Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Salvatore - 5. kapitola

zzzzzzzzzzzzzk15


Bella Salvatore - 5. kapitolaA je tu 5. kapitola. Svatba Damona a Erin. Omlouvám se, že je tak krátká, ale potřebovala jsem se posunout dál v ději, příští kapitola bude delší.

Týden uběhl jako voda a já pomáhala Alici, Esmé, Rose a mojí mámě s přípravou Erin, každá jsme dělaly něco jiného a mojí prací bylo Erin uklidňovat, protože jak se ukázalo, tak chudák upírka už měla co dočinění s manželstvím a nevyšlo jí, takže měla strach, aby tohle manželství nedopadlo stejně. Erin totiž měla kdysi manžela jménem John, byl to upír, ale bohužel ji podvedl s nějakou jinou upírkou, bylo mi jí líto, ale věděla jsem, že Damon ji nepodvede, měla jsem to potvrzené od Edwarda, který četl Damonovy myšlenky a od Jaspera, který vycítil každou emoci. Erin se konečně trochu uklidnila. Celkem mě překvapilo, jak upíři dokážou být nervní.  Konečně byla Erin připravená a svatba mohla začít, konala se u nás doma, ale v pozici kněze naštěstí nebyl Emmett, ale Carlisle. Emmett byl kvůli tomu trochu naštvaný, ale nakonec se uklidnil, protože Rose mu slíbila odměnu za to, když bude hodný. Všem nám bylo jasné, co mu asi slíbila. Já, Alice a Rose jsme šly jako družičky, musela jsem uznat, že mi celkem slušely. Poté šla uličkou Erin, vypadala nádherně. Vlasy se jí vlnily podél ramen. Damonův úsměv se roztáhl, Erin pomalu přešla k němu.

 Celý obřad proběhl v klidu a mohlo se začít slavit Damon a Erin měli první tanec, zanedlouho se přidali i ostatní a já je pozorovala. Po chvíli ke mně přišel Edward a vyzval mě k tanci. Usmála jsem se a přijala. Tančili jsme valčík, Edwardovi šel výborně, stejně jako mně. V jednu chvíli jsme se málem políbili. Bylo to zvláštní a napětí se mezi námi dalo krájet. Potom jsem ještě tančila s Emmettem, Jasperem, Damonem, Carlislem a se svým otcem. S Edwardem jsme se na sebe po očku dívali a mně bylo jasné, že k němu něco cítím. Měla bych se vzpamatovat, vždyť ani nevím, co si o mně myslí on. Přestala jsem myslet na Edwarda a začala jsem se bavit s ostatními.

 

Edward

Koukal jsem na Bellu a přál jsem si, abych mohl číst její myšlenky. To, co bylo mezi námi, jsem nemohl popsat, mohla to být láska, ale je zvláštní, že by se něco takového mohlo stát po dvou týdnech. Jenže fakt, že se se Salvatorovými známe tak krátkou dobu a Alice už jim zařizuje svatbu a že si spolu všichni rozumíme víc než s kýmkoliv jiným mě o tom přinutil přemýšlet. Bella je naprosto nádherná, ale přitom v pohodě, není žádná namyšlená fiflenka jako ostatní holky ze školy a když se usměje, tak mě zahřeje u mého mrtvého srdce. No jo, asi jsem se zamiloval. Ale ani nevím, co si ona myslí o mně. Budu se muset zeptat Rosalie, od té doby, co mi řekla, ať jí ten den nečtu myšlenky, si dávala dobrý pozor, aby nemyslela na Bellu, za tím něco vězelo a já byl rozhodnut to zjistit.

Svatba skončila až k ránu, Damon s Erin se s námi rozloučili, řekli, že zase přijedou a odjeli na líbánky na ostrov mojí matky, byl to Esméin nápad, aby tam jeli, ale oni prvně říkali, že to nemohou příjmout, nakonec jsme je přesvědčili.

Další den byla škola, měl jsem s Bellou biologii, kecali jsme skoro celou hodinu, když mě učitel najednou vyvolal. Rychle jsem přečetl jeho myšlenky a bez problému odpovídal na otázky. Učitel mě poslal na místo a vyvolal Bellu. Ovšem té to šlo stejně jako mně a to ani nečetla myšlenky, kdy se stihla naučit. Když se posadila zpátky na místo, hned jsem se jí na to zeptal.

„Jak to, že to všechno tak dobře víš?“

„No, já jsem na rozdíl od tebe neměla na hodinách s kým kecat, takže když jsem vychodila už sedmkrát střední, něco jsem si zapamatovala.“

„Aha,“ odpověděl jsem. Bylo mi jí líto, tak dlouho neměla za přátele nikoho ve stejném věku.

„Aspoň že teď mám s kým na hodinách kecat,“ řekla s cukajícími koutky.

„Asi tak,“ řekl jsem a rozesmáli jsme se naplno.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Salvatore - 5. kapitola:

 1
1. Petronela webmaster
17.07.2011 [19:03]

PetronelaRozesmát se naplno v hodině Biologie? To toho profesora jistě velmi pokouší Emoticon.
Jinak si myslím, že ten "skoro polibek" mohl být trochu víc rozepsaný Emoticon(opět je to jenom můj skromný názor).
Ale jinak to bylo fajn.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!