Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Salvatore - 2. kapitola


Bella Salvatore - 2. kapitola Zase přidávám další kapitolku. Zjistíte, jak probíhala návštěva a i jednu další zajímavou věc.

Jakmile všichni Cullenovi vešli, přiběhli i moji rodiče a všechny pozdravili. Esmé věnovala mé matce krásnou okrasnou vázu a podotkla, že koláč by asi k ničemu nebyl.

„Bello, jak se máš?“ zeptala se mě Alice.

„Dobře Alice. A co ty?“

„No taky dobře.“ Otočila jsem se na ostatní Cullenovi, kteří byli ve stejném věku jako já.

„Víte co? Pojďte ke mně do pokoje, mám tam taky obývák a můžeme pokecat tam.“

Všech pět nadšeně souhlasilo, a tak jsme nechali naše rodiče dole a šli jsme nahoru do mého pokoje, který měl koupelnu, obývák a ložnici dohromady, takže to bylo takové menší apartmá. Cullenovi se posadili na pohovky. Emmett vedle Rosalie, Alice vedle Jaspera a Edward vedle mě. Trochu mě to překvapilo, ale jeho společnost mi nebyla vůbec nepříjemná, spíše naopak. Emmett se šíleně rozřechtal, kdybych byla člověk, asi bych se pořádně červenala.

Začali jsme si povídat. Emmett začal vyprávět vtipy a Edward se tentokrát připojil ke konverzaci také. Bylo to jako v jídelně, až na to, že tady jsme nemuseli nic předstírat. Emmett nepřestával vyprávět vtipy a všichni se zase smáli. Když pak Cullenovi odcházeli, dohodli jsme se, že zítra zase půjdeme my k nim.

Šla jsem do svého pokoje a přemýšlela, s kým jsem si na posledy, tak dobře povídala. Vzpomněla jsem si na jedinou upírku, a kdybych mohla brečet, tak bych se rozbrečela.

Ta upírka se jmenovala Evelyn, seznámily jsme se před třiceti lety, pila lidskou krev, ale jakmile se dozvěděla o možnosti pít zvířecí, ani chvíli neváhala a vydala se se mnou na lov. Byla opravdová kamarádka a skvěle jsme si rozuměly. Mí rodiče souhlasili s tím, že ji adoptují, bohužel Evelyn měla sestru Georginu. Jakmile se její sestra dozvěděla, že Evelyn chce začít žít s mojí rodinou, řekla to svému upířímu otci. Evelyn totiž patřila k bohatému a starému upířímu rodu Gilbertových, jakmile vůdce rodu zjistil, co chce Evelyn udělat, nechal si ji hned přivolat a než, aby riskoval to, že bude zesměšněn, protože mu utekl jeden člen klanu, radši Evelyn zničil, a to před mýma očima, nemohla jsem jí pomoci. Od té doby jsem nepotkala nikoho, kdo by se semnou bavil, až doteď.

Rozhodla jsem se, že zapálím svíčku na Evelyninu počest. Opatrně jsem vzala zapalovač, abych se sama nezapálila, a poté jsem opatrně zapálila svíčku.

„Milá Evelyn, moc mi chybíš, ani nevíš jak. Seznámila jsem se s upíry, kteří žijí stejně, jako já. Určitě by sis rozuměla s Alicí, je také blázen do nákupů, stejně jako jsi byla ty. Alice vidí budoucnost a má manžela Jaspera, ten zase cítí emoce všech lidí v místnosti a dokáže měnit jejich náladu. Pak je tam Rosalie a Emmett, ti jsou také manželé, žádný dar nemají, i když Rosalie je nadpozemsky krásná, a Emmett je zase ten nejsilnější upír, jakého jsem kdy viděla. Carlisle s Esmé jsou manželé a rodiče Emmetta, Rosalie, Alice, Jaspera a Edwarda. Edward dokáže číst myšlenky, ale mě je přečíst nedokáže, nevíme čím to je, Alice vidí moji budoucnost, a Jasper dokáže měnit moji náladu. Je to zvláštní. Edward nikoho nemá, je opravdu moc hezký, určitě by se ti také líbil. Sice znám Cullenovi jenom jeden den, ale zdá se mi, jako kdybych je znala celý svůj život, je to stejné, jako to bylo u nás dvou, taky jsme byly nejlepší kamarádky, sotva jsme se potkaly. Zase se ti ozvu. Měj se hezky.“ Dokončila jsem svůj monolog a zhasla svíčku, cítila jsem se dobře, měla jsem pocit, jako kdyby mě Evelyn slyšela. Anebo se i upíři mohou zbláznit.

Vydal jsem se na lov, abych si pročistila hlavu. Po chvilce lovu, jsem za sebou zaslechla zašustění. Otočila jsem se a tam stál Edward. Ve vteřině byl u mě.

„Ahoj Bello, taky jsi na lovu?“

„Jo neměla jsem nic lepšího na práci, tak jsem si řekla proč ne. Nečekala bych, že tě tady potkám, vzhledem k tomu, že bydlíš na druhé straně města.“

„Já mám rád běh, a nějak jsem ucítil pach na téhle straně města, a tak jsem se po něm vydal, ale vypadá, to, že jsi byla rychlejší.“

„To si piš, že jsem rychlejší.“

„No tak schválně, dáme si závod,“ řekl nadšeně Edward.

„Tak jo, tři, dva, jedna, teď.“ Vyrazili jsme oba zaráz a běželi co nejrychleji na druhou stranu lesa. Doběhli jsme zároveň.

„Víš co, dáme si zítra znovu závod.“ navrhl Edward.

„Dobře, měj se,“ řekla jsem, a v ten moment jsem byla v půlce cesty domů.

Začalo svítat, a já se musela připravit do školy. Mamka přišla do mého pokoje a vybrala mi oblečení na dnešek, skládalo se ze žlutého topu, bílých kraťasů a z bílých balerínek. Vlasy mi zvlnila, takže mi to vážně slušelo. Nalíčila mě trochu, ale přesto to bylo pěkné. Nakonec mi dala žlutou kabelku, do které se mi hravě vešlo všechno, co jsem potřebovala. Pak se na mě podívala a dala mi do vlasů ještě žlutou čelenku, vypadala jsem dokonale. Usmála jsem se na tu krásku do zrcadla, nastoupila do auta a vydala se směrem ke škole.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Salvatore - 2. kapitola :

 1
1. Petronela webmaster
17.07.2011 [18:46]

PetronelaBella mi tady připadá jako takový maminčina Barbie Emoticon, promiň, ale fakt si nemůžu pomoct, jak ji pořád takhle šňoří do školy - ale je to jenom můj osobní názor.
Jinak kapitola byla pěkná, jsem zvědavá, co bude dál

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!