Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Gomez aneb život ve stínu - 31. kapitola

natáčení


Bella Gomez aneb život ve stínu - 31. kapitolaPoslední přípravy k odjezdu. Jak se k sobě budou chovat Selena s Edwardem, až je Bella seznámí? Hezké počtení. :) K.

 

Brzo ráno mi zazvonil budík. Trošku jsem zamručela a rukama si protřela ospalé oči. V noci jsem totiž spánku příliš nedala, protože jsem si neustále musela v hlavě přehrávat pohřeb rodičů. Nedalo se tomu zabránit, můj mozek si jednoduše dělal, co chtěl, a na to, že by si zbytek těla rád odpočinul, nějak pozapomněl.

Podívala jsem se na postel vedle sebe, kde už seděla Selena, ale se stále zavřenýma očima, které jí rámovaly fialové fleky. Hned mi bylo jasné, že noc trávila asi nějak podobně jako já.

„Dobré ráno,“ zamumlala a dlouze zívla.

„Tobě taky.“ Zopakovala jsem její gesto a vyšvihla se do sedu. Trošku se mi zamotala hlava, ale nebylo to nic strašného, takže jsem se překonala a vstala z postele.

Když jsme byly obě hotové s ranní hygienou, šla jsem probudit Charlieho. Pak jsem se zase vrátila za Sel a snažila se jí pomáhat s balením. Šlo nám to docela dobře, ale pomalu, protože energie jsme opravdu na rozdávání neměly a Selena měla snad tunu věcí, které si s sebou musela nutně vzít. Někdy jsem ji doopravdy nechápala ani já…

„Holky, opravdu vám nemám nějak pomoci?“ zeptal se Charlie vcházející do pokoje. Za poslední půl hodinu už tu byl třikrát. Asi se musel opravdu nudit, když chce pomáhat dvěma holkám s balením oblečení.

„To je v pohodě, Charlie, už to skoro bude, jen ještě chvilku vydrž,“ pronesla už trošku otráveně Selena, ale jinak nedala nic najevo. Nedůvěřivě jsem si ji začala měřit… To jsem tedy opravdu zvědavá, jak si ve Forks zvykne, když už má problém jen s tím, že na ni někdo trošku naléhá.

„Pardon.“ A odešel.

Měla jsem sto chutí něco jí říct, ale nakonec jsem všechny své poznámky a připomínky spolkla a upokojila se tím, že je určitě jen ještě stále špatná z toho včerejška.

***

„A je to tu, Ameriko! Okamžik, který jsme všichni očekávali, ale stejně jsme nepokrytě doufali, že to budou jen domněnky, které se nepotvrdí. Náš štáb právě stojí před domem zpěvačky Seleny Gomez, která předevčírem oznámila pauzu ve své kariéře. ,Je mi to líto, ani nevíte jak, ale mám pocit, že nemůžu jinak… Bylo by vůči mé rodině nefér, kdybych jen tak dál pokračovala ve svém životě. Navíc si potřebuju všechno srovnat v hlavě a se sestrou teď potřebujeme vzájemnou podporu.‘

Ano, tak to jsou její slova! Jeden by měl skoro slzu na krajíčku, že? A právě proto jsme tady dnes se speciálním pořadem. Naším cílem bylo zachytit Selenu ještě před odjezdem k rodině.“

Nechápavě jsem sledovala nějakou blondýnu, která se trapně usmívala do kamery. Hodila jsem po Seleně zmučený pohled. Jen se na mě omluvně podívala a udělala pár kroku směrem k ní.

„Zdravím vás, Susie,“ řekla vyrovnaně, ale v jejím hlase jsem slyšela potlačovaný vztek, ale zároveň i únavu. „Byla bych vám neskutečně vděčná, kdybyste mě nechali v klidu odjet. Teď laskavě vypněte tu kameru, ano?“ pronesla ledově a křečovitě se na ni pokusila usmát. Bylo zřejmé, že tuto redaktorku Sel nemusí, protože ona se k novinářům vždy chovala s respektem a snažila se jim vyjít vstříc. Za to měla můj obrovský obdiv, to já už bych je dávno všechny poslala do háje.

Ještě než jí Susie stačila odpovědět, vedle Seleny se objevil Charlie spolu s ochrankou a už se ji snažili dostat do auta. Nebránila se a ani nečekala, co jí blondýna odpoví. Postupně jsme si všichni posedali do prostorného auta, kde už na nás čekal Edward. Vůbec jsem netušila, jak se tam dostal, ale byla jsem z něho natolik vedle, že jsem nad tím nedokázala přemýšlet. Možná, že se nějak domluvil s Charliem…

„Bože, já se lekla. Kdo to je?“ vyjekla Selena, když si zapnula pás a všimla si Edwarda.

„Jej, pardon… Tohle je Edward, Edwarde, tohle je má sestra Selena,“ představila jsem je a počkala, až si podají ruce a pozdraví se.

„Teda, neřekla jsi mi, že… vypadá takhle,“ zašeptala mi Sel do ucha naštvaně, ale hned potom se uznale zasmála.

Rychle jsem na ni hodila výhružný pohled a doufala, že pochopí, že má být potichu. Po očku jsem mrkla na Edwarda, který se na mě zkoumavě díval. No výborně, tak teď si myslí, že jsem o něm bůhví jak dlouho, básnila!

Ruku jsem si dramaticky připlácla na čelo a snažila se dělat neviditelnou, ale pochybuju, že se mi to zrovna moc dařilo. Stále jsem na sobě totiž cítila Edwardův pátravý pohled.

„Takže, Edwarde,“ začala Sel a já už se nezmohla ani na další vyděšený pohled k její osobě. Jen jsem si ještě více natiskla do sedačky a snažila se splynout. „Ty chodíš s Bellou… na střední?“ V půlce věty se zasekla a mně se u toho málem zastavilo srdce.

„Jo, chodím. A co ty, do kterého nastoupíš ročníku?“ odvedl Edward konverzaci jinam. Úlevně jsem si oddychla a nenápadně se na něj podívala. Jeho oči teď skenovaly Selenu.

„Mm, já vlastně ani…“

„Nastoupí do druhého ročníku, stejně už moc dlouho do konce roku nezbývá,“ vložil se do jejich konverzace Charlie.

„Super, to budeme mít určitě nějakou hodinu společně,“ pronesl s dobře předstíraným nadšením Edward. Vůbec bych se nedivila, kdyby mě tímhle chtěl jenom naštvat. I když na druhou stranu, proč by to dělal? Už dostal, co chtěl. Já se do něj zamilovala a nechala si zlomit srdce. Pochybuju, že mu šlo někdy o něco jiného.

„To jo, viď, Bells?“ zakomponovala mě Selena do jejich debaty.

„Už se nemůžu dočkat,“ odvětila jsem ironicky a nezaujatě. Provokativně jsem se podívala Edwardovi přímo do očí a zvedla obočí.

„Co se mezi vámi stalo?“ zamumlala mi slabě sestra do ucha.

„Mezi námi? Jako…“ začala jsem nahlas a snažila se předstírat smích, „mezi mnou a Edwardem? Co by se, prosím tě, mělo stát, jeho rodina se o mě starala, ale co by se mezi námi mohlo asi tak jinak stát?!“ Můj hlas postupně přecházel do hysterie, ale podařilo se mi ho zvládnout.

V Edwardových očích se na chvíli zalesklo něco jako lítost a zklamání, ale když si všiml, že se na něj dívám, okamžitě nasadil svou neprostupnou masku a všechnu pozornost začal věnovat mé sestře. Ovládla jsem pohrdavé odfrknutí a podívala se z okna.

Až na letiště už jsem nepromluvila. Jen jsem poslouchala Edwarda, jak se snaží co nejvíce lichotit Seleně, ale ona k němu zatím zůstávala chladná, bylo to ale určitě jen špatným pocitem kvůli mně. Vsadím se, že z něj byla stejně vedle, jako on z ní.


Tak jsem tu zase... Cítím se trapně, když to tu pořád píšu, ale... Rozhodně nechci, abyste si myslely, že jsem nevděčná, ale psát povídku s tím, že vám u minulé kapitoly nechalo komentář 12 lidí, když ještě asi u 27. jich bylo okolo 30... Nevím, kde se stala chyba, a je dost možné, že už vás povídka přestala bavit a tohle si ani nepřečtete, ale stejně jsem vám to musela napsat. Opravdu mě to mrzí a bere mi to chuť do psaní, když už u přidávání se bojím, kolik bude komentářů. Budu vděčná za radu i za kritiku, za cokoliv. Myslím si ale, že kapitoly přibývají často a opravdu se snažím. Tak vás prosím, nechte mi aspoň smajlíka, abych věděla, že tuto povídku ještě někdo vůbec čte.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Gomez aneb život ve stínu - 31. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
09.04.2012 [1:11]

kikuskaTak a toto sa mi nepáči! Ed nech sa pekne krásne drží od Seleny ďalej, inak sa nepoznám. Emoticon Emoticon No vážne ma porazí, keď si s ňou začne, ale vážne smrteľne vážne. Emoticon Emoticon Emoticon

33. Mp3
02.03.2012 [21:49]

Super povídka piš dál už se těším na další Emoticon Emoticon

32. niki
19.02.2012 [15:02]

:) Krasná kapitola :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. swyselka22
14.02.2012 [20:53]

Emoticon Emoticon Emoticon

30. Kika57
13.02.2012 [15:48]

Kika57Neeeee! Jestli bude mít Edward něco se Selenou, opravdu se naštvu. Přeci nemůže mít všechno! Jakoby nestačilo, co Bella prožila. Každý se k ní otáčel zády a proč? Protože ta "hvězda" měla opravdu všechno... Nerozešla se náhodou s Justinem? To musela být láska, když teď Edward... Emoticon
Doufám, že je dohromady nedáš. Že si vybere a bude se snažit o Bells... Protože být Bellou a Edward začal chodit se Selenou, jdu na nejbližší most. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. nikaok
13.02.2012 [13:40]

nikaokLen nech Sell drží ruky pri sebe!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

28. karol
12.02.2012 [20:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Kačka
12.02.2012 [19:20]

je to super!
Ale víš, co by bylo dobrý? napsat další kapitolu s Edwardova pohledu ;) jakej má postoj k Belle, co cítí, proč se chová tak oddažitě? atd :-)

26. 11dalia11
12.02.2012 [16:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [14:53]

AddyCullenMoc krásný!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!