Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Gomez aneb život ve stínu - 29. kapitola

Bela-Eclipse


Bella Gomez aneb život ve stínu - 29. kapitolaPo dlouhé době další kapitola... Zase se nic moc nestane. Belliny pocity z Edwarda, Edwardovo divné chování a setkání s bratrem. Více v kapitole. Hezké počtení. :) K.

Každá normální holka je asi šťastná, když je před důležitou večeří či rande připravená o půl hodiny dříve. O mně se ale bohužel všeobecně ví, že asi až tak úplně normální nebudu, takže mě ani nepřekvapilo zjištění, že na sebe už pár minut koukám do zrcadla a… A nic! To je přesně ono, já nedělám nic.

Lehce jsem si prsty projela vlasy, a pak jsem hlavou lehce afektovaně zatřepala. Radši jsem už jen nad svým nesmyslným chováním protočila očima a pomalým krokem se vydala z koupelny. I přesto, že bylo moje tempo až smrtelně pomalé, málem jsem si třikrát vyvrtla kotník. Kdo by řekl, že mě po tom všem nejvíce zradí vlastní boty?!

Co nejopatrněji jsem se posadila na kožené křeslo a do ruky si vzala ovladač. Chvíli jsem si ho nedůvěřivě prohlížela, ale pak mé černovlasé hlavince došlo, že by čučení na televizi asi stejně ničemu nepomohlo. Ba naopak! Vsadím se o cokoliv, že se od Disney channelu až po BBC mluví o mé rodině.

Nervózně jsem začala podupkávat podpatkem a hypnotizovala hodiny. Každá vteřina pro mě byla jako hodina. Tak hrozně moc jsem se těšila a zároveň byla hrozně mimo z budoucího setkání s Edwardem. Je sice fakt, že mi dal velmi jasně najevo svůj nezájem, ale nemohla jsem si pomoct a stále vzpomínala na ten polibek.

„Bello,“ ozvalo se zoufale za dveřmi. Vystrašeně jsem nadskočila a zmateně se rozhlédla po pokoji. Ruku jsem si teatrálně přiložila k srdci a stejně váhavým krokem se vydala ke dveřím – k Edwardovi.

„Edwarde,“ polkla jsem jemně, když jsem otevřela dveře. Na sobě měl modré rifle a světlou košili. Výraz v jeho obličeji byl strnulý a smutný, až mi ho bylo líto. Bello, sakra! To on políbil tebe a to on se s promiň odpojil! A já tu na něj stejně zírám jako na největšího hrdinu světa a ze všech sil se snažím ubránit povzdechu.

„Vypadáš…“ začal a já si stihla všimnout, jak jeho oči skenují mé nepříliš půvabné nohy. „Dobře,“ dodal, když se jeho pohled zase setkal s tím mým.

„Díky,“ odpověděla jsem lehce nabroušeně, protože jeho vypadáš dobře neznělo zrovna moc přesvědčivě.

„Jdeme?“ Vzala jsem kabelku a pokusila jsem se kolem něj provléct.

„Zlobíš se?“ Chytil mě za zápěstí a stáhl tak, že jsem byla zády opřená o futra dveří a mezi mým nosem a jeho bradou byla asi deseticentimetrová mezera.

Párkrát jsem se s nadějí, že se mé srdce zpomalí, nadechla a vydechla. „Ne, proč?“ Dělala jsem blbou a očima kmitala mezi tmavou chodbou a pokojem.

„Já vím, že jsi naštvaná.“ Tak to jsi teda všímavej, Edwarde, fakt, že jo! „Ale vůbec nic nechápeš, já…“

„Ne, nechápu, Edwarde, opravdu ne! Jestli ti ta večeře nějak narušila program, tak to se ti moc omlouvám. Já jen… To nebyl můj nápad. To Charlie,“ snažila jsem se o vyrovnanou řeč, ale nakonec z toho stejně zase vzniklo nesmyslné blekotání a míchání pátého přes deváté.

„Chtěl bych číst tvoje myšlenky.“ Obličej mi ovanul jeho studený dech. Vůbec jsem ale nechápala, co to má společného s tím, co jsem mu to teď povídala.

„Aha,“ poznamenala jsem tiše. „A pustil bys mě už?“ zeptala jsem se po chvíli opatrně, protože on se k ničemu neměl. Jen něco nespokojeně zavrčel, ale své sevření povolil. Z jedné strany jsem asi měla být ráda, ale z té druhé se mi už po vteřině bez jeho doteku stýskalo.

Večeře se měla konat v hotelové restauraci, takže následující trapné ticho nebylo díky své krátké době tak hrozné. Před vchodem mi Edward podržel dveře, a když jsem kolem něj procházela, tak se mě lehce dotknul zápěstím na ruce. Zmateně jsem se po něm ohlédla, ale když jsem spatřila jeho pohled, který už dávno směřoval nějak do útrob restaurace, jen jsem nad svou naivitou zakroutila hlavou.

„Bello,“ uslyšela jsem známý milovaný hlas. Srdce mi poskočilo radostí hned, jak jsem ho zahlédla u kulatého stolu v rohu místnosti.

„Ááá, Pete,“ zaječela jsem a rozběhla se mu do připravené náruče. V té chvíli mě vůbec nezajímalo okolí, dokonce i Edward byl na malilinkatou chviličku vyhoštěn z mého mozku. A to už je co říct! Možná, že nebudu až takový blázen.

„Jsem tak rád, že tě vidím.“ Omotal mi ruce pevně okolo pasu a já mu pro změnu zavrtala hlavu do ramene. Jeho medvědí objetí bylo přesně to, co mi chybělo. On byl asi jediný na světě, kterému jsem mohla plně věřit a cítit se s ním v naprostém bezpečí. Je sice pravda, že jsem takový pocit mívala občas i s Edwardem, ale při vzpomínce na to, že je vlastně upír a kdykoliv se mi může zahryznout do mého krku, jsem se zase vždycky hezky rychle vzpamatovala.

„Já taky,“ zamručela jsem spokojeně a odklonila se od něj. „Vy se asi znáte, že?“ Nervózně jsem se usmála a pohledem zavadila o Edwarda a Charlieho.

„Od vidění,“ ozval se Charlie a trochu nepřirozeně se zavrtěl na židli.

Edward se hlasitě uchechtnul, ale snažil se to zamaskovat do záchvatu kašle. Naprosto nechápavě jsem se po něm ohlédla a nadzvedla obočí. Poprvé v životě jsem si přála, aby mi mohl vidět do hlavy a přečíst si tam, že právě vážně pochybuju o jeho duševním zdraví.

„Neposadíme se?“ vložil se do toho Pete a vysvobodil nás tak z lehce trapné situace. Co nejrychleji jsem se usadila na židli a před obličej si dala jídelní lístek, abych zakryla své rudé tváře. Znovu jsem se začala pokoušet o techniku nádechu a výdechu, ale překvapivě mi to zase moc nepomohlo.

I přesto, že naše večeře začala docela nevinně a v podstatě dobré náladě, bylo jasné, že se během několika minut dostaneme k jádru věci. Chvíli jsme se snažili všechno vyřešit bez emocí, ale stejně se to hned zvrtlo. Myslela jsem, že už mám oči naprosto vyslzené, ale jakmile jsem spatřila jednu malinkatou kapičku, která stekla Petovi po tváři, znovu jsem ve svých očích cítila další nápor slz.

Nejlépe se samozřejmě držel Charlie, ale i na něm bylo vidět, že se s tím ještě nevyrovnal. Mně i Petovi bylo jasné, že se snaží, aby před námi vypadal jako chlap. Dokonce se pokoušel nás seznamovat se situací a s tím, jak to teď všechno vlastně bude… Tedy, spíše Peta, protože já už jsem si všechno vyslechla.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Gomez aneb život ve stínu - 29. kapitola:

 1 2   Další »
09.04.2012 [0:58]

kikuskaJa už chcem, aby si to Bells a Edward vyjasnili. Toto je vážne o nervy. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [13:14]

DarkFirefliesAno, ano, Světluška je tu opět dost pozdě. Emoticon Ale ona se polepší. Emoticon
Kapitolka byla samozřejmě perfektní, parádně se ti podařilo popsat situaci i počínání postav, stejně tak ale i emoce a pocity, kterých v téhle kapitole bylo požehnaně.

Jsem zvědavá, jak to bude mezi Edwardem a Bellou pokračovat - jsem přesvědčená, že i on k Belle něco cítí, ale upíři jsou holt někdy pořádně natvrdlí. Emoticon
Omlouvám se, rozepsala bych se víc, ale rychle běžím na další kapitolku. Emoticon

08.02.2012 [15:26]

zuzinecckaa Emoticon Kajko, je mi líto, že nečtu, že nečtu... Nebyla nálada, sice teď také pořádně ne... Emoticon Ale chytla jsi mě znova, tak jsem se rozhodla, že si to prostě MUSÍM přečíst.
Jsem ráda, že jsem to udělala. Bells je mi líto a začíná mi být líto i Edwarda - oba jsou naprosto slepí, nevidí, jak náklonnost toho druhého roste... Emoticon
No co. Sice jí umřeli rodiče, ale život jde dál a... A pokud ho bude jen prožívat tím, že bude ve svých citech a myšlenkách nerozhodná a proměnlivá jako počasí, tak se v životě asi štěstí nedočká... Emoticon Emoticon
Už se těším, až si přečtu další kapitolu, na kterou jdu hned, jak dopíšu tento komentář. Emoticon
A protože se ráda vykecávám... Emoticon Emoticon Tak doufám, že další kapitola bude nějaký pokrok... Emoticon Emoticon Ale abych pravdu řekla... Ještě tomu moc nevěřím... Emoticon
Dost bylo keců. Jde se na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [20:54]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon

16. Kika57
06.02.2012 [21:13]

Kika57Dokonalost. Emoticon Miluji tuto povídku, miluju tvé psaní. Nevadí, že byla odmlka, důležité je tvé zdraví - my počkáme. Emoticon Každopádně... Těším se, jak to dopadne mezi Bellou a Edwardem, takže se těším na další kapču. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. incompertus
06.02.2012 [19:39]

Emoticon Emoticon Emoticon

14. sara
06.02.2012 [18:33]

Kráááááása. Jako vždy. A nízká kvalita kapitolky? Nevadí. Hlavně že je tu další dílek. XD

13. Kačka
06.02.2012 [17:32]

Tak a ted honem přidat i další díl!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. martty555
06.02.2012 [17:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.02.2012 [16:29]

KatariEsmeCullenSkvělý...!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Omlouvám se ale dneska píšu extrémně krátké komentáře... mám toho moc.... Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!