Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella + Edward, Emmett nebo Jasper... Tak kdo? 2. kapitola

obchod


Bella + Edward, Emmett nebo Jasper... Tak kdo? 2. kapitolaTak je nový dílek! Bella s značnou dávkou netpělivosti čeká na nového upíra. Co víc říct? Vaše Teerkaa98

Vrtalo mi hlavou, kdo to bude. Kluk nebo holka? Telefon jsem položila zpátky na stůl a vyběhla do Carlisleovy pracovny. Než se k nám přidala Esmé, tak jsem tady trávila hodně času. Četla jsem tu knihy. Nebo přesněji jsem je hltala. Když jsem se tu rozhlídla, tak jsem měla většinu už přečtenou. Ještě musím dočíst zbytek. Počkat! Jak Carlisle myslel tím připravit? Nějaký lehátko, nebo co? Pamatuji si, že když jsem se probrala, tak jsem taky ležela na nějakém lehátku. Esmé na něm taky ležela. Ale kam ho Carlisle uklidil?

Začala jsem šmejdit po celém pokoji, ale nic jsem nenašla. Pak jsem hledala a hledala v celém domě a nic. Jediné, co bych mohla připravit, je žehlicí prkno, ale na něm by se leželo blbě. A hlavně to prkno je docela úzké. Tak já teda nevím. Naštvaně jsem kopla do knihovny ve svém pokoji. Ta se s velkým hukotem začala řítit přímo na mě. Přitom padaly všechny knihy a hlučně dopadaly na zem. Mnohé z nich vypadly z vazby. Krucinál! Knihovnu jsem bez problému chytila a narovnala zpátky do původní polohy. Knihovna to celkem přežila, ale ty knihy. Posbírala jsem a uklidila ty, co to přežily, ale ty ostatní jsem položila před knihovnu. Při dalším nákupu je budu muset koupit znovu. Dole jsem uslyšela Esmé hlas.

„Ahoj, Bells. Co to tam vyvádíš?“

„Demoluju si pokoj,“ odpověděla jsem jí s mírným úsměvem.

„Zase? A proč?“ ptala se a při tom vycházela po schodech.

„Jak zase? A ty nevíš, že budeme mít nového člena rodiny?“ sázím se, že jí to Carlisle neřekl.

„Co?“ Mám pravdu.

„No, Carlisle mi volal, ať připravím pracovnu, protože nám přibude nový člen rodiny.“

„Opravdu? A typuju, že se vztekáš, protože nemůžeš najít to lehátko?“ typovala Esmé a přitom vcházela do pokoje.

„Jak jsi to poznala?“

„Mám tě přečtenou,“ odpověděla s úsměvem a vyběhla z pokoje.

Chvíli někde štrachala, a pak vběhla do mého pokoje a v ruce nesla bílé lehátko.

„Kde?“ ptala jsem se zájmem.

„Kdyby ses místo čtení a kreslení domů, raději ujasnila, kde co máme. Bylo by to lepší,“ pousmála se.

„Narovnáš ho, prosím. Mám dole ještě práci,“ poprosila.

„Jo, a nechceš s něčím pomoc?“

„Ne, zatím ne,“ odvětila.

Podala mi lehátko a já se vydala do Carlisleovy pracovny. Narovnala jsem ho tam a vzala jsem si jednu knížku a sedla si na zem. Dala jsem se čtení. Byla to kniha o upírech. Při mnoha částech jsem se nasmála. Ta kniha mě dost zaujala a přestala jsem vnímat okolí. Najednou jsem uslyšela dole křik. Hele, to je ten člověk. Můj nový sourozenec. Do pokoje vběhl Carlisle a v ruce nesl mladého kluka. Zvedla jsem se a podívala jsem se na něj. Měl nádherné krátké vlasy. Měl je hnědé s bronzovými odlesky. Oči jsem neviděla, ale byl krásný. Byl vyšší než já a to se v mém případě nestávalo. Byl štíhlý a pohledný. On se mi snad začíná líbit. Carlisle ho opatrně položil na lehátko. Zaposlouchal se a zadíval se do prázdna. Zřejmě mě nezaregistroval. Slyšela jsem Esmé na schodech. Potichu vešla do pracovny a chytila Carlislea kolem ramen. Otočil se na ni a mile se na ni usmál. Nechtěla jsem je rušit a potichu jsem vyšla z pokoje. Carlisle si mě konečně všimnul a zavolal na mě.

„Bello! Pojď se sem podívat.“

Bez odpovědi jsem vešla zpátky do pracovny. Oba dva se mile smáli.

„Tak ti představuju Edwarda Masena,“ usmíval se Carlisle.

„Můj brácha?“ ptala jsem se zájmem.

„Jo.“

„Umíral na španělskou chřipku. V této době je to vzácná nemoc. Chudák, umřela mu na to celá rodina. Jeho matka mě prosila, abych udělal vše pro jeho záchranu. Rozhodl jsem se trochu i kvůli tobě,“ vysvětloval.

„Kvůli mně?“

„Ano, pořád si čteš nebo kreslíš. A podle mě se i nudíš,“ usmíval se.

„Máš tak trochu i pravdu,“ uznala jsem.

„No, vidíš.“

Carlisle a Esmé vyšli z pokoje a já přešla k Edwardovi. Byl už trochu klidnější, ale křičel. Nedivím se mu. Já jsem nekřičela a z Carlislea vyprávění vím, že také nekřičel. Nevím, jaký bude, ale třeba konečně nebude ve škole taková nuda. Chtěla jsem mu pomoc, ale nevěděla jsem jak. Připadám si tak bezradná. Je to dost nepříjemný pocit. Nejsem na to zvyklá. Nechala jsem ho tam křičet a vrátila jsem se ke své knížce. Při tom křiku se ale blbě četlo, a tak jsem šla číst do svého pokoje.

Nuda a ještě jednou nuda. To byl celý dnešní den. Do konce Edwardovy proměny zbýval přibližně ještě jeden den. Už jsem na něm docela zvědavá. Jaký asi bude? Celý den chodím od ničeho k ničemu. Nebaví mě kreslit, a ani dokonce číst. To je hodně divné.

Nakonec jsem se donutila a dočetla jsem tu knížku. Ani mě nepřipadala tak vtipná jako minule. Já budu snad první upír, který umře. Na nudu. Jsem opravdu originál.

Nakonec jsem to vzdala a šla jsem se projít ven. Vyběhla jsem z domu a nakonec jsem šla na lov. Esmé a Carlisle byli zavřený v pokoji. Nechtěla jsem je rušit, a tak jsem šla sama. Lov probíhal naprosto normálně. Ještě jsem se domů nechtěla vrátit, a tak jsem se šla projít do města.

Z nesnesitelné nudy jsem zapadla do obchodu a dala se trochu do nakupování. Další činnost, která mě dvakrát nebaví, ale lepší než sedět na zadku a nudit se.

Prolítla jsem několik obchodů. Nakoupila jsem si nové šaty, boty a moc hezký tričko. Celkem i v lepší náladě jsem se vracela domů. Byla jsem obklopena taškami a jsem ráda, že jsem doma. Jako velká voda jsem vrazila do dveří a na celý dům jsem zvolala.

„Ahojky, rodinko!“

Čekala jsem, že uslyším srdce, ale ne. V tento moment mi dosedly kolečka na správné místo a já to pochopila. Proměna je u konce! Vlítla jsem do svého pokoje a hodila na zem tašky, a už trochu klidnějším tempem došla do pracovny.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella + Edward, Emmett nebo Jasper... Tak kdo? 2. kapitola:

 1
27.03.2016 [16:20]

MakkinaJá bych taky byla raději pro Jaspera Emoticon

4. nikipiky
12.03.2014 [16:07]

prosíííííím Jaspera Emoticon Emoticon Emoticon

13.08.2013 [19:59]

taky bych radeji misto Eda Jaspera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. crazygirl666
30.10.2011 [23:44]

ja bi som cea bud emmetta alebo jaspera.. edward prosímťa nie. to už je ohranéééé Emoticon

1. crazygirl666
30.10.2011 [23:43]

super!!! teším sa na pokračko.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!