Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Až na dno a zpět - 1. kapitola


Až na dno a zpět - 1. kapitolaPřináším moji novou povídku, která vznikla v silvestrovské náladě, takže bude trošku na palici. V této povídce měl Emmett sestru Lexi, která se v zájmu přežití musela stát prostitukou. Upír se ji pokusil přeměnit, ale nějak se to zvrtne a ona bude stále převážně člověk. A jak už to tak bývá, zamiluje se, a ne jen tak do leckoho, ale do jednoho z Cullenů. Slibuji, že všechno kolem její historie se vyjasní v druhé kapitolce. Btw.: Budu dělat všechno proto, aby tahle povídka nebyla 15+ Btw2.: Tahle kapitolka je sice ohromně krátká, ale další jsou už dlouhé přes plné dvě strany.

Až na dno a zpět

1. kapitola

Podívala jsem se kolem sebe. Byly těžké časy. Holka jako já se těžko uživila, ale dělaly jsme, co se dalo. Kousek ode mě jsem spatřila mladého a bezpochyby pohledného mladíka, co se zmateně rozhlížel kolem. Zákeřně jsem se usmála. Dneska mám o zábavu postaráno. Svůdným krokem jsem vyrazila k němu. Po celodenní dřině to šlo těžko, ale vysoké jehlové podpatky tomu značně napomáhaly. V tom se ovšem kluk otočil a mě zamrzl úsměv na rtech. Černé vlasy, vysoká a svalnatá postava, to jsem sice mohla vidět zezadu, ale ty oči ne. Na ty mě nikdo nemohl připravit. Hluboké hnědé tůně, zcela oproštěné od strastí skutečného světa, plné věčného dětství. Tohle byl pohled mého Emmetta. Mého milovaného a jediného bratra, věčně nespolehlivého a bezstarostného dítěte, kterým byl i ve svých osmnácti letech. Vždy jsem odmítala zákazníky s hnědýma očima, černými vlasy a vysokou svalnatou postavou. Nutno říct, že ty sem moc často nechodili, mohli mít jakoukoli, na kterou by ukázali a nemuseli by platit.

Teď jsem jenom zkřivila tvář do bolestné grimasy a otočila, zahlédla jsem jenom, jak se kolem něj oblétá Brittany. Měla bohaté rodiče a žádné povinnosti. Tohle byl její koníček, odváděla bohaté zákazníky a tím si přidávala na kapesném. Všechny ji tu nesnášely. Jen jsem se tedy znuděně otočila a očekávala nějakého zákazníka. Opřela jsem se o zábradlí a vnímala příjemný chlad, když se má záda setkala s chladivým kovem. V tom mi něco omotalo ruku kolem pasu. Klidně jsem se otočila, až mi zavířily blonďaté vlasy. Nebyla to moje přirozená barva, ale momentálně ji zákazníci milovali, tak jsem ji ochotně vyměnila za přírodní zrzavou. Předem mi bylo jasné, kdo to je. A měla jsem pravdu. Podívala jsem se do zarostlé tváře George a přemlouvala žaludeční šťávy, aby zůstaly, kde jsou. Bez ptaní mě popadl a táhl nahoru do malého pokojíku. To bude dlouhá noc.

x-x-x-x-x

Spokojeně jsem si zastrkávala do kapsičky minisukně „vydělané“ peníze a s úsměvem opouštěla neútulnou, malou místnůstku, ve které jsem strávila většinu času. Jedna věc mě na tomhle řemeslu nikdy neomrzí, pohled do obličejů zákazníků, když opouštím pokoj. A brzy poznám nové lidi. Budu se stěhovat. Musím se přiznat, nevadilo mi to. Už mě to tu omrzelo. Dumala jsem, jaké město si vyberu pro svůj další pobyt. Chtělo by to změnu, stále se stěhuji na slunečná místa, ale stejně jsem se neopálila, to kvůli mé upíří stránce. Zářivě jsem se usmála. Pokud mám svůj život změnit, tak hezky od podlahy. Jaké je nejméně slunečné město ve státech? V hlavě jsem si prohlížela moji soukromou mapu. Asi tak kolem Olympijského poloostrova. A největší město je Seattle. Místo mého dalšího pobytu nalezeno.

Celkem radostně jsem vyrazila k malému bytečku, pokud tomu tak mohu říkat. Dělila jsem se o něj s několika dalšími „kolegyněmi“. Taková malá kůlnička, ale nám stačila. Lehla jsem si na kus koberce, který jsem ukořistila a zavrtala se až po bradu do jedné mojí staré mikiny. Byla teplá a měkká, tak nač si ztěžovat. Přemýšlela jsem nad mými úsporami. Měla jsem něco našetřeno, na vlak by to mohlo stačit. Případně si cestou přivydělám. S těmihle myšlenkami jsem usnula.

 

Pohled Emmett Cullen

Seděl jsem u okna a díval se ven. Všude vládla černočerná tma a jen několik hvězd zářilo na nebi. Vzpomínal jsem, jak jsem sedával se svou malou sestřičkou u okna a ukazoval jí souhvězdí. Ach, moje malá sestřička, vždycky taková roztomilá a dětská, ale dokázala být i vážná a sebevědomá. Kdybych tak věděl, kde je jí konec. Doufám, že stále ještě žije, obklopena vnoučaty a milujícím manželem. Přál jsem jí to. Kéž bych někdy měl šanci ji alespoň na chvilku spatřit, vidět, že je šťastná… Sám sobě jsem se v myšlenkách usmál. Samozřejmě, Emmette, ona bude mít krásný, dlouhý a láskyplný život, který si zaslouží.

„Emmette!“ ozvala se za mnou moje láska, Rosalie. Usmál jsem se v předzvěsti dalších chvil a vyskočil.

 


 

No, pokud se bude povídka někomu zamlouvat, tak Vám oznamuji, že ten můj úmysl s vydírám odvolávám, bylo to unáhlené rozhodnutí. Stejně bych ale ráda viděla pod povídkou pár povzbudivých komentářů. Děkuji Vám všem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Až na dno a zpět - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!