Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Autista - 3. kapitola

Gianna


Autista - 3. kapitolaBella vede Petera do nemocnice. Dlouhé čekání na vyšetření ji přimějě přemýšlet... A jak se bude chovat Peter? Samozřejmě, chytne amok! - jako vždy když... Vaše Coollenky :o)!

3.kapitola

Nemocnice byla malinká, takže najít ordinaci doktora Carlisla Cullena byla hračka. To se ale nedalo říct o frontě v jeho čekárně. Kdo by řekl, že tu bude tolik lidí? Posadila jsem se na poslední volnou židličku a Petera jsem si vzala na klín. Dnes byl jak z divokých vajec. Pořád sebou házel, ošíval se a když vešel do čekárny přidal k tomu ještě výkřiky. Lidé se tvářili otráveně. Mě docházely nápady jak ho uklidnit. Časem si lidé zvyknou a ušetří nás těch pohledů.

Čas ubíhal pomalu. Neustále tu byl ruch a na nás nepřicházela řada. Kdybych tu byla sama, vykašlu se na to, ale bratr to vyšetření potřebuje. Musí si zvykat na nového doktora. Byl na tom velice špatně.

Nerada si to připouštím, ale šance, že bude někdy 'normální' je velmi, velmi malá. Jeho IQ je  něco přes 40 a to se za pět let téměř nezměnilo. Tím, že je autista jsme si byli stoprocentně jisti až po jeho dvou letech života. Mamka se s tím ještě dlouho vyrovnávala. Zkoušeli jsme vše od elektrošoků po psychologické vyšetření - přesto se úspěch nikdy nedostavil. Teď je mu šest a já pomalu přestávám věřit... Co budu dělat až mu bude jako mě? Chápe  co se s ním děje - samé chození po doktorech a bloudění bílými nemocničními chodbami - nebo to bere jen jako bolení v krku? Může si člověk vůbec uvědomit, že je blázen nebo něco podobného? Mám se pokoušet vžít do jeho role? Stojí o to? Je mu snad líp někde mimo, někde na půl cesty mezi realitou a pohádkou? Na tyto otázky mi nikdo nebyl schopen odpovědět. Měla jsem ještě další, ale věděla jsem, že na ty si budu muset odpovědět sama. Například: Jak dlouho budu ještě schopna tohle snášet? Pochopí on někdy mě? Má cenu být k němu upřímná za každou cenu?

Nevím jestli se mám těšit až vyroste. Jeho inteligence se prý nepatrně zvětší, ale nebude si vše vyčítat? Zůstane tím lehkomyslným děckem jako je teď? Můj život je až moc protkaný slovem ale.

„Swanovi.“ Řekla usměvavá a baculatá sestřička. Zvedla jsem se a Pete místo aby cupital za mnou začal protestovat.

„Ne. Ne já neci.“ Omluvně jsem se na sestru usmála a vtáhla Petera do ordinace. Můj zrak hned ulpěl na postavě sedící za stolem. Byl to muž okolo třicítky s blonďatými vlasy. Jeho zlatavé oči zvýrazňovaly  křídově bílý obličej. Byl velice krásný a působil na mě příjemným dojmem. Peterovi výkřiky jsem vnímala jen okrajově.

„Dobrý den pane doktore. Jsem Isabella Swanová a tohle je můj bratr...“ Chtěla jsem na něj ukázat, ale můj ukazováček  pročísl vzduch a ukázal na polici s papíry.

„Pete?“ Seděl přikrčený v rohu co nejdále od Cullena, rukama si přikrýval uši a pobrukoval si ukolébavku, kterou mu zpívám před spaním. Tohle dělá jen když je naštvaný nebo když se bojí. Jeho hlas zněl vyděšeně, hystericky. Došla jsem k němu a bleskurychle vymýšlela slova útěchy.

„Co se stalo?“ Doktor se tvářil překvapeně.

„Omlouvám se, nevím co to do něj vjelo. Občas má problémy s cizími lidmi.“

„To je v pořádku.“ Poprvé promluvil a usmál se.

„Takhle často nevyvádí, ale co jsme přijeli do Forks chová se zvláštně.“ Strčila jsem Peterovi do ruky jeho oblíbenou hračku a ten si odstrčil jednu židli do toho rohu, kde před chvílí seděl. Osahával hračku a díval se na bíle omítnutou stěnu. Já se posadila proti doktorovi a modlila se ať nás nepošle do háje.

„Peter William Swan, narozen 15.4. 2004, bla, bla, bla, žádné vážné operace, bla, bla, bla, autista.“ Koukala jsem na něj jako blázen s otevřenou pusou. Po chvíli mi došlo, že čte jeho kartu!

„Je to tak?“ Zeptal se když se na mě podíval.

„Ano... Totiž ano.“ Pak jsme řešili pojišťovnu a podobné věci.

„Tohle ještě vyplňte a odneste to na recepci. Petera tu ještě prosím nechte.“ Kývla jsem a vydala se ke dveřím. Najednou se otevřely. Nebyla bych to já, kdybych nestála na tom nejhorším místě co to jde. Dostala jsem hranou přímo do čela. Zavrávorala jsem a udělala pár kroků zpět a dosedla na židli. Tahle rána by porazila i vola. To zase bude boule.

„Be-llo!“ Uslyšela jsem za sebou. To mě vykolejilo víc než rána do hlavy. Peter mě obejmul!!! Má o mě strach! Vykuleně jsem ho sledovala. Možná jsem se praštila trochu víc... Vrátil se na židličku, ale začal zase křičet a ukazoval na dveře. V tu chvíli se vedle mě objevil nejkrásnější kluk, kterého jsem kdy viděla. Bronzové vlasy, sněhová pleť, zlatavé oči a vypracovaná postava.

„Jsi v pořádku?“

„Ano. V nejvyšší možné míře.“ Neodpustila jsem si poznámku. Ale jistá jsem si rozhodně nebyla.

Můj bratr, rána do hlavy a anděl = vražedná kombinace. Vyběhla jsem z ordinace a zastavila se až o pult recepce.

Edward

Otevřel jsem dveře a ucítil malý odpor. Za nimi seděla  krásná dívka. Čelo měla přikryté rukou a oči měla až nepřirozeně vykulené na nějakého chlapce. Po chvíli vyběhla ven a ten kluk začal křičet a ukazoval na mě. Teď jsem oči poulil já.

2.kapitola

Shrnutí

4.kapitola

Prosíme komentáře :o) !



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Autista - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!