Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Autista - 2. kapitola

zzzzzzzz


Autista - 2. kapitolaPrvní Bellin den ve škole. Alice jí to moc neulehčuje díky svým hádkám s Emmettem... Tato kapitolka je při nejmenším katastrofická, ale co se dá dělat? Teď na to není moc čas. Vaše Coollenky :o)!

2. kapitola

Ve dveřích jsem se srazila s Charliem.

„Musím jít Bello, kousek od města napadlo nějaké zvíře jednoho turistu.“

„Ok. My to tu s Peterem nějak zvládneme. Dej na sebe pozor.“ Zaklapla jsem dveře a mířila za Peterem. Ten si zrovna hrál s autíčkem a něco brblal.

„Pete, proč si před chvílí křičel?“ Zadíval se z okna a měl ten nepřítomný výraz co mě vždy dokonale vyděsí.

„On, byl tu.Oni tu být. Pryč.“ Nepochopila jsem z toho absolutně nic.

Večer jsem Peta uložila do postele brzo aby mě nerušil při psychickém připravování na první den školy. Budu muset být tvrdá,aby si ze mě nedělali legraci jako na minulé škole. A věřte, že bych to nechtěla zažít znovu.

                    

Večer mi přivezli moje autíčko, kterým jsem jezdila v Phoenixu. Na sebe jsem si vzala tmavé džíny a tíklo co jsem si koupila pro tuto příležitost, naštěstí bylo celkem teplo. Bráchu jsem vysadila u paní Smithové, co ho bude občas hlídat. Když jsem konečně dorazila na parkoviště u školy, všichni se dívali na mě. Napočítala jsem do deseti a vystoupila. Někteří kluci obdivně zapískali. Byla jsem docela hezká, ale na Alici opět nemám.

„Bello, ahoj !“ Alice. Táhla za sebou nějakého blonďáka.

„Ahoj Alice.“ Řekla jsem s o něco menším nadšením. A to už se za nimi objevili další dvě postavy. Krásná blondýna, svalovec.

„Tohle je Jasper, Rose a bratr Emmett a ještě Edward, ale ten dnes nemohl přijít. Lidi, tohle je Bella.  “

„Těší mě.“ Když jsem si Rose pořádně prohlédla došlo mi, že Alice není jediná na koho nemám.

„Čau Bello.“ Ujal se slova Emmett. „Tak jak se ti tu líbí? Počasí je tu sice nic moc, ale holky jsou tu dobrý. Tebe ale asi budou zajímat kluci, že?“ Zatvářil se jak neviňátko, ale stejně si svým proslovem vysloužil od Rose pohlavek

„Brácha, ty si snad úplně blbej!“  Utrhla se na něj Alice.

„Ale já přece nikdy netvrdil, že jsem normální.“ A další pohlavek.

„Myslím, že už půjdu na hodinu.“ Ukončila jsem hádku a vyrazila ke škole. Každý mě pořád okukoval, ale to časem přestane. Ještě jsem si skočila do kanceláře pro nějaké papíry. Cestou do třídy jsem narazila na Angelu, která mi se vším ochotně pomohla. Je to fajn holka. Během vyučování jsem dostala 5 pozvání na rande a 5 z toho jsem odmítla. Když jsem vešla do jídelny všechno ztichlo a po dvou vteřinách se ze všech koutů na můj vkus až moc velké jídelny začal ozýval šepot. Ze vzdáleného stolu na mě mával Emmett a naznačoval abych si k nim sedla. Kývla jsem na souhlas a zařadila se do fronty. Vzala jsem si minerálku a salát.

„Ahoj, můžu si  teda sednout?“ Jestli když jsem vešla do jídelny tu bylo ticho tak pro tohle neexistuje slovo.

„Jasně!“ Řekla Alice a Rose se na mě usmála. Má moc hezký úsměv. Ještě hezčí než Alice a rozhodně než – ne. Já Bella Swanová přísahám, že už se nikdy nebudu srovnávat Cullenovými a ani s nikým podobným.

„Tak co Bello? Půjdeš na maturák?“ Zeptala se Alice s nadšením v hlase.

„Kamže?“ Zeptal se Emmett. Nevím jestli dělal blbečka nebo ne.

„Emmette, kdyby tvůj mozek byl z čokolády tak nezaplní ani jednu lentilku!“  Setřela ho teď už nabroušená Alice. Ty dva se asi pořád hádají. Emmett se zatvářil jako pan profesor při zkoušení a řekl.

„Máš úplnou pravdu Alice! Proti tvým argumentům lze namítnout jen to,že jsou to samé nesmysly!!!“ Alice se zatvářila jako bůh pomsty a Emm se začal chechtat na celou jídelnu.

Po půl hodině jsme se zvedli a odešli na parkoviště.

„Nechceš se mnou dnes na nákupy?“

„Ne Alice, dnes nemůžu. Jedu s bratrem na vyšetření. Mám dojem, že k tvému tátovi.“ To byla pravda. Máme tam být už za hodinu. A já ho ještě ani nevyzvedla.

„No tak jindy. Ahoj.“ Zamávala jsem jim a nastoupila do auta. Vyzvedla jsem Peta u paní na hlídání a za tři čtvrtě hodiny už jsem vystupovali před malinkatou nemocnicí…

1. kapitola

Shrnutí

3.kapitola

Prosím napište co si o tom myslíte :o) !



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Autista - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!