Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - Prológ


At the end is a beam! - PrológTak tu je prolog k mojej uplne prvej poviedke!!! Dúfam, že si ju aspoň niekto prečíta a okomentuje!!! Je o Edwardovi (ako inak), ktorý je nútený si zobrať dievča, ktoré nikdy nevidel! Preto sa rozhodne odísť preč aspoň dovtedy kým nebude čas sa vrátiť. Pre tieto účely si vyberie mesto Forks! A koho tam nespozná?! No dalej sa budete musieť dočítať v poviedke! Tak želám pekné čítanie!! Vaša BlackStar

Prológ:

Edward

„Nie!” Protestoval som aj keď to nemalo žiaden význam, keď sa otec raz rozhodne nemá cenu  stavať sa na hlavu. Myslel som, že manželku si môžem vybrať kedy budem chcieť, a ktorú budem milovať. Ale nie, on mi to musí spraviť naschvál! Veď ju nepoznám, nemilujem a okrem toho ešte ani nie je upír, má iba 14 rokov. Aro musí mať dobrý dôvod, keď mi ju nechcel ani ukázať, snažil som sa ale nič.

„Edward, vieš, že nemá cenu protestovať tak sa s tým proste zmier. Si najstarší a nástupník trónu tak budeš prvý!“ Povedal trocha príkrejšie ako obvykle. Začínala sa mu robiť vráska na jeho mramorovom čele. Dochádzala mu trpezlivosť, pretože už aj tak mi dovolil veľa veci, ktoré by som inak nesmel robiť, pretože som nástupník trónu.         Bol som tu zavretý skoro 200 rokov. Po tých nekonečných rokoch som mohol zmiznúť s týchto štyroch stien aspoň na moment. Užiť si slobodu! Toto všetko mi preletelo cez hlavu za dve sekundy. Medzitým sa mi v hlave zrodil plán.

„Aro mám ešte 4 roky a- “nenechal ma dokončiť, pretože si zrejme spomenul na nejakú dôležitú vec.

„Nie, máš 5 rokov. Keď dievča dorastie, a bude mat 18 rokov premeníme ju, ale ešte rok má na to aby sa tu usadila a zvykla si na nové prostredie a tiež aby z nej vyprchala všetka novorodenecká sila.“ Ukončil svoj monológ a ja som sa nezmohol na slovo. Toto mi pridáva ďalší rok slobody tak to je „super“!

„No, dúfam, že som ti urobil aspoň malú radosť, keď si zásadne proti, aby si si ju vzal.“

„Dobre“ začal som „ale mám podmienku. Za tých 5 rokov  môžem robiť čo chcem, a ty mi v tom nebudeš brániť!“ Vytreštil oči . „Samozrejme to nebude len tak, stále budem chodiť s Eleazarom a gardou, a budem pre teba zbierať talenty!“ Dokončil som svoju reč a on začal uvažovať. Nemal v pláne ma nechať ísť ale toto bola výhodná ponuka pre nás oboch, ja si užijem zvyšnú slobodu, a on dostane do zbierky ďalšie talenty. To bolo preňho skoro neodolateľná ponuka. Vedel som čo na neho platí.

Po pár sekundách zvažovania prikývol. Bol som šťastný. No ako sa dá povedať v tejto situácii. Ale bol som rád, že znova vypadnem zo strašného stereotypu.

 

Odchádzal som z jeho pracovne a na chodbe som stretol Emmeta, ktorý sa culil od ucha k uchu, a to ešte nepočul novinky.

„Ahoj, Emm!“ Zvolal som, a neušli mi iskričky v jeho očiach. Zase má nejakú vtipnú pripomienku na môj účet.

„Zdar, Edíku, tak čo, bol si na koberčeku?“ Vedel, že sa stále snažím dostať z hradu, ale vždy mi to niekto z gardy prekazí. Za toto som dostal vždy vynadané a trest, že musím byť na každom nudnom súde.

„Nie, predstav si pôjdeme si vyraziť!“ Povedal som trochu posmešným tónom, ale asi to nezaregistroval, pretože na mňa čumel ako na zjavenie. Tomuto som sa musel usmiať. Jeho výraz bol k nezaplateniu. Po minúte sa dal dokopy a zmohol sa na otázky typu: Čo? Prečo? Ako?

„No vieš Emm, ideme loviť ďalšie talenty, tak máš zbalené ?“ Trochu som to poupravil s tou svadbou, pretože viem, že Emm by mi nedal pokoj s jeho blbímy vtipmi . Išiel som to oznámiť ešte Eleazarovi a Demetrimu a pri tom som mal jasno kam pôjdeme. Forks! Žiadne slnečné svetlo, žiadni upíry, pokoj od miliónov pohľadov (iba pár stoviek). A ešte lepší dôvod je, že Emm sa tam zblázni nudou!


Za chyby sa ospravedlňujem. Je mi z nich až trápne, takže čítate na vlastné riziko. ;)


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - Prológ:

 1
1. KropkaPS
15.03.2012 [9:27]

to já teda fanoušek nejsem já sem fanda sama sobě mojou naj postavou v stmívání je Dášna jekateřina devátá :* mucinqui doví do po :* Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!