Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Andělé tě drží nad vodou - 6. kapitola

2.volterravamp-Stopy


Bella má stále narozeniny a Alice pro ni pořádá oslavu. Ale co má Mike v plánu? A zabrání tomu Edward? Kapitola věnována všem čtenářům. A hlavně Nerissce, zuzce88 a CoLoR. Přeji pěkně počtení :).

6. kapitola

„Ahoj, Bello,“ pozdravil mě Mike a usmál se. Nahodila jsem falešný úsměv a odpověděla mu:
„Ahoj, Miku.“
„Doprovodím tě na hodinu,“ řekl a já si povzdychla. To přežiju.
„Takže ty máš nové auto?“ zeptal se.
„Jo, dostala jsem ho dneska k narozeninám.“ Sakra, proč mu to říkám?
„Tak všechno nejlepší.“
„Dík,“ řekla jsem a usmála se jak nejopravdověji jsem to uměla.
„Co dneska děláš?“ zeptal se Mike.
„Alice pořádá pro mě a Cullenovi oslavu. Jen my,“ zdůraznila jsem.
„Aha a zítra?“ zeptal se. Sakra!
„Asi nic, proč?“ odpověděla jsem mu po pravdě. Neumím lhát. Ale proč se ptám, když to sama vím? Ach jo.

Mike:

Bella byla hezká. Byla krásná. Všichni ji obletovali. Ale nebyla můj typ. Můj plán byl jiný. Když přišla Bella poprvé do školy, stala se středem pozornosti. Všichni se s ní bavili, aby byli populární. I když ona o to asi nestála. Tím odstrčila Jessicu na druhou kolej. Ta vždycky měla, co chtěla. Každého kluka, na kterého prstem ukázala, dostala. Až na Cullena. A teď se vše změnilo. Většina lidí ji ignoruje a baví se s Bellou. A proto ji nenávidí a chce všechno, co má ona. Můj plán jak dostat Jessicu započal! Asi jsem dobrý lhář, jelikož mi Bella tak snadno uvěřila. A za chvíli se mi bude Jessica plazit u nohou. Bingo!

Edward:

Bella byla z dárků nadšená. Dokonce i z mého. A díky tomu jsem měl ohromnou radost. Moje nálada stoupla natolik, že se z toho Jasper musel neustále usmívat.

Vešel jsem do školy, a i když na mě útočila spousta myšlenek, moje nálada neklesla. Myšlenky lidí byly pořád stejné. Koukni, ten má krásný zadek! Dívej se na něj, jak se naparuje. Nic, co by mi náladu zkazilo. Dokud jsem nezabrousil do myšlenek toho slizáka Mikea. Chce Bellu využít a dostat Jessicu. To mu tak snadno neprojde.

---

Bella:

„Bello, mohl bych s tebou mluvit?“ zeptal se mě Edward, hned jak jsem přijela ze školy.
„Jasně, co potřebuješ?“
„Prosím, nechoď s Mikem na rande!“ Cože? Tak on mi ještě bude říkat, s kým mám chodit na rande a s kým ne? To je snad moje věc, ne?
„On tě chce jen využít!“ řekl Edward. O co mu jde?
„A jak ty to můžeš vědět?“ zeptala jsem se ho. Určitě si vymýšlí!
„Prostě to vím, věř mi,“ řekl. Takže on to prostě ví, to je super.
„Na rande můžu chodit s kým chci! Tobě to může být jedno!“ řekla jsem mu do očí a s brekem vyběhla nahoru do svého pokoje. Proč? Proč jsem se s ním musela pohádat. Mike by mi to neudělal. To vím. Je občas otravný, až mi to leze na nervy. Ale třeba takový nebude. Třeba se jen celou dobu snažil o to mě pozvat. A jedno rande všechno změní…

Edward:

Proč věří jemu a mně ne? Já bych jí v životě nelhal! Nikdy! A jak to asi vím? Co jí mám na to říct? No, víš, Bello, já dokážu číst myšlenky. A mimochodem, jsem upír! To by vážně skvěle dopadlo!

---

Alice:

Bella byla celou dobu během příprav nahoře. Aspoň se mi tu nepletla. Věděla jsem, že má Edward pravdu, protože jsem to sama viděla. Ona mu věřila a on její důvěru zradí. Ale stejně jsem s tím nemohla nic dělat. Je to Bellina věc a mi se do toho nemáme co plést. Každý dělá v životě chyby, ze kterých se potom poučí. Edwardovi se mé myšlenky vůbec nelíbily. Musela jsem ho krotit, jinak by nasedl do auta a jel rozcupovat Mikea na několik kousíčků. Takhle jsem si aspoň mohla uchránit ty důležité myšlenky, které musí zůstat v tajnosti.

„Tohle ti jednou oplatím,“ řekl Emmett. „Takhle mě mučit nafukováním balónků! Počkej si!“
„Ale Emmettku, co by jsi pro Bellu neudělal, že?“ řekla jsem sladkým hlasem a on se otočil zpět ke své práci. Tak, to by bylo.

„Alice? Kam mám postavit ty nafouknuté balónky?“ zeptala Rose.
„Támhle ke klavíru. Budou se tam hezky vyjímat!“ řekla jsem. Rosalie je tam dala a přesně jak jsem řekla. Perfektní!

„Proč jsem nemohl péct ten dort,“ zakňoural Emmett. On a péct dort? Nikdy!
„Protože ty neumíš péct dorty! Ani vařit!“ řekla jsem rázně.
„Ale Esmé taky ne a přesto ho peče,“ řekl Emm a založil si ruce v bok.
„Ona na rozdíl od tebe čte kuchařky a ví, jak se to dělá. Kdy jsi naposled ty něco četl?“ zeptala jsem se ho.
„No dovol! Já čtu pořád,“ řekl, začal se smát a bouchl Jaspera do ramene. Ten se začal smát s ním. Rose k nim přišla a oběma vrazila facku. Tak, teď je zase všechno v pořádku.

„Esmé? Už máš ten dort?“ zeptala jsem se a odběhla do kuchyně. Na stole stál dvoupatrový dort z čokolády, posetý marcipánem. Snad bude Belle chutnat. Esmé už dodělávala poslední úpravy polevy. Poté jsem ho vzala a postavila na stůl uprostřed místnosti. Kde je ten Carlisle s těmi svíčkami?

„Jsem doma,“ zvolal Carlisle, přišel k Esmé a dal jí pusu na tvář.
„Máš ty svíčky?“ zeptala jsem se ho podezíravě.
„Tady,“ řekl a podal mi balení 18 - ti svíček. Skvělé. Teď už by to mělo být všechno. Rozhlédla jsem se po místnosti a všechno zkontrolovala. Ano! A kde je zase ten Edward s Amandou? Stačilo zeptat se v myšlenkách, protože už scházel se schodů s nabručeným výrazem. Amanda vedle něj měla otrávený výraz. V myšlenkách jsem Edwarda okřikla a rozhodla se nevěnovat tomu pozornost. Ani Amandě.
„Jdu pro Bellu,“ řekla jsem a rozeběhla se nahoru.

Bella:

Ležela jsem v pokoji a přemýšlela jsem, co jsem to vlastně udělala. Proč jsem se pohádala s Edwardem? Ale proč se tolik zajímá o mé vztahy! On má Amandu. Najednou někdo zakepal a dovnitř vešla Alice. Úplně jsem zapomněla, že pro mě pořádá oslavu.

„Pojď dolů,“ řekla a vzala mě za ruku. Táhla mě směrem dolů. Neměla jsem náladu na oslavu, jenže jsem jí nemohla říct ne. A už vůbec ne po tom, co jsem viděla dole. Všude plno balónků, svíček a uprostřed stál na stole velký čokoládový dort. Už jen při pohledu na něj se mi sbíhaly sliny. Mňam! Usmála jsem se na všechny až na Edwarda. Při pohledu na něj jsem sklopila oči. V jeho pohledu bylo tolik ublížení. Co jsem to jenom provedla?

„Sfoukni svíčky a něco si přej,“ řekla Esmé a usmála se. Co bych si asi tak měla přát. Jasně, už to mám. Přistoupila jsem k tomu dortu a na jeden dech sfoukla všechny svíčky. To by bylo. Esmé mi pak ukrála velký kus toho úžasného dortu, který chutnal stejně dobře, jako vypadal.

„Prokážeš mi laskavost, sestřičko a zatančíš si se mnou?“ zeptal se mě Emmett.
„Ale jistě, bratříčku,“ odpověděla jsem. Emmett tam pustil nějakou pomalou písničku a chytl mě za ruku. Vzhledem k tomu, že neumím moc tančit, tak jsem se bála. Emmett se se mnou kymácel ze strany na stranu a dělal zběsilé otočky. Musela jsem se smát, protože to jinak nešlo. Když písnička skončila, sedla jsem si na sedačku, abych se uklidnila.

„Nejsi už unavená?“ zeptal se mě Carlisle.
„Trochu jo,“ přiznala jsem se a protřela si oči.
„Tak běž spát, zlatíčko, my to tu uklidíme. Honem, hoši, do práce!“ popohnala je Esmé.
„Ne, to je v pořádku. Já vám s tím pomůžu,“ řekla jsem a už se zvedala, jenže Esmé mě poslala nahoru spát. Když mám prý narozeniny, tak přece nebudu uklízet. Tak jsem se tedy odebrala do svého pokoje. Osprchovala jsem se a lehla si do postele. Přemýšlela jsem nad celým dnešním dnem a nad svým přáním. Aspoň nemusím doufat, že se mé přání splní. Ze všech věcí na světě, které jsem si mohla přát, jsem si vybrala tohle. Nesplnitelné, když žiji. Až zemřu, vyplní se.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Andělé tě drží nad vodou - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!