Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - 10. kapitola


Anděl pomsty - 10. kapitolaje tu desítka a Isabella se blíží k domu Cullenů. Snad se bude líbit

10. kapitola

Byla jsem ze slov co vyřknul Brian naprosto zmatená.

Jediného, koho jsem hledala a na druhou stranu se toho setkání bála byl ten nebesky krásný vrah mých rodičů. Vím, že jediné po čem toužím, je ho zabít a nemít s ním žádné slitování.

Co myslel Brian tím, abych nejednala unáhleně a napřed ho vyslechla? Chtěl by se omluvit za svůj sprostý a ohavný čin? Padnout přede mnou na kolena a prosit? I tak bych mu neodpustila a na místě ho zabila. Jenom doufám, že mi na to bude stačit má novorozenecká síla a budu mít dostatek odhodlání k takovému rozhodnutí.

Odešla jsem od Briana hned po našem rozhovoru. Vydala jsem se směrem, kterým mi ukázal a popřál mi hodně štěstí. Nakonec mě políbil a já ho tentokrát nechala, byl to polibek na rozloučenou. Naposledy jsem se na něj usmála a za vše co pro mě udělal jsem mu poděkovala. Vím s jistotou, že na Briana nikdy nezapomenu.

Kráčela jsem potemnělým lesem a přemýšlela co mě čeká. Rozhodla jsem se, že se vydám poblíž Londýna ke Cullenovým. Brian mi ještě řekl, že jsou moc přátelští a s úsměvem mě přijmou do své rodiny a naučí vegetariánské stravě.

Když mě obklopoval temný les, připadalo mi to, jako kdyby mě někdo sledoval, ale to bylo zřejmě tím, že jsem šla naprosto sama a já se vždy v lesech bála. Neustále jsem se otáčela a snažila se pravidelně dýchat, i když jsem dýchání k životu nepotřebovala. Zrychlila jsem do kroku a už téměř nabírala upíří rychlost.

Najednou se přede mnou objevilo něco nečekaného . . . . . No, nebylo to nečekané, ale takové zvíře jsem zblízka ještě neviděla. Přede mnou se tyčil obrovský jelen a upíral na mě svůj pohled. Cítila jsem ho už dlouho, ale prozatím jsem tento pach nedokázala přirovnat a rozeznat.

Věděla jsem, že nebude trvat ani sekundu a jelen se dá na splašený útěk, ale moje smysly a rychlost byly natolik vyvinuté, že jsem ani na okamžik nezaváhala. Jakmile jsem ucítila krev, která kolovala v tomto kolosu masa, vrhla jsem se na něj a svoje ostré upíří zuby zaryla hluboko do jeho hrdla.

Nebylo to takové, jako pít člověka. Sice mě to zbavilo mírného pálení v krku, ale nedá se to srovnat s opojením, když se mi hrdlem prolévala lidská krev. Bylo to naprosto nesrovnatelné a rozdílné. Jediné, co mě na tom uspokojovalo, že jsem nezmařila další lidský život a někomu nezkrátila čas na tomto světě.

Zvířete mi bylo také líto, ale ne tolik. Když jsem dopila, vyhrabala jsem velkou díru a jelena do ní hodila a opět ho zahrabala. Byla jsem sama se sebou spokojená a také o poznání klidnější, ale neustále jsem se nemohla zbavit toho tíživého pocitu, že je tu ještě někdo poblíž.

A ten někdo si dával velice dobrý pozor abych ho neviděla a také neucítila. Musel to být zaručeně upír, protože člověka bych poznala na míle daleko. Briana jsem také vyloučila, protože ten by mě doufám nesledoval, ale jistá jsem si také nebyla. Prostě jsem to prozatím hodila za hlavu a nechala být. Však on se ten někdo ukáže, až bude chtít.

Pár dní jsem se jenom toulala po okolí, ale už jsem si dávala větší pozor na prostor okolo sebe. Teď už jsem si byla stoprocentně jistá, že někdo jde v mých stopách. Párkrát jsem už ucítila i jeho pach. Byla to naprosto okouzlující vůně, takovou neměl ani Brian.

Ta vůně jako by mě volala a toužila jsem jít za ní, ale potom jsem si uvědomila, co to vůbec provádím a nafackovala bych  si. Někdo mě sledoval a já bych šla ještě jako husička přímo k němu. Ne, musím být silná a dělat, že vůbec netuším, že je tu. Ale na druhou stranu, hlavní je ostražitost.

Pomalu jsem se zřejmě blížila k sídlu Cullenových. Rozpoznávala jsem v okolí další upíří pachy. Předtím, než se k nim vydala, jsem si  odběhla na menší lov, aby poznali že jsem také ,,vegetarián“ a přijali mě mezi sebe lépe.

Měla jsem z toho hrozný strach, co když se jim nebudu líbit a odmítnou mě? Zřejmě bych potom zkusila ještě tu jednu rodinu v Denali, jak říkal Brian, ale kdyby mě odmítli i tam……. Zůstala bych na vše sama.

http://www.stmivani.eu/37-shrnuti-povidek/povidky-od-eunta/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!