Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl bez křídel prolog + 1. kapitola

Edwardsprej


Anděl bez křídel prolog + 1. kapitolaLidišky, konečně jsme se s BlackStar potkaly na ICQ a dopsaly první kapitolku. Bůh stvořil bytost, které není na světe žádná rovná. Je krásná, milá, spravedlivá. Všichni andělé jí závidí její krásu, proto ji bůh pošle na zem. Bella je naštvaná na celej svět. Potká Cullenovi? Změní se? Pěkné poštení přeje Misppule a BlackStar. Prosíme o malilinkatý komentík, jestli se vám to líbí a máme psát dál =*

 

 

 

 

Prolog

Někdy si myslím, že mě bůh vytvořil jen z nudy, jen proto aby se mnou mohl chlubit a pak mě odkopnout jako špinavý kus hadru.

Jen proto mě stvořil, já ho měla ráda a on mě takhle zradil a to se říká, že je spravedlivý.

Není to pravda, zajímalo by mě kdo takovou lež vymyslel.

Zřejmě on sám si to o sobě myslí, ale ve skutečnosti je jako lidi.

Nejdřív milý, sladký jako kobliha a potom tě má dost a odkopne tě!

V tomto případě mě vyhostil, prý jsem pro nebe moc skvostná.

Spíše jsme pro něj byla břemeno, kterého se potřeboval zbavit.

Byla jsem až moc dokonalá, i pro něho tak se mě jednoduše zbavil.

Má to jednoduché, stačí lusknout prsty a je po jeho.

Prostě ho všichni musí poslouchat.

Jen já ne, nikdy jsem neměla ráda příkazy a obzvláště od něho, vždy jsem dělala cokoli pro to, abych je nemusela plnit.

Někdy to šlo lehko, ale někdy když sem se snažila ho obejít jsem dostala docela vynadáno.

Prý jsem dokonalá a tohle bych neměla dělat, ale mě bavilo ho takhle dráždit.

Ostatní mi záviděli, záviděli mi to, že mi všechno tak hladce prošlo, ale to nebyla pravda. Dostávala jsme tresty jako ostatní, ne-li horší.

Trestal mě, nikdo mi nevěřil, mysleli si, že jsem u něho oblíbená, ale to se mýlili.

Neměla jsem to ani komu říct, nemohla jsem se nikomu svěřit, všichni si ode mě udržovali odstup a já jsem nechápala proč!

Možná proto, že jsem byla něco víc jako oni, nikdy jsem celkem nezapadla.

Do toho jejich dokonalého světa, kde stačilo lusknout prsty a měla jsme co jsem chtěla, práce pro ně bylo sprosté slovo.

Každý si dělal co chtěl a nevynaložil na to ani nejmenší kousek snahy.

Všechno měli na zlatém podnose.

A to doslova! Užívali si život, který je nestál žádnou snahu!

Já měla život těžší, musela jsem být pro ostatní dokonalá, ale občas to nešlo.

Nesnášela jsem tenhle život, to nic nedělání a válení se.

Lidé by tomu řekli: "Mají se jako prasata v žitě."

Někdy si dokonce stěžují, to mělo být tak a toto tak... vždyť mají všechno po čem kdy snili! Nesnášela jsem to! Já jsem si vystačila i s trochou, mě to nevadilo.

Dokonce můžu říct, že jsem to měla i ráda.

Byla jsem spokojená, byla jsem nenáročná, ale panovačná.

Nevím proč mi všichni záviděli, nebylo co, neměla jsme větší přepych jak oni, měla jsem to samé.

Sice mi říkali, že toho mám o hodně víc, ale nemohla jsem přijít na to, co by to mělo být.

Když jsem to porovnávala a snažila se přijít na to co mám já a oni ne, tak jsem došla k závěru, že skoro oni měli víc! Já jsem musela být za každých okolností dokonalá!

1. kapitola

 

Bella:

Slunce se vyhouplo zpoza mraků a začal nový den.

Nevím proč, ale v kostech jsem cítila, že nebude obyčejný.

Všichni si povídali, jako v každý jiný den.

Jen já jsem stále cítila, že se blíží změna.

Nevěděla jsem, jestli to bude k dobrému a nebo se stane něco zlého.

Ale ten pocit tu stále byl.

Přecházela jsem po podlaze, na které se válely mráčky, bylo to nádherné.

Vítr si s nimi hrál a převaloval je ze strany na stranu.

Pozorovat je bylo něco nádherné.

Když jsem se jim připletla do cesty jednoduše, jako kdyby jsem tam nebyla, přeze mě přešly.

Byl to skvělý pocit.

Mraky se líně převalovaly ze strany na stranu, někdo mi dal ruku na rameno, leknutím jsem  uskočila a podívala se na toho dotyčného.

Byla to osoba, která mnou nepohrdala, ale chovala se ke mně dobře.

Dalo by se říct, že mě zbožňovala, ale to bylo jen proto, jaká jsem byla zvenku.

Byl to Daniel, anděl první kategorie, pořád mi nadbíhal, ale já o něj neměla zájem a dávala jsem mu to jasně najevo.

Byl krásny, úspěšný, ale něco mu chybělo.

Něco, něco… Ani nevím co, ale mě tím jeho úsměvem nezlákal.

Měl každou, na kterou si ukázal, ale já jsem ho odmítala.

Možná to ho na mě přitahovalo, nikdy jsem se s nikým moc nebavila.

A jemu se líbilo když ho někdo odmítal.

Nevím co se mu na mě líbilo, asi to, že jsem ho stále od sebe odháněla.

Ale když si se mnou pohraje a potom odhodí! Některé by za to dali cokoliv, ale já jsem jiná!

Všichni mi záviděli to, že se kolem mě Daniel motá a dávali mi to najevo.

Nikdo se semnou nebavil, stranili se mě.

Připadala jsem si jako špína, se kterou nikdo nechce nic mít.

Byla jsem za to i ráda, že si mi všichni vyhýbají. Jsem taký samotářsky typ. Mě stačilo něco na čtení, a ať mě všichni nechají na pokoj.

Ale Danielovi to zřejmě nedocházelo!

On má buď dlouhé vedení, nebo si na něm sedí...

Nesnášela jsem, to jak mi nadbíhá, říkala jsem mu to stokrát, ale on si nedá říct.

I bůh se nás snaží dát do hromady, ale já o to nestojím.

Možná se tak snaží proto, aby měl Bůh radost.

Já naopak netuším, přece by jinak za mnou stále chodil! Jsem extra krásná, jsem ta nekrásnější.

Taky nejsem na jeho úrovni, on je anděl první kategorie a já jsem...

Jsem anděl! To vím určitě, ale normální určitě nejsem.

Jsem jen nějakým rozmarem Boha, myslím, že se nudil, tak si stvořil mě, jako hračku, která bude skákat, jak on píská.

Zaklepala jsem na dveře jeho pracovny.

"Jen pojď dál, Isabello," usmál se.

Snažila sem se mu úsměv vrátit, ale určitě z toho vyšel z toho jen úšklebek.

Posadila sem se a on začal...

"Víš, Bello," usmál se a já znervózněla.

Co ode mě může chtít? Takového milého jsem ho dlouho neviděla.

No, soustředila jsem se na to, co říkal.

Bell, už tu nemůžeš s námi být, jsi mocnější než všichni andělé dohromady, proto tě posílám na zem."

Nejdřív jsem si myslela, že je to jen nějaký vtip, který chce předvést.

Začala sem se smát, ale jak jsem si všimla jeho vážné tváře, hned sem ztuhla. Toto nemůže myslet vážně! Křičela jsem v duchu, no hned potom se k tomu přidala i hlasité křičení, které muselo být slyšet v pekle. 

Odtamtud museli padat ze stropu netopýři.

"Bello, je mi to líto." To mu tak sežeru, lítost si může strčit někam, tu nepotřebuji.

Jako to můžeš udělat," křičela jsem. Toto by mě nenapadlo ani v tom nejhorším snu.

On mě vyhostí a ještě se tomu směje!" Měla jsem sto chutí ho kopnout někam.

Ale nakonec po velkém přemlouvání jsem to neudělala.

Sice stačilo jen trochu a už by měl moji botu otlačenou na…

Nebudu říkat kde, na citlivém místě, byl tak krásně ke mě natočený, "no tak Bello!" okřikla jsme se v duchu.

Tohle kdybych udělala, už by mě vezli prvním spojem na zem.

Ale počkat, já tam tak i tak pojedu, tak co by se  mi mohlo stát, takové malé nakopnutí. Nikomu by to neublížilo. Už, už, jsem se chystala k výkopu svojí věčnosti, když v tom...

vešli dovnitř dva andělové s tím, že mi pomůžou zabalit, věděla jsem že mají radost z toho, že odcházím.

Už to určitě vědí všichni! Máme výborný sluch, nikdo nemá žádné tajemství! Myslím, že by udělali i oslavu, kdyby se mě nebáli.

Jak já je nesnáším!

Sbalila jsem si věci a vyrazila zpátky do jeho pracovny.

Šla jsem velmi pomalým krokem, vůbec se mi nechtělo opustit toto království. Sice mě tu nikdo neměl rád, ale já jsem to tu zbožňovala!

Shrnutí

Misppule x BlackStar



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl bez křídel prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!