Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl bez křídel 6.díl

Esme, Tanya, Kate, Irina


Anděl bez křídel 6.dílDalší dílek....Konečně se Linzey seznámí se zbytkem rodiny

Když vjížděli do garáže Linzey nevěřila svým očím a chrlila ze sebe samé pochvaly na krásu domu. "To jsi ho ještě neviděla zevnitř!"prohodila Bella a vystoupila z auta.
V obyváku už na ně čekala celá rodina Cullenových.
"Takže Linzey, toto je moje nenahraditelná máma Esme a táta Carlisle!" představil je Edward a Linzey si s nimi zdvořile potřásla rukou. Nijak se nepozastavovala nad tím jak byly chladné. Možná to ani nepostřehla.
"Já jsem Alice! A toto je Jasper!"drobná dívenka k ní elegantně přitančila a objala ji. Jasper ji pouze přikývnul.
"A poslední, které bych ti rád představil jsou Emmet s Rosalii!" Emmet se zářivě usmál, za to Rosalie k ní přistoupila a s úsměvem ji objala. "Jsem Rosalie!"
Bella nevěřila s vým očím a těkala pohledy z Edwarda na Alici, ale v tu chvíli ji vyrušil nový přichozí. Ze schodů sešel William.
"Jo a toto je Will, je u nás asi jak ty u Charlieho!"prohodil jen tak mimochodem Edward. Linziin pohled se na dlouhou chvíli zastavil na Williamovi. Dlouhou chvíli bylo ticho, dokud ho neprolomil William: "Nechceš, abych ti ukázal dům, když se k tomu nikdo z ostatních nemá?" Linzey jako by zhypnotizovaně přikývla a okamžitě se rozešla za ním.
Bella okamžitě mírně drbla do Edwarda, aby je nenechával osamotě, ale dřív než Edward stihnul jakkoliv situaci zastavit k Williamovi a Linzey přistoupila Rosalie.
"Půjdu taky!"
Bella na ni znovu šokovaně zírala a když se vzdálili okamžitě se začala vyptávat Alice.
"Uniklo mi něco?"
"Ne....mělo by?"
"Co Rosalie např?"
"No měla jsem vidění, že s Linzey budou skvělé kamarádky a tak jsem jí to řekla a je to!"Alice nenuceně pokrčila rameny a dělala, že se nic neděje.
"Nedáš si něco k jídlu?"zeptala se jí Esme.
"Děkuji Esme, ale nějak ještě nemám hlad asi počkám na Linzey!"odpověděla zdvořile a usadila se na sedačku vedle Emmeta, který sledoval televizi.
"Tak co Bello, kolikrát za tento týden spadla?"
"Myslím, že....no...." Bella se zamyslela, ale pak po něm střelila rychlím pohledem. "Proč to chceš vědět?"
"Jen tak...."
"Jindy se neptáš! Ty ses zase vsadil s Jasperem!"rychle hodila pohledem na Jaspera, který dělal, že je vůbec nevnímá.
"Ne!Jak bych já mohl!"
"To ti neodpustím!"
"No tak Bello! Náhodou jseš první člověk se kterým je taková legrace! Tebe pozorovat je daleko větší zábava než zápasy v televizi!"
"To mám brát jako kompliment?"
"To je ten největší kompliment!!"pošeptal ji Edward do ucha. Najednou se Edward uchechtl a všichni po něm hodili tázavý pohled.
"Mám takový pocit, že William se u nás zdrží dýl a Linzey se tu taky bude zastavovat častěji!"
"Proč?"zeptala se nechápavě Bella.
"Protože mám takový pocit, že se Linzey Will zamlouvá!"
Bella na něj zděšeně pohlédla.
"No a Will je na tom stejně!"
"Jasně, ale Willovi se líbí jako večeře."
"No šokuje mě to, ale ne!"
Bella se tvářila zmateně.
"To je blbost!"
"Ne není! Říkal jsem, že ty a Linzey nemáte absolutně žádný pud sebezáchovy!"
Pohledy padly na přicházející trojici, která se hlasitě smála.
"Co je tak vtipného?"zeptal se Emmet toužící se taky zasmát.
"Ále akorát Will dělá blbinky!"odpověděla mu Rose stále ještě s úsměvem na rtech.
"Linzey nemáš hlad? Nedáš si něco?"zeptala se usměvavě Esme.
"Trochu mi vyhládlo při obchůzce domu!"přiznala blondýnka a přikývnula. Bella si nervozně skousla ret a čekala co se bude dít.
"Uvařili jsme nějaké italské jídlo!" Esme nás s úsměvem zavedla do jídelny, kde už bylo prostřeno pro 10lidí a všichni se postupně usazovali.
Bella pořád těkala pohledy po všech v místnosti, ale nikdo na sobě nedal nic znát a s úsměvy usedali k talířům a nabírali si.
"Vypadá to skvěle!"pochvaloval William a Emmet nesměl zůstat pozadu: "A ještě líp to chutná!"
"Bello ty nebudeš?" zeptal se mile Edward, když si všimnul mého šokovaného výrazu a prázdného talíře.
"Jo já jen...promiň!"omluvně se usmála a nabrala si.
"Je to vážně skvělé! Jste rozená kuchařka!"pochvalovala Linzey.
"Děkuji!"Esme tato lichotka potěšila. "Linzey, prosím jestli to zvládneš říkej mi Esme a tykej mi, Bella mi taky tak říká!"
"Dobře Esme!"
U stolu vládla dobrá nálada a Bella pořád nemohla uvěřit jak jsou dobří herci a tváří se jako kdyby jim to jídlo doopravdy chutnalo. Ale pak postřehla něco a měla co dělat, aby se nerozesmála.
Emmet jídlo házel pod stůl. Dělal tak rychlé pohyby, že pro Bellu a Linzey to nebylo postřehnutelné. Potom si, ale všimla, že je jediný kdo něco takového dělá. Ostatní vážně jedli, ale i přesto musela uznat, že Emmet je vynálezavý a dokonale hraje přežvykování.
Po chvilce zachytila pohledy, které na sebe chvílemi upírali Will a Linzey. Bella nechápala co se s ní děje. Měla by své sestřenici přát, ale William byl upír! Daleko radši by ji asi viděla s Mikem Newtonem. Bála se o ní, ale taky přemýšlela nad tím jak by argumentovala v případě toho kdyby jí Linzey předhodila její a Edwardův vztah. V mnohých věcech se to nelišilo. Linzey svojí vůní nedoháněla Williama k šílenství, ale za to Edward byl profesionální vegetarián což asi o Williamovi říct nemohla.
"Bello?"z přemýšlení ji vysvobodil Edwardův kouzelný hlas.
"Ano?"mírně v ní trhlo, když zjistila, že na ni všichni upírají pohled. "Co jsem udělala?"
"Nic. Jen všichni jsme dojedli a ty jsi tu seděla tak strnule...."Edward se pokoušel o milý výraz a dařilo se mu to, ale v duchu trpěl tím, že nevěděl jaké pocity prožívá.
"Já jsem taky dojedla. Jen jsem se zamyslela."
"Bello, William se nabídnul, že mě zaveze domů. Měla bych se domluvit s Charliem na zítřek do školy. Takže jestli chceš ještě tu můžeš zůstat." Linzeiny slova Bellu okamžitě vrátila do reality.
"Linzey já...."zaváhala.
"Jasně! Ať tě odveze aspoň se nějak rozptýlí! Je skvělý řídič!"přerušila ji Alice a jemně Bellu kopla do nohy.
"Díky Alice!" Linzey i Will se začali zvedat od stolu.
"Ještě jednou moc děkuji za pozvání a jídlo Esme! Bylo to delikátní!" Bellu někdy překvapovalo Linzeyno vybrané chování a upřímnost s nenuceností. Pro většinu lidí musela být přímo kouzelná. Na první pohled vypadala tak rozverně, ale když na to přišlo byla výborná diplomatka.
Se všemi se rozloučila a nejhorlivější objetí měla s Rosalie, se kterou si následně vyměnila telefoní číslo.
"Uvidíme se doma Bello!"mávla na brunetku a zmizela ve dveřích.
"Neboj se! Nic se jí nestane! Víš, že upíři řídí skvěle!"šeptl jí William do ucha a zmizel za ní. Bella teď mohla nechat vybobtnat svůj vztek na povrch.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl bez křídel 6.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!