Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl bez křídel 18.díl

,.


Anděl bez křídel 18.dílDalší dílek

 

„Její krev voní tak krásně! Myslím, že jednu z vás postrádat nebudou!“pronesl s klidem.

„Bello!“Linzey tentokrát vykřikla, ale když viděla, že nereaguje a dál tam bezmocně leží, vzepřela se na rukou a pomaličku se postavila na nohy.

Na chvíli se zapřela o trám, protože se jí motala hlava.Tušila, že má otřes mozku, ale vůbec se tím nezabývala.

Rozběhla se k Belle a upírovi, který už se skláněl nad Belliným tělem a zvedal ho.

V tu chvíli v Belle škublo a otevřela oči.

Začala sebou silně zmitat, ale upír na to vůbec nereagoval.

„Ne!“ Linzey se k nim přihnala ve chvíli, kdy byl upír připraven zakosnout se do Bellina hrdla.

„Nech ji být! Slyšíš mě!“ Linzey se nepokoušela zastavit. Silně vrazila do upíra, se kterým to ani nehnulo, ale i přesto se k ní otočil.
„Jak chceš! Ona mi nikam neuteče! První to schytáš ty!“ Nedbale Bellu upustil na studenou podlahu a natáhnul se po vzpírající se blondýnce.

Tentokrát nečekal na žádné vyrušení. Chtěl zastavit to silné pálení v krku a touhu po krvi a jejich krev vypadala tak sladce, tak lahodně.

Zakousnul své ostré zuby do jejího hebkého krku.

„Ne!“ Bellou jakoby projel nůž. „Ne!“ bezmocně se vzepřela na rukou. Upír přestal a fascinovaně pohlédl na Bellu.

„Tvůj strach!“pronesl tak slastně. „Je obrovský! Přímo mě tím krmíš!“říkal to jako v euforii.

Belle se do očí nahrnuli slzy, které se začali kutálet po její bledé a doškrábané tváři.

„Ne! Linzey! Prosím! Edwarde!“vzlykala.

„Ten ti nepomůže!“ Upír položil Linzeino tělo na podlahu k Bell. „Podívej se na ni! Podívej se za co můžeš!“

„Ne!“ Bella se připlazila k sestřenici, která se svíjela v bolestech. Jed se jí šířil krví.
„Prosím! Linzey!“přes slzy skoro neviděla, ale pořád slyšela její bolestné naříkání.

„Ano! Ta bolest! Ten strach!“upír se v tom přímo vyžíval. Úplně zapomněl na krev. Chtěl cítit jen její strach. Zapomněl na všechno kolem, ale to dělat neměl! Do místnosti vtrhnul Edward a srazil ho na podlahu.

„Bello?“

„Edwarde....“Bella vzlykla a ohlédla se. Do haly se přihnal i William, ale prudce se zastavil. Cítil Bellinu krev. Podíval se na ni krvežíznivýma očima, ale pak uviděl vedle ní Linzeyino tělo. Ten výraz hned zmizel a okamžitě se vydal k ní.

„Bello, všechno bude dobré!“uklidňovala ji Alice, která těkala pohledem k Edwardovi a Jasperovi trhající upíra na kousky.

„Alice, jdi pomoct Jasperovi založit oheň!“přikázal Edward a Alice přikývnula.

„Kousnul ji!“vzlykala dál Bella a sledovala Linzey, která se stále kroutila pod náporem ohně šířícího se jejím tělem.

„Ne! Ne! Co mám dělat?“ William vypadal zděšeně.

„Pálí to....“dostala ze sebe mezi návaly bolesti Linzey.

„Já jsem Belle ten jed vysál, ale teď už je pozdě....“řekl skoro neslyšitelně Edward a William zaklel. „Měl kousnout mě!“naříkala Bella. „Chtěla jsem být jako vy už dlouho! Nikdy neměl kousnout Linzey! Nechtěla být upír!“ Bella se celá třásla.

„Bello....“ Linzey zachroptěla. Bylo vidět, že bolest ji sužuje čímdál víc a měla co dělat, aby ze sebe dostala něco jiného než výkřik. „Vybrala jsem si to sama......ch...chtěla jsi....aby v tobě....byl Edwardův....jed....já...jsem....ti....to chtěla....pomoct....splnit....“vypadalo to jako nadlidský úkol vyslovit to.

„Bello, co tě bolí?“ Bella se otočila za ní stál Carlisle.

„Linzey! Linzey....“opakovala pořád dokola.

„Za dva nebo tři dny bude v pořádku! Ale ty ne!“řekl skoro přísně. „Já....asi....nemám nic zlomeného jsem jen silně dotlučená.....“

„Dobře....“Carlisle ji rychle prohlédnul. „Máš vyvrtnutý kotník a zlomené zápěstí! Nic vážnějšího!“ „Linzey!“vzlykla znovu a Edward ji vzal do svého chladného objetí.

„Hotovo! Je po něm!“hlásil Emmet.
„Dobře! Williame, ty a Rose dopravíte Linzey domů! Edwarde ty a Alice vezmete domů Bellu a my se podíváme po tom druhém upíru!“

Nikdo se neodvážil Carlisleovi odporovat.
Když Edward vzal Bellu do náruče, vyčerpáním ztratila vědomí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl bez křídel 18.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!