Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Amphibia - 5. kapitola


Amphibia - 5. kapitolaZabíjet, vraždit, trhat! Uškrtím toho malého skřeta! Ne, dřív jí zlámu její dokonalou francouzskou manikúru!

Z domu se ozval zoufalý křik. Něco mi říká, že už je obeznámená s mým plánem.

5. kapitola

Bella:

Zabíjet, vraždit, trhat! Uškrtím toho malého skřeta! Ne, dřív jí zlámu její dokonalou francouzskou manikúru! Z domu se ozval zoufalý křik. Něco mi říká, že už je obeznámená s mým plánem.

„Mých nehtů se ani nedotkneš, nebo se rozluč se svými vlasy!“ začala mi šermovat holicím strojkem před obličejem. Rose nás sledovala s pobaveným úsměvem.

„Holky, vy jste nemožné!“ snažila se nás krotit.

xxx

Rose:

Bella mi chvílemi naháněla strach, ale mohu říct, že Bella má stále vlasy a Alice stále své drápky. Bohužel to odnesly dveře a další vybavení domu.

Ze skříně jsem vylovila ultra košilku a ulehla ke spánku. Zítra nás čeká první den v nové škole, musím vypadat reprezentativně a jako vždy dokonale.

 

„Rose, Rosalie,“ cloumala mnou Bella, marná snaha holka! Neplánuju vstát do oběda.

„Blondýno!“ Tak ta už bude zoufalá…

„Peroxidová blondýno!!!“ Vyšvihla jsem se do sedu a šlehla po ní pohedem.

„Cos to řekla?!“ plivala jsem oheň všude kolem sebe.

„Drahá sestřičko, problém?“ Měřila jsem si ji ironickým pohledem.

„Co chceš?“ zeptala jsem se.

„Přišla jsem ti říct, že je pět hodin.“ Hleděla jsem na ni jak na cvoka.

„A?“

„Že můžeš ještě dvě hodiny spát,“ prohodila sladkým hláskem a nevinně zamrkala řasami. No, to si ze mě dělá srandu, ne?!

„Ty blbko!“ štěkala jsem na ni a už se chystala po ní něco švihnout.

„Říkala jsi, ať tě vzbudím dřív, abys měla čas se zkrásnit, sestřičko,“ házela po mně nevinné kukuče.

„Říkala jsem ráno!“

„A co si myslíš, že je teď?“ cukaly jí koutky.

„Ty hade! Pět ráno nevedeme! Je pět odpoledne a pět večer!“ vrčela jsem jako pominutá.

„K noze, Azore! K noze! Ceš koštičku? Ceš?“ šišlala na mě. Naštvaně jsem se posadila a obešla svou sestru. Ne, sestra by mi toto neudělala!

„Mami, nemáš kontakt na nějakého dobrého psychologa?“

„Zlatíčko,“ pobaveně zakroutila hlavou.

„No tak, hned se neurážej!“ mrkla na mě. A to si jako říká rodič, jo? Jejími dcerami půl století cloumá puberta a ona je v klidu! Přisedla jsem si k ní. Pracovala na jakémsi projektu.

„Jé, čára a tady zase!“ Vím, jak naštvat i takového lido... upíro… vlkodlako… mila.

„Zlatíčko, jdi otravovat své sestry, udělej to pro mě!“ vykázala mě ze své pracovny. Uraženě jsem se zvedla a odpochodovala pryč, teď už sotva usnu. Odporoučela jsem se do koupelny a začala se zkrášlovat. Po dokončení ranní procedury jsem se vydala zpět do pokoje, kde už jsem měla nachystané oblečení.

„Větší výstřih by už nebyl?!“ ptala jsem se ironicky svého módního poradce Alice.

„Ale byl!“ věnovala jsem jí jeden zmučený pohled.

„Jde se!“ zavelel generál, v podobě mé sestry. Sešly jsme po schodech do obývacího pokoje, kde na nás již čekala Bella. Nervózně si poklepala na hodinky a vydala se za námi. Společně jsme sešly do garáže. Alice si to štrádovala ke svému kanárkově žlutému Porche.

„Holky, marná snaha! Jedeme mým zlatíčkem,“ řekla a majetnicky se namáčkla na tu žlutou… věc. Smířlivě jsme se posadily a vydaly se směr škola. Cesta nebyla dlouhá, asi za patnáct minut jsme zastavily před školou. Společně jsme vystoupily a opřely se o auto. Analyzovaly jsme prostředí, ve kterém strávíme nejbližších pár let. Nic neobvyklého. Studenti, hledící na nás jako na zjevení, vražedné pohledy místních ‚krasavic‘, majetnické objímání jejich kluků à la nešahat, nedívat, moje; zasněné vzdychání a plánování kluků, jak nás sbalit… klasika.

Za námi se ozvalo kvílení pneumatik. Vedle našeho auta zaparkovalo stříbrné Volvo. Rozrazily se dveře na straně řidiče a vyšel… No, do háje!


Emmett:

Přijížděli jsme ke škole. Cestou ke svému obvyklému místu jsme zavětřili nové pachy, pak jsem ji uviděl. Sen, zázrak, bohyně – ztělesnění tohoto všeho. Její nádherné blonďaté vlasy spadaly ve smyslných loknách po zádech, krásné černé oči se schovávaly za clonou hustých řas, rudé rty vybízející k polibku zakrývaly řadu bělostných zubů. Byla… nádherná. Z hrdla se mi vydral zasněný vzdech. Edward mi věnoval jeden zlomyslný škleb.

„Edwarde, opovaž se!“ poslal jsem mu v myšlenkách. Bylo mi jasné, co chce udělat.

Můj bratr rozrazil dveře a mířil si to ke třem novým studentkám. Nepotřeboval jsem jeho schopnost čtení myšlenek, abych věděl, ke které si to míří. Nasadil svou sebevědomou masku a stoupl si před ni. Předklonil se a začal okupovat její ucho. Nejspíše jí šeptal jeho profláklé balící fráze, nebo ji rovnou zval ‚na věc‘. Zatvářila se prvně zaskočeně, poté laškovně a nakonec se jí na tváři usídlil sladký úsměv. Proč by byla jiná než ostatní? Doufal jsem, že se nechytne jako jiné, ale sežrala mu to i s navijákem. Rozhodl jsem se ji dále pozorovat.

Přitáhla si blíž jeho obličej, jako by ho chtěla políbit, Edward si už připisoval další úspěch na svůj seznam, v tom najednou plesk! Sakra, ta má ránu! Kdyby nebyl Eda upír, už bych myslel, že mu na tváři zůstane otisk její dlaně ještě hodně dlouho. Moje kráska ho pozorovala s výrazem bohyně pomsty, z očí ji doslova šlehaly blesky. Edward si zmateně třel tvář.

„Ty egoistický hňupe! Co si o sobě myslíš?! Zkus to ještě jednou a nadělám ti z tvých koulí prejt!“ vztekle si odfrkla a se svými sestrami se dala na odchod. No, páni! Mému bratrovi takhle ještě žádná nesrazila ego!


Doufám, že se vám kapitolka líbila. Omlouvám se, že mi to trvalo tak dlouho, ale snažila jsem se.

Byla bych vám vděčná za komentáře, přece jen, ať vím, co zlepšit.

S pozdravem, Vaše Jerrda. :*



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Amphibia - 5. kapitola:

 1 2   Další »
13. Wera
09.01.2012 [16:12]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon úžasné, těším se na pokračování

12. lola
29.12.2011 [19:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. pavla
29.12.2011 [18:07]

Emoticon Emoticon Emoticon naprosto super,dnes jsem začala číst tvou povídku a je naprosto skvělá Emoticonten jejich střet v lese a ráno na parkovišti nemá chybu Emoticon Emoticonpíšeš úžasně,prosím pokračování Emoticon Emoticon

10. martty555
29.12.2011 [17:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. marcela
29.12.2011 [14:31]

Fakt dokonalý. Emoticon Emoticon Emoticon Pobavila jsi mě královsky. Emoticon

8. Hanča
29.12.2011 [13:56]

Nádhernááááááááá kapča, em zvědavá, jak se zblíží ostatní páry!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. mona
29.12.2011 [13:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. lelus
29.12.2011 [13:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Simona
29.12.2011 [12:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [12:22]

AddyCullenNadělám z tvých koulí prejt... Emoticon nemálo se směju... holka ty jedeš!!! Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!