Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Amor Fati - Prológ

nej kuchyň


Amor Fati - PrológMoja druhá poviedka je na svete. Túto kapitolu by som nazvala Návrat do minulosti. Príbeh sa stal niekedy dávno a už v druhej kapitole sa budem zaoberat niečím celkom iným a predsa veľmi podobným :D no dobre... tak ideme konkrétnejšie. Kedysi dávno žila Amanda a Mathew. Niečo z ich minulosti vám teraz ukážem a časom sa dozviete viac a viac. Am a Mat boli spočiatku súrodenci, neskôr sa do seba zamilovali. Ale ako to bolo dalej? Čo majú spoločné s Cullenovými? Vtedy ešte nič. Všetko sa začalo jednou transplantáciou srdca. Už viete o čo ide? 1. Kapitola nás posunie dopredu o rok. Príbeh začne hovoriť Edward od chvíle, ked otvorí oči do nového života. Tak príjemné čítanie a dajte vedieť, či sa to páči, alebo nie... :D

Návrat do minulosti

 

Zahľadel som sa na tanečný parket a potom som si všimol, že sa tým smerom pozerá aj Amanda.

„Chceš si zatancovať?“

„Tanec mi veľmi nejde a ... ja vlastne... dobre sa mi sedí,“ koktala rozpačito, no zároveň bola šťastná. Alebo sa mi to len zdalo?

Nenútil som ju teda a ďalej som pozoroval tanečné páry. Pieseň prerušil hlas nášho riaditeľa, ktorý zahájil ´povinnú tancovačku´ a zároveň oficiálne zahájil tento vianočný ples. Bolo neuveriteľné, že to nestačil ani len dopovedať a už stál pri Am Fridrich a snažil sa ju presvedčiť, že nemusíme tancovať len so svojimi partnermi, s ktorými sme prišli.

Fridricha som nemohol vystáť a celý čas, čo sa s Amandou rozprával, som ho prepaľoval zlostným pohľadom.

„Vlastne, práve som to sľúbila Matovi.“ Neisto sa na mňa otočila a ja som nenápadne prikývol na jej nevyslovenú otázku. Predsa som sa jej už predtým pýtal, či nechce ísť tancovať. Ja a upustiť od takejto požiadavky? Nemožné.

„Teraz, alebo chceš ešte sedieť?“ Ignoroval som Fridricha aj všetkých ostatných a sústredil som sa len na ňu.

„No, je to povinné, tak teraz?“ spýtala sa ma. Bolo načase urobiť nejaký krok vpred. Príliš dlho som to odkladal.

Len som kývol, postavil sa a zdvorilo som jej ponúkol ruku. Chytila sa jej a ja som nás zaviedol na parket, ale na menej viditeľnú stranu. Chcel som trochu súkromia, ale kde by sa vzalo v tejto preplnenej miestnosti? Aspoň niečo.

„Môže byť?“

Chcel som sa uistiť, či je s mojim výberom spokojná. Súhlasila. Zlepšoval som sa. Už som sa v nej začínal vyznať.

 

Zazneli prvé tóny novej piesne a my sme sa chytili a začali tancovať. Nikdy som tanec nemal veľmi rád, ale bol veľmi zdvorilou výhovorkou pre to, aby som sa jej mohol dotýkať.

Cítil som, ako sa Amanda sústredí na každý svoj pohyb. Zdala sa byť nervózna. Vedel som, že netancuje dlho, vlastne, moja mama ju to učila ledva dva týždne, ale aj tak jej to išlo veľmi dobre. Chcel som ju povzbudiť a tak som jej zložil pochvalu.

„Ide ti to veľmi dobre.“ Sklonil som sa k nej a zašeptal jej tie slová do ucha. Neklamal som. Stačilo by, aby sa uvoľnila, a bolo by to dokonalé.

„Tebe to ide lepšie,“ povedala a znelo to vyčítavo.

„Možno tancujem dlhšie.“ Čo na tom záleží, kto je lepší? Práve mi zariadila najlepší večer môjho života.

 

Po niekoľkých pesničkách pustili aj jednu pomalú, vraj na vydýchanie.

Objal som ju okolo pása, pritiahol si ju k sebe a čakal na jej reakciu. Omotala mi ruky okolo krku a začali sme tancovať na pokojnú melódiu. Bolo by to perfektné, keby sa uvoľnila a užívala si tanec. Ona sa však stále sústredila na kroky.

 

„Uvoľni sa, kľudne sa o mňa opri, zavri si oči a počúvaj hudbu. A hlavne mi dôveruj, budem ťa viesť.“

Snažil som sa jej to uľahčiť a bol som skutočne prekvapený, keď si váhavo zložila hlavu na moju hruď. Siahala mi tesne pod bradu, možno preto som mal takú silnú potrebu chrániť ju. Bola dobrá, drobná a zraniteľná.

Ešte viac som si ju pritiahol k sebe a cítil som, ako sa trochu uvoľnila a nakoniec aj zavrela oči. Pohyboval som sa do rytmu a ona sa mnou pokojne nechala viesť. Vedomie, že jediný človek, ktorého ste kedy dokázali mať skutočne rád viac ako sám seba, vám verí, bolo nádherné.

Sklonil som hlavu a jemne ju pobozkal do vlasov. Cítila to a nebolo jej to nepríjemné, skôr naopak. Moje domnienky boli potvrdené: Aj ona ma má rada.

 

Pieseň sa skončila príliš rýchlo, no bol som rád, že sa ani ona nechcela odo mňa odtiahnuť.

Pohľad jej hneď padol na náš stôl, ku ktorému bola doteraz otočená chrbtom. Rodičia nás celý čas pozorovali a tvárili sa nanajvýš šťastne. Avšak to najťažšie ešte len príde. Budem jej musieť povedať, ako to cítim, ale asi by bolo rozumnejšie počkať. Nie preto, aby som si bol istý jej citmi, ale preto, že by sme sa mali trochu spoznať.

 

Chceš si ísť sadnúť?" spýtal som sa jej.

Pozerali sa, však?" zaujímala sa a nedbala na moju otázku.

Vadí ti to?" vyslovil som svoje obavy. Vadilo jej, že ju videli v tak tesnom objatí so mnou?

 

Rada by som si na chvíľu sadla," zodpovedala moju prvú otázku. Tak aj ja zodpoviem tú jej.

Áno. Odkedy sme začali tancovať analyzujú každý náš pohyb."

Nemám rada, keď sa na mňa niekto tak skúmavo pozerá," vysvetlila mi a mne odľahlo. Vadilo jej, že sa na ňu niekto pozerá a nie, že ju vidia so mnou.

Opäť som chcel, aby sa ma chytila a ona ma ani tento krát neodmietla. Bol som radosťou bez seba.

***

Zhrnutie - 1.- Prebudenie 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Amor Fati - Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!