Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Amor contra viento y marea - 2. kapitola

Volturi In Black... bože :D


Amor contra viento y marea - 2. kapitolaTak jo, druhá kapitola mojí povídky. Doufám, že jste na mě nezapomněli, což asi ano, ale doufám, že si zase vzpomenete. Co se stane první den školy, proběhne cesta bez problémů a co zbytek dne? To se dozví ten, co si přečte tuto kapitolku.

2. kapitola

 

Ráno jsem se probudila a zjistila, že jsem zaspala. Vyřítila jsem se z postele a vpadla do koupelny, svázala jsem si vlasy, rychlostí blesku provedla ranní hygienu a šla jsem se obléct. Na sebe jsem si vzala široké bílé džíny, modrou kostkovanou košili, boty a černý svetr. Popadla jsem tašku s notebookem a ve spěchu vyběhla ze dveří. Měla jsem dvacet minut, celkem dost času, ale co kdyby…

Když jsem přecházela ulici, málem mě srazil nějakej idiot na motorce. Ani se neohlédl. Ale co, řekla jsem si, nic to nebylo, přece si nenechám zkazit svůj první den na vysněné vysoké.

Zbytek cesty proběhl bez potíží a já měla hned lepší náladu. To bych ale nebyla já, kdybych neprošla okolo té motorky, co mě málem srazila.

„No, to si děláš srandu,“ vypadlo ze mě.

„Ne, nedělám,“ ozvalo se za mnou a já se bleskově otočila. Stál tam kluk – muž – možná stejně starý jako já, měl černé vlasy a oči stejné barvy, docela bledou pokožku, mohl mýt tak metrosmdesát, hezký, ale znám někoho, kdo se mi líbí víc. „Víš, neměla bys takhle okukovat cizí motorky, zvlášť, když nevíš, komu patří.“

„A to mi říká někdo, kdo oslovuje cizí holky na ulici. Kdo vlastně jsi, hm?“ zeptala jsem se ho.

„Já? Odteď jsem tvou nejhorší noční můrou. Měla by sis dávat pozor, malá Alexandro, a nechodit po tmě sama,“ řekl mi a poslední slova byla sotva slyšet, protože byl najednou pryč. Co to mělo znamenat a jak zná mé jméno? Proč mi vůbec vyhrožuje, odkud mě zná, co po mně chce?

Z myšlenek mě vytrhlo až zatroubení auta. Když sem chtěla vykročit ke škole, uvědomila jsem si, že se celá třesu. Co se to se mnou děje, nikdy mě nerozházely ničí slova tak jako ta jeho. Jasně, ještě mi nevyhrožoval člověk, co zná mé jméno a já ho vidím poprvé v životě, ale i tak, něco ve mně bere jeho slova vážně a já… já mám strach.

Já vím, že je to divný, ale najednou jsem stála před vchodem do školy. Otočila jsem se a dívala se na to místo, kde jsem stála, ta motorka tam už nebyla. A mně nezbylo nic jiného, než se ptát: Jak jsem dokázala přejít silnici plnou aut a nevšimnout si toho, nebo kam zmizela ta motorka? To mi nejde do hlavy.

Celý den jsem byla jako v jiném světě, kolem mě se míhaly různé obličeje, barvy a tvary, ale já vůbec nevnímala, možná na mě někdo mluvil, nebo se na něco ptal, já se jen nemohla zbavit pocitu, že mě někdo sleduje. Všude, kam jsem se hnula, jsem měla ten nepříjemný pocit, že nikde nejsem sama, ale přesto jsem se necítila nijak zvlášť znepokojená.

Dnes už jsem skončila, a tak mi nezbývalo nic jiného, než se vrátit do mého miniaturního bytečku a čekat, než mi začne směna. Šla jsem po chodbě k hlavním dveřím budovy a nikoho a nic nevnímala, najednou jsem ucítila náraz a příšernou bolest na břiše. To bylo to poslední, co jsem cítila, než jsem upadla do bezvědomí. Bolest.

 


Byla bych moc ráda za nějaký komentář, alespoň jeden nebo dva. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Amor contra viento y marea - 2. kapitola:

 1
01.07.2011 [11:36]

michuli88není to tak nejhorší. kdy bude další?

05.06.2011 [17:33]

lucka2010náádhera :D honem další !!! :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2011 [11:15]

melosomierraOpravím, nebo se o to alespoň pokusím. Ten obrázek nikomu nevadil u první kapitoly, tak nevím proč teď.

04.06.2011 [22:24]

SiReeNAhoj, článek ti musím, bohužel, vrátit, na tak krátký text tam máš docela dost chyb. Při opravování se zaměř především na čárky a psaní y/i.
Tvůj perex obrázek je moc velký. Musí mít buď velikost do 10 kb, nebo mít 100 px na výšku (do 20 kb). Uprav si ho.
Až si článek opravíš, zaškrtni "Článek je hotov". Díky.
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!