Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Amnesia 3. kapitola

...


Amnesia 3. kapitolaJak bude probíhat návštěva u psychologa? Předem se omlouvám, že je kapitola krátká a že ji dávám po tak dlouhé době. Doufám, že se vám bude kapitola líbit. Příjemné čtení, vaše Paes.

3. kapitola:

 

„Slečno Swanová, doktor na vás už čeká,“ zavolala robustnější sestra ode dveří.

„Dobře sestři, už jdu,“ zavolala jsem a chtěla si stoupnout na zem.

„Počkejte, povezu vás na vozíku, jste ještě dost slabá na chození,“ zavelela a už se s vozíkem sunula k mé posteli.

„Musí to být?“ zeptala jsem se, ale sestra byla neoblomná. Sedla jsem si na vozík a nechala se vést. Připadala jsem si jak mrzák, ale neměla jsem na výběr. Cesta mi přišla nekonečná a nakonec jsme zastavili u dveří. Byl na nich štítek, na kterém stálo Ph.D. Carlisle Cullen. Sestra zaklepala na dveře a nakoukla dovnitř. Mně tak zastínila pohled dovnitř.

„Pane doktore, je tu slečna Swanová,“ řekla sestra veselým tónem.

„Jistě, ať jde dál,“ uslyšela jsem a jen se zašklebila. Určitě budu muset vjet na tom vozíku. A byla to pravda, sestra chytla vozík a vjela se mnou dovnitř. Na pohled to byla obyčejná kancelář. Byla tam pohovka z tmavé kůže, pak stůl, za kterým seděl doktor. Když jsem uviděla doktora, málem mi spadla čelist. Vypadal docela mladě na doktora. Měl blonďaté vlasy trochu uhlazené do zadu, tvář byla bez jediné chybičky, jako by ji někdo vytesal do dokonalé podoby. Jeho oči byli zvláštní barvy takové zlatohnědé.

„Tak až budete hotovi tak mi zavolejte a já se pro slečnu zastavím,“ mrkla na doktora a už byla pryč. Hned mi bylo jasné, že se do něj zamilovaly snad všechny sestry v nemocnici.

„Dobrý den slečno Swanová, jmenuji se Carlisle Cullen. Myslím, že se budeme vídat delší dobu, dokud se vaše paměť nezlepší,“ řekl a podal mi ruku. Podala jsem mu svou a div jsem neucukla, když se naše ruce setkaly. Měl nepřirozeně chladnou pokožku. Rychle ji stáhl, jakoby si všiml mého leknutí, ale tvářil se pořád stejně. Možná se mi to vše jen zdálo.

„Chcete si lehnout?“ zeptal se mě. Jen jsem přikývla a pomalu si přelezla na pohovku. Nohy jsem měla pořád slabé, ale těch pár krůčků jsem zvládla.

„Takže mi popište, co si pamatujete.“ Trochu jsem se zavrtěla a začala mu vyprávět vše od mého probuzení, i to že jsem podezřelá ze zavinění nehody. Doktor si vše zapisoval do notýsku.

„Tu nehodu si nepamatujete?“ zeptal se a poprvé se na mě zadíval dychtivě.

„Bohužel ne, jako by můj život před tím neexistoval.“

„Dobře to pro dnešek stačí. Uvidíme se za dva dny,“ řekl doktor a sáhl po telefonu. Jakmile domluvil a položil sluchátko, už ve dveřích stála sestra. Asi byla velmi blízko, když to tak rychle stihla. Pomalu jsem si stoupala, ale sestra mě nenechala, abych to zvládla sama. Přiskočila ke mně a rychle mě dopravila do křesla. Trochu nasupeně jsem se zatvářila, protože se ke mně chová jako k malému dítěti.

„Na shledanou,“ rozloučila jsem se s doktorem, který se na mě díval se zvláštním výrazem v očích. Nechápala jsem jeho pohled, ale brzo mě to přestalo trápit. Sestra mě odvezla do pokoje, kde seděl chlapec nebo muž. Jeho pokožka byla rudohnědá, černé vlasy měl nakrátko ostříhané a rozcuchané. Jeho hnědé oči se rozjasnily, když mě uviděl.

„Bello, hned jsem za tebou přišel, když mi Charlie zavolal, že ses vzbudila,“ říkal a já se na něj pořád dívala a uvažovala, kdo to ksakru je. Zřejmě si všiml mého zmateného pohledu, jeho tvář trochu posmutněla.

„Vlastně Charlie říkal, že si nic nepamatuješ. Já jsem Jacob Black,“ představil se mi.

„Ty jsi ten můj přítel,“ zašeptala jsem plna údivu. Nečekala jsem, že bude vypadat tak dobře. Když si stoupl, byl velmi vysoký a pod oblečením se mu rýsovaly svaly.

„Ano, to jsem nebo jsem teda byl,“ řekl trochu zmateně.

„Je mi to líto, já si opravdu nic a nikoho nepamatuju,“ řekla jsem smutně a dívala se, jak zareaguje. Jen se pousmál a pomohl mi do postele. Sestra se musela vypařit během našeho rozhovoru. Sedl si na mou postel a zkoumavě se na mě díval. Já mu pohled oplácela, abych si ho dokázala zapamatovat. Zřejmě jsem ho začala znervózňovat, protože jako první uhnul pohledem.

„Jak to s námi vlastně je? Jak se známe a jsme kamarádi nebo i něco víc?“ vypálila jsem pár otázek, které se mi v hlavě vyrojili.

„Známe se už od malička. Naši otcové jsou nejlepší kamarádi. Když ses znovu přistěhovala, nikoho si tu neznala až na mě. Sbližovali jsme se, ale byli jsme jen kamarádi,“ vysvětlil mi. Nevěděla jsem, jestli jsem ráda, že jsme spolu neměli intimnější vztah, přece jen to je fešák.

„Teda ne, že bych nechtěl něco víc, ale ty jsi chtěla být jen kamarádka,“ vypálil ze sebe a pomalu se začal červenat, jakoby si uvědomil, co to vlastně řekl. Nevěděla jsem, jestli se mám smát, ale radši jsem zachovala vážnou tvář. Byl se mnou asi dvě hodiny, které uběhli strašně rychle. Celou dobu mluvil většinou on a vyprávěl mi, co jsme vše prožili. Některé historky byli dost zábavné a vypadalo to, že jsem dost nešikovná.

„Jak si spadla na rovné cestě a zlomila si nohu, to doteď nechápu,“ smál se, až se celá postel hýbala. Jacob byl veselá kopa, a kdyby nepřišla sestra, aby nám oznámila konec návštěvních hodin, asi by tu se mnou zůstal i přes noc.

„Tak se měj hezky Bells, zítra zase přijdu,“ řekl a odešel se setrou, která se asi chtěla ujistit, že opravdu odejde. Až teď jsem si uvědomila, jak moc jsem unavená. Byl to moc dlouhý den, a kdo ví, co mi přinese zítřek.

 


 

Za jakékoliv komentáře budu velmi vděčná. Děkuji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Amnesia 3. kapitola:

 1 2   Další »
12. cornelka6
23.03.2012 [11:35]

čupr,supr!!!! Rychle na další dílek nebo to nevydžím...jinak to s tím Jacobem bylo super....já chtěl, to ty ne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.07.2011 [10:55]

majulee732Skvělééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. :)
03.07.2011 [21:48]

super :) som veľmi zvedavá na pokračovanie Emoticon

03.07.2011 [20:52]

Kika57Jupíííííííííííí! Emoticon Emoticon Emoticon Konečně jsem se dočkala dalšího dílu, ale musim si postěžovat!! Emoticon Tuhle kapitolu jsem čekala někdy před týdnem a dočkala jsem se až dnes Emoticon To by jako nešlo... Emoticon Ale jinak?? Konečně je tam někdo z Cullenovic rodinky.. i když zatím jenom Carlisle... Emoticon A taky Jacob... Jas se hustě přeřekl... prý já chtěl, ale ty ne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Úžasná kapitolka a já doufám, že zase něco tak úžasnýho přibude, ale tentokrát dřív... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ty prostě píšeš perfektně.. Těšim se na den, kdy budu psát aspoň trochu jako ty... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [19:57]

ada1987 Emoticon

7. Lexis
03.07.2011 [18:22]

pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [18:15]

monacullen Emoticon Emoticon

5. schuchinka
03.07.2011 [17:57]

nadherne...uz sa moc moc tesim na dalsiu kapitolku!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Ella
03.07.2011 [17:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. čiči
03.07.2011 [17:37]

zajímavá kapitola, jinak je to nádherná povídka Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!