Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 6

Cristina Frederica1


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 6Je tu pokráčko...pls komentíky vaše eunta

Natáhla jsem se do nočního stolku a vzala velmi silné prášky na spaní. Polkla jsem jich pět naráz a zapila to notnou dávkou vodky. Svět se pomalu začínal rozmazávat. Prášky byly velmi účinné a neuvěřitelně rychlé. Moje tělo sláblo a začalo upadat do tmy.

Nevěděla jsem přesně, co se děje. Jakoby jsem se koukala na vše z oblohy. Bylo to tak vzdálené a nenahmatelné.

Bylo zamračeno, protože bylo šedivo a ponuro. Nic jsem nechápala, koukala jsem se na celé Forks z ptačí perspektivy. Bylo to zvláštní a velmi opojné. Bylo to něco, co jsem doposud nepoznala a nezažila. Bylo to něco naprosto nového.

Sledovala jsem lidi na rozlehlé mýtině, všichni koukali na jedno místo.

Potom jsem si to uvědomila.

Koukala jsem na Forkský hřbitov. Vepředu stála celá moje rodina. Charlie, Reneé, Phil, potom tam byl také Jacob a Billy z LaPush, všichni mí spolužáci a známí. Sebe jsem tam ale neviděla.

Všichni byli v černém a plakali nad rakví, která se pomalu spouštěla do chladné a nepřístupné země. Zpoza stromů vystoupilo sedm postav. Přední siluetu jsem poznala bez jediného mrknutí. Byl to můj anděl. Můj Edward. Měl na sobě dlouhý černý kabát, stejně jako ostatní členové rodiny.

Černá barva silně kontrastovala s jejich bledou kůží. Byli opravdu jako andělé. Nepřistoupili až dopředu směrem k truchlícím. Zůstávali v pozadí.

Pohlédla jsem Edwardovi do obličeje. To, co jsem tam uviděla mě zasáhlo neuvěřitelným způsobem. Jeho rysy byly tak tvrdé a v jedné linii. Ústa měl zkřivené do nepřirozeného úšklebku, z kterých každou chvíli vyjde bolestný nářek. Obrovské kruhy pod očima zřejmě z nedostatku potravy. Čelo zkrabacené a jeho oči.

Bože, nic hrozivějšího a hrůznějšího jsem v životě neviděla.

Zračilo se v nich tolik bolesti, trýzně a zoufalství. Ano, bylo to čiré zoufalství. Jako, kdyby ho vnitřně upalovali za živa. Nemohla jsem se na to dívat. Jeho bolest byla i moje bolest, i když už nebyl se mnou. Vždy to bude jediný muž, kterého jsem milovala a milovat stále budu. Na tom nikdo nic nezmění.

V mém srdci je vyrytý hodně hluboko a tak to také zůstane.

Stalo se ale něco nečekaného.

Charlie zpozoroval, že tu Cullenovi jsou. Vztekle praštil se smuteční kytkou a namířil si to přímo k nim. Teda spíše k Edwardovi. Ten se okamžitě napřímil a hleděl přímo na Charlieho. Musel vědět, co se bude dít, ale stál hrdě stále na svém místě. Jenže já je nemohla slyšet. Nechápala jsem to.

Edward vypadal, že odmítá odejít. Charlieho to rozlítilo ještě víc. Začal do Edwarda pěstmi bušit, ale nemohl mu ublížit. Bylo to, jako kdyby bušil do tvrdé skály. Nakonec se zhroutil.

Já si ale začala uvědomovat jednu velmi důležitou věc. Stačil mi jediný pohled na náhrobek. Stálo na něm to, co jsem mohla očekávat, ale nepřiznávala jsem si to.

Isabella Maria Swan

Bože !!! Já jsem na vlastním pohřbu !!! Ale jak se to stalo ??? Jak to, že vidím svůj pohřeb ???

Musím být jedině mrtvá.

Snažila jsem se to chápat, ale bylo to jasné. Jiná možnost tu nebyla, ta holá pravda stála přímo přede mnou. Ale já nechtěla umřít, chtěla jsem pouze úlevu od té nesnesitelné bolesti, která kolovala po celém mém těle. Nemohla jsem tady nechat Charlieho a Reneé.

To, co jsem udělala byla obrovská hloupost. Ale jak to mám vrátit zpátky ???

Snažila jsem se ze všech sil přemýšlet a uvědomila jsem si jednu důležitou věc – všem lidem, co jsou tady na mě záleží a mají mě rádi….

Zničeho nic mě jakoby zezadu začaly tahat neviditelné provazy. Táhly mě z tohoto chmurného a depresivního a hlavně pro mě smrtelného prostředí. Táhly mě směrem do světla. Nevěděla jsem, co mám dělat, tak jsem se nebránila.

Ten pocit vracet se zpátky byl příšerný, jako když pod sebou necítíte pevnou půdu pod nohama, jako když padáte z útesu a nemůžete se ničeho zachytit. Nesnesitelně mi hučelo v uších a motala se mi hlava.

Začala jsem vnímat zvuky, ale oči jsem otevřít nedokázala. Přespříliš to bolelo a bolelo mě také celé tělo. Cítila jsem, že mě někdo zvednul z podlahy a snažil se mě probudit, ale prášky byly moc silné. Nedokázala jsem vnímat.

,,Bello, prosím dýchej.“ Řekl naléhavým hlasem můj anděl, ale připadalo mi to jako hrozně z dálky, ale věděla jsem, že je u mě, a že mu na mě přece jenom trochu záleží. Chtěla jsem ho poslechnout, ale tělo mi nepracovalo.

,,Alice, volej Carlislea, musíme ji odvézt, ty prášky jsou hodně silné.“ Křikl na Alici a ta už mluvila s Carlisleem.

,,Co Charlie?“ zeptala se naléhavě. Oba se na chvíli odmlčeli.

,,Je lepší, že to zatím neví. Až bude Bella v pořádku, dáme mu vědět. Napiš vzkaz, že Bella odjela do města do knihkupectví. To ho přesvědčí.“ Řekl rychle Edward.

,,Jistě, přesvědčí, ale nemáme moc času, za chvíli se vrátí z práce. Honem ji odnes do auta.“ Řekla naposledy Alice a potom se mi jejich slova už ztrácela ve tmě, ale věděla jsem, že tentokrát se už nechci vrátit na to odporné místo v mém snu. Tentokrát chci žít a dát se dokupy. Chci zase normální život, sice vím, že bude bez Edwarda, ale zkusit to můžu.

To jsem ale zatím nevěděla, jak moc návykový alkohol je.

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 6:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!