Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 34


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 34Takže je tu další Alkoholek, včera jsem ho nepřidala, protože jsem písala Nosím smůlu i smrt, takže dneska je další a bude ještě další, takže se můžete těšit na dva dílečky... jsem zvědavá na Vaše komentíky a potom přidám další kapču... eunta

,,Máme na mysli totéž?“ zeptal se s úsměvem na líci.

,,Myslím, že ano.“

 

Edwardovy oči se rozzářily snad ještě víc a jak jsem přemýšlela nad jeho pohledem a výrazem. Tak tenhle se nedal s ničím srovnat. V životě jsem ho takhle neviděla.

Obličej se mu celý rozjasnil a oči mu zářily takovým způsobem, že jsem myslela, že v nich má snad slunce. Musel se ale zeptat, potřeboval to jistě vědět s určitostí.

,,Jsi těhotná?“ zeptal se opatrně, ale přesto mu ten jeho výraz nezmizel. Nemohla jsem ho dále napínat, prostě jsem ho nemohla trápit. Byl tak nadšený, že jsem ani nic takového nečekala. Velice mě překvapil. Příjemně.

Milovala jsem ho z celého srdce a teď jsem se v tom jenom utvrdila. Ten jeho pohled byl opravdu k nezaplacení.

,,Ano. Jsem. Nejsem si ještě stoprocentně jistá, ale cítím, že se něco změnilo.“ Řekla jsem a viděla, že Edward se pomalu zvedal a přistupoval ke mně.

,,To je ta nejúžasnější zpráva, jakou jsi mi mohla říct a nejúžasnější věc, jakou jsi mi mohla dát. Miluji Tě lásko.“ Řekl, kleknul si přede mě a políbil mé ruce. Měla jsem slzy na krajíčku. Z jeho slov jsem měla na krajíčku.

Řekl to tak něžně a přitom oddaně. Dala jsem mu opravdu ten nejlepší dárek v jeho věčnosti.

,,Taky tě miluji.“ Řekla jsem a chtěla aby vstal a konečně mě políbil. Jenom jsem to naznačila a už mě držel v náručí a jemně mě přejel svými rty po mých, až jsem se zachvěla pod tímto dotekem.

Bylo v něm tolik lásky a něhy, že se mi podlomili kolena. Edward se lehce pousmál a hleděl mi do očí. Potom se zamyslel a usmál se ještě víc.

,,Co se děje?“ zeptala jsem se, protože jsem jeho reakci nechápala, ale jeho výraz byl opravdu k nezaplacení.

Edward vzal moji tvář do ruku a jemně přejížděl svými chladnými prsty po lícních kostech. Bylo mi to velmi příjemné a jediné, po čem jsem teď toužila, abychom byli co nejdříve v domě a mohli se oddávat naší vášni, která z nás přímo sálala a křičela. Bylo mezi námi přímo hmatatelné napětí, které se stále navyšovalo.

,,Počkej tu chvíli, jsem během vteřinky zpátky.“ Řekl a políbil mě. Ani jsem nestačila protestovat, protože teď jsem ho chtěla mít u sebe. Teď byla naše dokonalá chvíle, na kterou jsem se šíleně těšila, ale na druhou stranu se jí vlastně i bála.

V Edwardovu reakci jsem doufala, ale zase jsem pomyslela na naše promilované noci a bála se, že teď už Edward nebude chtít, když ví, že jsem těhotná. Co když bude mít strach, abychom neublížili dítěti?

Ne, tohle jsem si nesměla připouštět, protože já ho v noci potřebuji. Potřebuji ho jako vodu pro svůj život. Potřebuji jeho doteky a jeho lásku. Potřebuji ho pro svůj život. Nedokázala bych si to už bez něj představit.

Rozhlédla jsem se po restauraci, ale nikdo mi nevěnoval pozornost, takže si ani nevšimnul Edwarda a jeho upíří rychlosti. Posadila jsem se zpátky na židli a napila se vody.

Zničeho nic si ke mně přisednul nějaký muž. Nevěřícně jsem ho přejela pohledem, protože to od něj bylo velmi sprosté a jeho výraz svědčil o tom, že dosáhnul svého. Sice nevím čeho, ale jeho výraz mluvil opravdu za vše.

,,Zdravím Vás slečno. Mám na Vás jednu otázečku.“ Řekl a přitom mě stále přejížděl pohledem, až mi to bylo nepříjemné.

,,Prosím?“

,,Mám na Vás jednu otázečku.“ Pokračoval ve svém monologu a stále se po mě díval.

,,Myslím, že na ni nemáte právo. Známe se snad?“ zeptala jsem se a snažila se vzpomenout, zda jsem tohoto muže už někde viděla.

Byl luxusně oblečení v upnutém saku a kalhotech. Na jeho krku bylo hodně zlata a vlasů už teda moc neměl. Byl tmavší pleti se zářícíma očima. Nechápala jsem, co po mě může chtít.

,,Neznáme, ale všimnul jsem si Vás na ulici a uchvátila jste mě. Máte zajímavý obličej a měl bych pro Vás jednu nabídku.“ Pokračoval v určitém obchodním stylu a stále mě rentgenoval svým pohledem.

,,Myslím, že Vám nerozumím pane. Za chvíli se vrátí můj přítel a odcházíme, takže na Vás opravdu nemám čas.“ Blekotala jsem a snažila se vyhlížet Edwarda, jenže se pořád nevracel.

Kam jen mohl jít???

,,Chtěl bych Vám nabídnout práci pro mou modelingovou agenturu. Máte úžasný obličej a skvělou postavu. Sice by se něco poupravilo, ale jste přesně to, co jsem dlouho hledal.“ Řekl a čekal na mou odpověď.

Modelingovou agenturu? Si dělá srandu nebo co?

,,Tady je moje vizitka slečno. Byl bych moc rád, kdyby jste o tom začala uvažovat. Něco jako Vás potřebuji a bohatě se za to odměním.“ Pokračoval a vytáhnul ze své nadité peněženky vizitku se svými iniciály.

Podal mi ji a já ji s ostychem přijala. Něco takového se mi ještě nestalo. Nebyla jsem škaredá, to ne, ale že bych byla natolik krásná, že by si mě někdo všimnul, tak tomu jsem opravdu nevěřila.

,,Zítra probíhá na zdejší pláži casting na výběr modelek do mé agentury. Byl bych moc rád, kdyby jste se zúčastnila a poctila nás svou návštěvou.“ Říkal dále a já byla na vážkách. Prvně jsem to úplně zavrhla, ale začal ve mně hlodat určitý červíček, který se zahlodával dál a dál.

Taková příležitost, ale přeci na to nesmím ani myslet. Jsem těhotná a nemůžu něco takového přijmout. Z našeho rozhovoru mě ale vyrušilo drobné zavrčení, které jsem mohla slyšet jenom já, protože Edward byl přímo za mnou.

,,Nějaký problém?“ zeptal se Edward směrem k muži a jeho tón hlasu byl nebezpečný. Muž se na židli zachvěl a zarazil se.

 

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 34:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!