Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 31


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 31Slíbila jsem do pátku a tak jsem se přemohla a je tu další dílek ve čtvrtek, vím, že minulý díl byl v celku o ničem, ale tím jsem vás připravovala na to, co se stane v tomto... můžu jenom říct, že jsem ani nečekala, že něco takového vůbec někdy napíšu a přece se stalo a vím, že se to nedělá, ale musím se sama pochválit... jsem proto zvědavá na vaše odezvy a netrpělivě čekám na každý komentík... Vaše eunta... jo a ještě malé věnování: pro Regi, Ejdrianu, Doriannu, jarusinku a Janu02...:-)

Cesta letadlem byla zdlouhavá a já převážně spala a Edward mi broukal do ucha moji ukolébavku. Byla jsem opravdu unavená a na posledním kousku cesty mě dokonce Edward poponášel a já už se modlila, abychom byli na místě.

Poté jsem vyčerpáním usnula a probudila se zřejmě až druhý den na místě.

 

O dva týdny později

Vítr si pohrával s mými kaštanovými vlasy a já se vystavovala slunečním paprskům, které vytvářely na mé tváři příjemný a hřejivý film. Můj spokojený výraz mluvil snad za vše, co nebylo vyřčeno. A když myslím vyřčeno, tak musím konstatovat, že jsme s Edwardem za posledním dva týdny jenom mluvili. Mluvili o svých problémech a jeden o druhém. Můžu říct, že nám to hodně pomohlo a překonalo to tu bolest, kterou jsme oba cítili.

Ležela jsem na rozlehlé pláži a užívala si tu chvíli tepla. Ostrov, který nám Esme půjčila byl jako z pohádky a je pravda, že to bylo přesně to, co jsme s Edwardem oba potřebovali. Vítr lehce povíval, na obloze ani mráček a já. Odpočívala jsem a nasávala tu pohodu. Něco mi tu ale přesto chybělo. Něco velice důležitého pro můj svět a pro můj život. Byl to samozřejmě Edward. Omluvil se a zaskočil si na drobný lov, přece jenom už jsme tu byli celé dva týdny a já měla dnes skvělý plán. Možná proto šel Edward na lov, protože ze mě to od rána přímo sálalo.

Toužila jsem po něm a to už jsem si dokázala přiznat a byla také pravda, že už jsem byla připravená. Prvně jsem se bála, ale mám v Edwarda plnou důvěru. Pousmála jsem se a slastně zavřela oči a vzpomněla si na včerejší večer.

Ležela jsem klidně na posteli s nebesy, kterých bylo po celém domě snad nespočet a pozorovala Edwarda, jak si sundával svou lehkou košili. Usmála jsem se a vychutnávala pohled na jeho božské tělo, které vynikalo svou bledostí, ale také svou propracovaností. Začala jsem jeho obličejem, přesunula jsem se na hladký krk, na vypracovanou hruď, níže k svalnatému břichu a dál jsem se pozastavila a nadzvedla obočí. Edward neustále sledoval můj pohled a nakonec mu koutky úst vylétly nahoru.

,,Jsi roztomilá.“

,,Ty jsi k sežrání.“ Řekla jsem a až potom jsem si uvědomila, co jsem to vypustila z úst. Červeň se mi hrnula okamžitě do tváří.

,,Zase jsi roztomilá… A ty jsi taky k sežrání. Obrazně řečeno.“ Řekl, pousmál se    a přistoupil k posteli, na které jsem ležela. Kleknul si ke mně a vzal moji tvář do svých rukou a naléhavě mě políbil na ústa. Bylo to ale víc než jen nějaký obyčejný polibek.

Bylo v tom tolik vášně a touhy, že kdybych neležela, tak se mi stoprocentně podlomí kolena. Mě už ale jen polibek nestačil, pomalu jsem se zvedala a objala Edwarda kolem pasu, on udělal to samé, a tak jsem ho stáhla na postel k sobě. Vůbec se nebránil a já byla jenom ráda. Náš polibek se prohluboval a já jsem ho chtěla. Hladili jsme se po celém těle a naše vzrušení narůstalo.

Rukou jsem jezdila po Edwardových zádech a zkoumala každičký jejich záhyb. On nebyl pozadu a pomalu mi sundával mou košili a já zhluboka dýchala. Užívali jsme si dotyků od toho druhého a vše bylo dokonalé. Podívala jsem se od Edwardových očí a viděla tu černotu, která byla způsobená jeho touhou.

Edward zamrkal a pomalu se ode mě posunoval a jeho obličej zesmutněl.

,,Co se děje?“ zeptala jsem se, ale stále se ho držela. Nechápala jsem to a byla z toho rozrušená, že mě zase odmítá. Vše jsme si vysvětlili, a tak jsem nechápala, kde jsem udělala chybu.

,,Bello… chci tě… ani nevíš, jakým způsobem, ale musím se na to připravit. Nechci ti ublížit. Zítra půjdu na lov.“ Řekl a pohladil mě po tváři.

Já jsem přikývla a byla nadšená Edwardovým přístupem. Toužil po mě, to bylo nevyvratitelné a chtěl to usnadnit nám oběma. Milovala jsem ho nepopsatelným způsobem a byla nejšťastnější člověk na světě. Ještě jednou jsem ho políbila a lehli jsme si společně na postel. Uvelebila jsem se v Edwardově náručí a jenom jsme se mazlili. Vše bylo dokonalé a já se těšila na zítřejší den.

Hm… neustále jsem myslela na Edwardovy doteky a už jsem moc toužila být s ním. Na sluníčku už mi bylo docela teplo, tak jsem se rozhodla vrátit zpátky do domu. Deku jsem uložila do skříně. Něco našla k jídlu v lednici a jen tak popocházela a byla už značně netrpělivá.

Sprcha by mě určitě uklidnila. Skvělý nápad. Sundala jsem si oblečení a vstoupila do koupelny. Pustila horkou vodu a vstoupila pod její proud. Namočila jsem si i vlasy a užívala si ty proudy vody, které kolovaly po mém těle. Voda byla ale příliš horká a tak jsem pustila i kapku studené. Zavřela oči a užívala si tu slast.

Najednou jsem okolo svého pasu ucítila studené ruce a lekla se. Otočila jsem se a dívala se do karamelkových očí mého Edwarda. Srdce se mi rozbušilo na plné obrátky a začala jsem zhluboka dýchat. Chlad jeho těla způsoboval na mém těle husí kůži a příjemné chvění.

Oči mu začaly černat touhou a já si ho přitáhla k sobě, ale stále jsme se dívaly vzájemně do očí a užívali si tuto neskutečnou chvíli napětí, vzrušení, lásky, chtíče. Ano, chtíče… toho tu byl přebytek. Edwardovy rty se pomalu přibližovaly k mým a já netoužila po ničem jiném, než aby splynuly v jedno a abych okusila jeho chuť. Ten okamžik před naším polibkem byl jak motýlí křídla. Tak lehký a sametový. Tak napjatý a tak dokonalý.

Jeho tělo se přibližovalo ke mně a já se celá chvěla. Voda mi stékala po zádech a snažila se mě vrátit do reality, ale tuto chvíli nemohlo nic zkazit.

Edwardovy rty se lehce otřely o ty mé a já se neubránila stenu. Lehce se pousmál a přešel k mému ušnímu lalůčku. Nedovolil mi, abych ho uchutnala a já se svíjela pod jeho dotyky, které rozpalovaly moje tělo na maximum.

,,Miluji Tě, krásko.“ Pošeptal mezi kapkami vody, která na nás dopadaly a já slastně zavrněla. Také jsem ho milovala. Otřel se o ušní lalůček a já opět vzdychla. Jeho ruce bloudily po mých zádech a pomalu se přesouvaly dopředu. Byla jsem v jeho rukách jako hadrová panenka a nebyla schopná jakékoliv odezvy.

Jenom jsem se poddávala jeho dotykům a užívala si tuto chvíli. Jeho ruce hladily můj krk, moji šíji, moje rameno, moje ruce. Potom se přenusul níž a opatrně hladil moje bradavky a já usykávala slastí, kterou mi způsoboval. Byla jsem přímo v sedmém nebi.

Hrál si se mnou a já se nechala. Nebyla jsem schopná opravdu ničeho. Bylo ve mně tolik touhy a tolik chtíče a Edward to moc dobře věděl. On na tom ovšem nebyl jinak, jakmile jsem se trochu vzpamatovala z toho návalu vášně, začala jsem mu ty dotyky oplácet a užívala si jeho odezvy.

Naše rty se opět přiblížily a já už bez nich nechtěla existovat. Potřebovala jsem jeho polibek a potřebovala jsem ho celého. Sám už to čekání našeho polibku nechtěl prodlužovat a tak se jeho rty přisály na mé a já konečně slastně vzdychla do jeho úst a vychutnávala si tu božskou chuť a něžnost.

Jeho ruce putovaly po mém těle níž a pomalu obkroužil můj bok a já mu vřele šla vstříc. Cítila jsem na podbřišku jeho vzrušení a dovolila si zajet rukou také níž a dotknout se ho. Opatrně, ale přitom něžně jsem po něm přejela a Edwardovy vyšel z úst vášnivý vzdych, který jsem zachytila a znovu ho políbila. Naše těla po sobě toužila a vycházela si vstříc.

Edward mě chytil pod zadečkem a přitáhnul k sobě blíž. Já neváhala a omotala své nohy kolem jeho pasu. Ta blízkost jeho těla byla k nevydržení a sám to moc dobře věděl. Jeho dech už také nebyl tak klidný, jeho oči doutnaly a já toužila po jediném. Cítit ho v sobě.

Edward na nic nečekal. Moje blízkost mu způsobovala stejné problémy. Upíří rychlostí mě vynesl z koupelny a už pokládal na obrovskou bělostnou postel, která byla v pokoji vedle. Položil mě opatrně na postel a znovu vášnivě políbil, já ale už chtěla jenom to jediné. Přitáhla jsem si ho k sobě, natočila se na stranu a zašeptala jsem mu do ucha.

,,Chci tě.“ Řekla jsme a zuby opatrně skousla jeho ušní lalůček. Celý se otřásl a vzdychnul do mých vlasů. Zaklepal hlavou, zřejmě aby se vzpamatoval a nedbal na moje prosby. Jeho ruka směrovala dolů a já cítila jak přejel po mém nejcitlivějším místečku. Nakláněl se nade mnou a opatrně rozevíral moje nohy. Já mu vycházela vstříc a čekala plna vzrušení.

To, co udělal jsem ale nečekala. Najednou do mě pomalu a něžně vnořil svůj prst a já zakřičela nečekaným vzrušením, které to ve mně vyvolalo. Moje tělo se prohnulo jako luk a cítila jsem každičký jeho pohyb. Přiblížil se ke mně a znovu mě políbil, ale já už nebyla schopna ani dýchat. S prosbou v očích jsem ho sledovala a už nechtěla jenom toto vášnivé mučení. Pousmál se a oparně svůj prst vyndal, ale neustále mě dráždil. Já se celá chvěla a už jsem nevěděla, jak reagovat. Vášeň mě plně zahltila a přicházela ve velkých dávkách.

Edward se nade mně opět naklonil a podíval se mi do očí. Opatrně roztahoval moje stehna, ale nedokončil to.

,,Můžu?“ zeptal se láskyplně a jeho touha byla zjevná. Byl ale natolik obezřetný, že se zeptal. Jak se vůbec může ptát??? Bože, vždyť to se prostě nedá.

,,Musíš!!! Vykřikla jsem a jemu cukly koutky úst opět nahoru, ale pokračoval tam, kde skončil. Zavřela jsem oči a přitáhla jsem si ho k sobě a v tu chvíli spojil naše těla v jedno a v jednu duši. Opět jsem se prohnula v páteři a zachytila se jeho zad. Cítila jsem ho neuvěřitelným způsobem a Edward se začal ve mně pomalu pohybovat.

Místností se rozléhalo naše hlasité dýchání a vzdechy, které jsme tišily polibky a já cítila, že již déle nevydržím. Cítila jsem v sobě neuvěřitelný pocit, který toužil přijít na povrch a celou mě pohltit.

,,Edwarde.“ Vzdychla jsem a cítila se každou sekundou malátnější.

,,Neboj. Postarám se o tebe.“ Zašeptal láskyplně, něžně a vroucně a já mu důvěřovala, jeho tempo zrychlilo a já už to déle nemohla prodlužovat. Ve mně vše vybuchlo a užívala jsem si tuto chvíli extáze, která kolovala celým mým tělem. Nebyla jsem na to ovšem sama, Edwardův orgasmus byl dokonalý a já si užívala ten pocit mého i jeho uspokojení. Vše bylo dokonalé a tak, jak má být.

Edward se na mě opatrně položil, ale po chvíli mě přetočil a já ležela na něm. Naše těla byla stále spojena. Místnost se naplnila vůní po milování a já byla šťastná.

,,Miluji tě.“ Zašeptala jsem potichu položená na jeho hrudníku.

,,Miluji tě.“ Odpověděl a já usnula vyčerpáním.

 

 Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 31:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!