Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 27

255546


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 27Další kapitolka... vysvětlení předešlé... snad pochopíte Edwardův zásah... příjemnou četbu a těším se na komenty... vaše eunta

,,Alice, co jsi viděla?“

Alice zaváhala. Koukala z Carlislea na mě a já byla jako na trní. Hlavně ne Edward. Nesmělo se mu nic stát. Něco takového měla zakázaného vyslovit.

,,Lov se nezdařil.“

Krev mi ztuhla v žilách a nebyla jsem schopna vyslovit jediný slovo. Vzal to za mě Carlisle. Já myslela jenom na Edwarda.

,,Jak se nezdařil, Alice. Co se stalo?“

,,Edward zabil člověka.“

Seděla jsem zkroucená na pohovce v obývacím pokoji a nemohla uvěřit tomu, co právě Alice řekla. Zřejmě nikdo, protože všichni jakoby na chvíli zkoprněli. Edward a zabil člověka??? Nemohla jsem tomu uvěřit, ale Alice to viděla, takže…

Bože, musím jít za ním. Musím mu pomoci, musí se cítit naprosto hrozně.

,,Alice, kde je?!“ vykřikla jsem a zvedala se z pohovky. Chtěla jsem jít za ním okamžitě, bude mě teď potřebovat. Co když se ho ale budu bát??? Bude mít rudé oči???

Nad čím to přemýšlíš Isabello? Je to přece pořád ten samý Edward. Nevíš, proč to udělal, nevíš, co se mu zrovna honilo v hlavě. Bylo toho na něj v poslední době také hodně. Musím přestat přemýšlet a soustředit se jenom na to, jak najít Edwarda.

Zvedala jsem se z té pohovky, ale Aliciny studené ruce mě zarazily.

,,Co se děje?!“ začala jsem zřejmě chytat nějaký hysterický záchvat, protože jsem usilovně myslela na Edwarda. Musím ho opravdu okamžitě najít, i kdybych měla jít sama.

,,Nechoď za ním, Bello.“ Řekla Alice smutným hlasem a já se zarazila. Nechápala jsem to. Edward byl moje existence, muž mé existence a mého života a zrovna mě potřeboval, tak jako jsem já potřebovala jeho a on mi byl nablízku.

Musím být u něj. Musí mít hrozné výčitky svědomí. Nedovolím, aby se v něčem takovém utápěl. Věděla jsem, že je žíznivý, ale netušila jsem, že to bylo tak špatné.

,,Alice, já ale musím. Edward mě potřebuje.“ Křičela jsem na ni, ale byla jsem jediná, kdo byl rozrušený. Ostatní stáli nehybně na místech a nikdo nepromluvil ani slovo.

,,Přijde sám. Až na to bude připraven.“

Pohled třetí osoby

Po lese se hnaly tři upíři. Byli na lovu, jejich cíl byl zcela jasný. Uhasil svou žízeň, která je spalovala. Obzvláště jednoho z nich. Nechtěl se vzdálit od své milované, a tak raději trpěl bolestivou žízní.

Byla pro něho vším, co si kdy přál a nikdy nedoufal, že bude mít. Snažil se jí pomoci po té hrozné události, ale samotného ho ta ztráta skolila na kolena a cítil neskutečnou bolest, ale chtěl jí být oporou a chtěl ji vidět opět šťastnou. Svou bolest postrkoval do pozadí.

Teď byl ale na jeho pořadí lov. To bylo teď to nejdůležitější. Nemůže ji ohrozit tím, že se nezasytí. Oddělil se od svých dvou bratrů a utíkal směrem na sever.

Jeho žízeň už byla nesnesitelná. Teprve až teď si to uvědomil a proklínal se za to, že nešel na lov dříve. Mohl ohrozit svou lásku a ostatní v jejím okolí. To by si nikdy neodpustil.

Hnal se hustým porostem lesa a vnímal veškerými svými smysly. Něco však upoutalo jeho pozornost více jak lov. Byly to ty odporné myšlenky odporného lidského stvoření a pach dvou lidí.

Byl okamžitě rozzuřený, protože poznal o koho se jedná a co dotyčný dělá. Od toho místa byl ještě hodně vzdálený, ale tohle nemohl nechat jenom tak.

Rozběhl se jeho směrem a nepřemýšlel nad tím, co dělá. Vztek ho zcela ovládnul a nedokázal normálně uvažovat. Byl to ten proradný a odporný chlap. Ten, co chtěl ublížit jeho lásce, ten, jehož odporné a zvrhlé myšlenky se mu zarývali hluboko do hlavy. Nebyl ale sám, měl společnost a ta společnost trpěla.

Ta dívka byla opilá, stejně jako Edwardova Bella, když ji tam našel, ale ona neměla nikoho, kdo by pro ni přišel. Zůstala ve spárách toho ohavy. Edward se upíří rychlostí blížil k určenému místu, zatím nevěděl, jak se zachovat.

Vztek ho popoháněl kupředu a nedával mu prostor pro logické myšlení. Vše bylo ještě horší, že ho vyrušil, když byl zrovna na lovu.

Dívčino srdce bilo jako splašené a snažila se křičet, ale on jí zakryl ústa a nechutně osahával její křehké tělo. Jeho odporná ruka putovala po celém jejím těle a dívka už ztratila naději, že z této situace vyvázne dobře.

Vše bylo ale tak neuvěřitelně rychlé, že nic nepostřehla. Z ničeho nic se ruce muže ztratili a už uslyšela jenom nebezpečný výkřik a vše utichlo.

Edward k muži doběhl, surově ho od dívky odtrhnul a stihnul ji otočit na druhou stranu, aby nic neviděla. Vztek cloumal celým jeho tělem a teď myslel jako lovec. Jako lovec a on byl jeho kořist. Musel ho zabít. Ten muž si nic jiného nezasloužil.

Znásilňoval v lesích mladé dívky a měl z toho ještě potěšení. Tihle bídáci nepatřili na svět. Patřili do pekla. Stejně jako on. On měl ale celou věčnost, ale čas muže se blížil. A on do pekla patřil určitě.

Edward neváhal ani minutu. Nemůže nechat takového člověka žít. Ubližuje lidem a nezaslouží si život. Jeho žízeň však už byla hodně veliká. Naklonil se k jeho krku a prudce zaryl zuby do jeho kůže a nasál.

Teď uvažoval jenom nad tím, jak uhasit žízeň v jeho hrdle. Neuvažoval nad následky, které to ponese, že zklame svého otce, Carlislea a všechny ostatní. Jeho láska, Bella. Bude se ho bát.

Nad tím vůbec nepřemýšlel, v hlavě měl jenom pomstu. Pomstu za všechny znásilněné dívky a hlavně za jeho dívku.

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 27:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!