Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý ) 18


Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý ) 18Tak, Regi - kapitolka speciálně pro tebe. :-) pěkné čtení a pls komentíky...

,,Stalo se něco?“ vypadlo z něj nakonec, ale barva mu zůstávala stejná.

Otevřela jsem jenom pusu a zase ji zavřela, nic ze mě nevyšlo. Edward se toho ujal.

,,Ehm..Charlie…jsme tu kvůli jedné důležité záležitosti.“ Začal Edward a Charlie znatelně polknul. Edward se znovu nadechl a pokračoval.

,,Vím, co se sluší a patří a tak bych chtěl tady přímo oficiálně před vámi požádat o ruku vaší dcery.“

Cože???

Edward tam v klidu stál, už se zdál být klidný a vyrovnaný a očekával Charlieho myšlenky. Já se ale nemohla ani hnout. Co tím myslel?? Musela jsem si poskládat slova dohromady, aby mi to nakonec došlo.

On žádá mého otce o mou ruku. Chce se mě vzít.

Charlie ztuhnul stejně jako já. Edward se otočil na mě a vytáhnul ze svého saka sametovou krabičku a přistoupil ke mně snad ještě blíž. Vyloženě jsem na tu krabičku civěla a nebyla schopná se od ní odtrhnout.

Edward mi rukou nadzvedl bradu, abych se mu dívala do očí. Byla jsem zmatená, překvapená a rozrušená. Jiné slova pro mě pocity nebyly.

,,Bello, miluji tě z celého srdce a chci aby ses stala mojí ženou. Přijmeš moji nabídku?“ zeptal se tím nejněžnějším hlasem a já byla v nebi.

Těkala jsem pohledem z Edwarda na Charlieho. Edward vyčkával, ale byl nervózní a Charlie?? Charlie zuřil.

Začínal rudnout, ale Edward dělal, že si toho nevšímá. Čekal na moji odpověď. Nemohla jsem nic říct, ústa mi to nedovolovala. Byla jsem někde jinde. Nevím, proč, ale najednou jsem po tom toužila.

Toužila jsem vzít si Edwarda za muže. Vždy mi byla svatba a podobné řeči proti srsti a nechtěla jsem o tom ani slyšet, ale teď jsem to cítila. Cítila jsem, že to opravdu chci a těším se na to. Oči se mi rozzářily a zalily se slzy štěstí.

,,Ano, ano a tisíckrát ano.“ Vypadlo ze mě a skočila jsem Edwardovy do náruče. Zamotal se mnou dokola okolo místnosti a já věděla, že jsem ten nejšťastnější člověk, protože jsem udělala Edwarda šťastným.

Byla to naše chvilka, kterou nám už nikdo nikdy nemůže vzít. Patřila jenom nám. Byla to ta nejdůležitější chvíle v mém životě. Štěstí prostupovalo celým mým tělem..

,,Co to má všechno znamenat?“ zakřičel Charlie, až jsem se lekla. Oba jsme se otočili jeho směrem a čekali, co se bude dít dál.

Edward mě chytil pevně za ruku a já věděla, že už mě nemůže nic zlomit. Byl jenom můj a věřil mi a ochraňoval mě. Byl tu pro mě. Jenom pro mě.

,,Co ta komedie znamená. Prvně se s tebou rozejde, málem si se z toho nedostala a najednou se tady opět objeví a je vše v pořádku?? Co se to s tebou Bello děje??? Vždyť ti ublížil a nechápu jak jsi ho mohla vzít tak jednoduše vzít zpátky.

Trpěla jsi kvůli němu a upínáš se jenom na něj. Mám toho dost, tohle prostě nemůžu dovolit. To nepřipadá v úvahu. Najednou tady přede mnou stojíte, že se budete brát??? Co to všechno ??? Proč ???“ křičel Charlie a já jenom uhýbala před jeho slovy.

Věděla jsem, že mu ubližuji, že se s něčím takovým nikdy nesmíří, ale to ještě nevěděl všechno.

,,Jsem těhotná.“ Řekla jsem odhodlaně a hrdě se podívala Charliemu do očí. Byla jsem na to pyšná.

,,Cože? S ním?“ zakřičel Charlie snad ještě více, až se dům v základech otřásal. Já ale stála na svém místě a po boku Edwarda. S ním zvládnu všechno na světě.

,,Ano, s Edwardem. Milujeme se, budeme spolu navždy a vezmeme se. Nikdo nám v tom nemůže zabránit. Patříme k sobě tati a ty to budeš muset pochopit. Jedině s Edwardem můžu být šťastná.“ Řekla jsem a z každého mého slova znělo odhodlání.

,,Charlie.“ Začal Edward, ale on ho okamžitě utnul. Začala mu na čele nabýhat škaredá žíla a vztek s ním přímo cloumal. Čekala jsem jenom výbuch.

,,Nenávidím tě.“ Křikl Charlie a vrhnul se po Edwardovi. Ten ale stál, musel vědět, co se Charlie chystá udělat, ale nezabránil mu v tom.

Edward pustil moji ruku a čekal na náraz. Charlie ho srazil na zem a rozmáchnul se pěstí, ale Edward stačil zavčasu obratně uhnout.

Popadla mě panika. Můj otec se bije s Edwardem.

,,Charlie, dost !!!“ křičela jsem hystericky, sice jsem věděla, že by Edwardovy nic neudělal, ale on to nevěděl. Nikdy se pravdu nemohl dozvědět, bylo to přespříliš nebezpečné.

,,Dost, dost, okamžitě toho nechte.“ Křičela jsem znovu a znovu, ale jenom jsem viděla, jak Charlie znovu útočí na Edwarda a ten se jeho úderům vyhýbá. Úspěšně, ale trvalo to přespříliš dlouho a to mě ničilo.

Chytla jsem Charlieho za límec od jeho košile a surově se ho snažila sundat z Edwarda. Dalo mi to hodně práce, ale nakonec se mi to podařilo.

Charlie byl k nezastavení. Odtáhla jsem ho na druhý konec místnosti a Edward ho již pevně držel za ruce. Posadil se na židli a hlavu sklonil dolů a uklidňoval se. My s Edwardem jsme stáli kus od něj a čekali.

To ticho bylo strašidelné.

,,Omlouvám se, Edwarde.“ Řekl tak potichu, že i já jsem musela napínat uši, ale Edward ho slyšel.

,,Nic se nestalo, Charlie, já vás chápu. Ale zase musíte pochopit vy mě. Miluji vaši dceru a nemůžu bez ní být.“

,,Tak vám přeji hodně štěstí.“

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý ) 18:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!