Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 17


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 17Ahojte...je tu pokráčko...a nezlobte se za konec, ale prostě vás musím napínat...eunta

Zbytek dne proběhl docela v rámci možností v klidu, protože jsem tento úzkostný a pro mě nejdůležitější rozhovor odsunula na pozdější chvíli, ale musela jsem si to také vyříkat s Edwardem, protože jeho postoj byl v tomto případě neoblomný. Musel mě mít u sebe a pod kontrolou Carlislea.

,,Edwarde, já prostě potřebuji čas. Nemůžeš na mě takhle tlačit, to ničemu nepomáhá.“ Už jsem skoro křičela na Edwarda, protože jeho nátlak byl už hodně velký a mě to bylo nepříjemné.

Vím, že mě chtěl mít u sebe a abych byla pod stálým dozorem Carlislea, ale už to přeháněl. Chtěl to hned a jeho nátlak byl už na mě přespříliš.

Také jsou toužila být jenom s ním, nic jiného jsem si vlastně nepřála, ale musela jsem to Charliemu sdělit opatrně, nemohla jsem to na něj tak rychle vybalit, spakovat si věci a odejít. Já prostě taková nebyla a Edward to nedokázal pochopit.

,,Bello, jsi těhotná a Carlisle mě upozorňoval, abych na tebe dával ještě větší pozor, protože tvoje těhotenství bude rizikové. Mohla by jsi mi prosím vyhovět ??? Nedokážu snést pomyšlení na to, že jsi tu sama, a že by se vám něco mohlo stát, to bych nepřežil.

Ty a naše dítě jste to nejdůležitější na světě, tak se prosím přizpůsob a dovol mi, abych se o tebe staral. Takhle je to komplikované a u nás je vždy Carlisle a kdykoliv se bude něco dít, bude po ruce. Tady ne. Vím, že je to pro tebe hrozně těžké opustit takto náhle Charlieho, ale mysli na to miminko.

Potřebuje klid a pohodlí. Miluji tě z celého srdce, Bello a nedovolím, aby se něco stalo. Udělej mi to kvůli a dovol mi, abych se mohl chovat tak, jak by se správný otec chovat měl.“ Řekl něžným, ale přesto velmi přesvědčivým a naléhavým hlasem.

Přistoupil ke mně blíž, chytil mě za pás a přitáhl si mě k sobě, nechtěla jsem, ale jeho kouzlu se nedalo odolat, byl v tomto ohledu velmi přesvědčivý, pokud chtěl a v tuto chvíli opravdu chtěl. Věděl, že mě musí přesvědčit. Přes to nejel vlak. Políbil mě do vlasů. Jenom letmý polibek, ale pokračoval dál. To nebylo fér. Jeho přesvědčovací schopnosti byli velmi účinné a věděl, jak na mě.

Přesunoval se směrem k čelu, spánku, na tvář a nakonec si nechal moje rty. Přestávala jsem dýchat a moje srdce bilo jako o závod. Ale nepolíbil mě, jenom si vychutnával ten okamžik, než se naše rty spojili. Nevydržela jsem to. Udělala jsem ten poslední krok a políbila ho. Bylo to něžné a velmi vzrušující. Toužila jsem po něm více a více a moc dobře to věděl.

I on nezůstával chladný. Jeho dech mě omamoval a podlamovala se mi z toho kolena. Přitáhl si mě ještě blíže na svou hruď a hladil mě  po zádech. Moje ruce vylétly nahoru a přitáhla jsem si jeho obličej ještě blíže, abych náš polibek prohloubila.

Jeho koutky úst se zvedly do šťastného úsměvu, toho, který jsem tolik milovala. Dokončil naše políbení a opřel si čelo o mé. Byla to dokonalá chvíle a byla jenom naše.

,,Bello, prosím…“ řekl něžně a svůj nos otřel o můj, jenom zlehka a jemně. Stále mě hladil po zádech a opatrně objížděl mou siluetu. Pod jeho dotyky jsem se rozplývala a a moje vzdorující myšlenky byly ty tam.

,,Edwarde, to není tak jednoduché.“ Řekl jsem slabě a ztěžka oddychovala, protože moje vzrušení bylo na maximu. Chtěla jsem každičkou jeho část. Chtěla jsem jeho, ale on se zaměřoval na něco jiného, toužil tuhle naši malou hádku vyhrát.

,,Bello, lásko, já tě ale potřebuji, potřebuji tebe a naše děťátko mít u sebe.“ Řekl láskyplně a rukou mi sjel na bříško a lehce hladil, sice nebylo zatím nic vidět, ale tento pohyb mě uklidňoval.

,,Edwarde, já vím, ale musím na to Charlieho připravit.“ Odporovala jsem mu, ale moc dobře mi to zrovna nešlo. Když chtěl uměl být opravdu přesvědčivý. Ve svých dotecích pokračoval a šeptal mi do ucha slova lásky. Přivádělo mě to k šílenství.

,,To není fér. Nehraješ čestně.“ Bránila jsem se, ale spíše jsem ho chtěla mít blíže k sobě.

Začal se smát a já věděla, že jsem mu podlehla. Teď bych udělala cokoliv by chtěl. Uměl to se mnou velice dobře.

,,Nikdy jsem netvrdil, že budu hrát čestně. Chci jenom to, co bude pro tebe a miminko to nejlepší.“ Řekl sladkým hlasem a otíral se nosem o mé ucho.

,,Dobře, vyhrál jsi, ale budeš sedět vedle mě a držet mě za ruku.“ Řekla jsem potichu a tak přiznala svoji porážku.

,,Tam je moje místo.“

Večer nastala ta osudná chvíle. Seděli jsme s Edwardem na sedačce v obývacím pokoji a já se celá klepala a čekala, až uslyším klepnout dveře od Charlieho auta. Edward držel moji ruku a uklidňoval mě, ale sám byl nějaký rozhozený.

Nechápala jsem to, vždy byl ledově klidný, najednou jakoby jeho klid byl ty tam. Zdál se mi nervóznější víc než já, ale skrýval to v sobě, ale už jsem ho znala. Vřelo to vše uvnitř.

Najednou jsem naskočila, protože jsem zaslechla na ulici auto – to musel být Charlie. V duchu jsem si počítala a snažila se uklidnit, raz, dva, tři, čtyři, pět …..ufff, chce to klid.

Charlie vstoupil do domu a odložil si svoji šerifskou bundu na věšák, který byl určen pro něj. Vstoupil do obývacího pokoje a okamžitě se zastavil, když uviděl naše kamenné výrazy.

Srdce se mi málem zastavilo, protože Charlie opravdu zbledl a ztrácel normální barvu, musel vědět, že se něco děje a první co ho muselo napadnout byla pravda.

,,Stalo se něco?“ vypadlo z něj nakonec, ale barva mu zůstávala stejná.

Otevřela jsem jenom pusu a zase ji zavřela, nic ze mě nevyšlo. Edward se toho ujal.

,,Ehm..Charlie…jsme tu kvůli jedné důležité záležitosti.“ Začal Edward a Charlie znatelně polknul. Edward se znovu nadechl a pokračoval.

,,Vím, co se sluší a patří a tak bych chtěl tady přímo oficiálně před vámi požádat o ruku vaší dcery.“

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 17:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!