Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 13

team victoria


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 13Ahojte, jelikož to prvně vypadalo, že tohle bude poslední díl, tak je tu pro vás malé překvapení, políbila mě múza a pokračujeme....takže si to užije a chci vidět komenty, bez těch nejedeme dál...eunta

,,Miluji tě, Bello.“

Řekl co nejněžněji Edward a propíjel se do mých očí. Byla jsem z toho jako v transu, z kterého jsem se nemohla probrat.

Moje srdce bilo z té noviny jako o závod, nemohlo najít ten správný rytmus. Dítě??? Já a Edward ??? Jak neuvěřitelné, ale vysněné…

Nikdy jsem nad něčím takovým nepřemýšlela. Nikdy jsem si to neuvědomovala. Pod mým srdcem roste nový tvoreček. Moje nová láska. Moje děťátko. Moje a Edwardovo, stvořené z naší lásky.

Přístroje začaly z ničeho nic pípat, Edward se leknul.

,,Bello, dýchej.“ Řekl potichu, ale tak neuvěřitelně hezky, že mi ještě chvíli trvalo, než jsem svůj dech nahodila. Ani jsem si to neuvědomila, protože něco takového jsem opravdu nečekala. Edwardova starost přetrvávala.

,,Jsi v pořádku?“ zeptal se utrápeně a se strachem v očích, protože si nebyl jistý. Dále jsem na něj zírala a pomalu si to uvědomovala.

,,Nevím, nemůžu se z toho vzpamatovat.“ Řekla jsem slabě a stále koukala Edwardovy do očí.

,,Nevím, co se s takovým miminkem dělá..“ řekla jsem poníženě, protože jsem to opravdu nevěděla a vůbec netušila.

Miminka jsem viděla maximálně z dálky a děsilo mě to. Ty plačící tvorečkové, kterým nerozumíš, protože neumí mluvit. Opravdu mě to děsilo, ale Edwarda to očividně hodně pobavilo.

Na tváři vykouzlil ten nejúžasnější úsměv, jaký se vůbec dá. Byl neodolatelný a přímo k nakousnutí. Jeho úsměv přetrvával a rukou mě hladil po tváři.

,,Jsi tak roztomilá, lásko. Neboj, já ti pomůžu. Budeme na to my dva.“ Řekl mile a potom mě políbil na čelo.

Pod jeho polibkem jsem se zachvěla. Chtěla jsem mu věřit, jemu ano, ale sobě jsem nevěřila. Nevěřila jsem, že můžu být dobrá matka. Vše bylo tak rychle a já se s tím prostě nemohla takhle rychle srovnat. To bylo nad moje síly.

Nesouhlasně jsem kývala hlavou a snažila se vyhnat černé myšlenky, ale přetrvávaly zde. Edward si mého váhání všimnul a znejistěl. Položil mi tu základní otázku, kterou jsem si zakazovala i v duchu říkat. Celou tu dobu jsem ji odstrkovala do pozadí a doufala, že se nikdy na povrch nevrátí.

,,Bello, ty to dítě nechceš?“ zeptal se narovinu a ve mně se vše zkroutilo z jeho slov. Věděl, na co se má zeptat, ale já na druhou stranu nevěděla, co mu mám odpovědět. Byla jsem v pasti.

,,Edwarde, já…“ začala jsem větu a do místnosti se jako tajfun vřítila Alice spolu s Jasperem a Rose s Emmettem. Všichni na tváři nevyslovitelný výraz. Nadšení a pocit totálního štěstí. Bylo mi ze sebe na zvracení. Ale v duchu jsem se sebou pořád hádala. Pro a proti a nedokázala se rozhodnout.

Alice se vřítila k mé posteli a přilehla si ke mně a už mě drtila ve svém kamenném objetí.

Očima jsem ale stále spočívala na Edwardovy, jeho výraz se změnil na bolestný. Nesnášela jsem se, nesnášela se za to, ale nebyla jsem rozhodnutá.

Alice to musela vědět, jinak by sem nevtrhla, zřejmě věděla, jak odpovím. Proto to udělala.

,,Bello, to je báječné. Carlisle nám zrovna řekl tu úžasnou novinu.“ Zpívala nadšeně Alice a ostatní se k ní přidávaly, já je ale nepozorovala, dívala jsem se na Edwarda. On sledoval i mě.

,,Gratulujeme. To tu ještě nebylo. Doufám, že to bude kluk, alespoň budu mít s kým hrát hry.“ Řekl Emmett a poplácal Edwarda po rameni, ten ale na jeho gratulace nereagoval. Byl jako zhypnotizovaný. Nereagoval na nic.

Alice na něj mluvila, ale on stále bez pohybu, ani se na ni nepodíval. Jeho oči stále spočívaly na mě. Byla jsem z toho nervózní a také byla nervózní z ostatních.

Tolik štěstí a naděje. Tolik radosti. Doslova mě to mučilo zaživa.

Nebyla jsem na něco takového připravená. Vždyť mi bylo 18. Jak může být 18-ti letá dívka připravená na dítě? Dopadnu jako moje matka?

Vše hrálo proti mně – ostatní se radovali a přemýšleli, co budou muset všechno koupit a jak upraví dům. Ve mně to doslova vřelo. Začala jsem zrychleně dýchat a srdce nabíralo na svých obrátkách. Ještě chvíli plánování a začnu křičet.

,,Bello, jakmile ti bude líp, musíme jet do města a všechno koupit. Bude to velký nákup – dupačky, oblečky, botičky, čepičky a jiné věci, musím si asi přečíst nějakou knížku, protože nevím, co dítě všechno potřebuje. Bude to báječné, Rose pojedeme samozřejmě s námi a já se zkusím podívat co to bude, abychom mohli vybrat náležitou barvu. Skvěle si to užijeme a potom zařídíme dům, z pokoje pro hosty uděláme dětský pokoj a Esme ho určitě ráda sama navrhne. Bude to dokonalé. Potom musíte s Edwardem taky pouvažovat nad jménem, to nebude tak lehké. Necháme to na vás. A ještě jaké bude mít….“ Spustila a já jsem ji musela utnout.

,,Dost Alice !!!“ zakřičela jsem z plna hrdla až všichni nadskočili. Začaly mi téct slzy a já je nemohla zastavit. Propadla jsem v pláč.

,,Odejděte.“ Řekl Edward chladným hlasem a ani na jednoho z nich se nepodíval. Všichni se po sobě nechápavě dívali, ale odešli a já zůstala s Edwardem v pokoji opět sama.

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 13:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!