Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 1

Simple logic


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 1Ahojte, toto je již v pořadí moje 4 povídka, takže uvidíme, jak se bude líbit. Jsem trošku zatížená na New Moon, je to moje nejoblíbenější knížka, vím, že je tu už spoustu povídek na toto téma, ale je to asi to nejdůležitější v sérii. Takže je to po odchodu Edwarda, Bella se utápí ve smutku, ale nachází nové odreagování....povídka bude možná kratší, ale snad se bude líbit, a jestli ne, tak ji prostě psát nebudu, záleží na vás....pa pa eunta

Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý )

1. kapitola


Jo, přesně tak. Zdá se to nemožné, nebo možná i nelogické, ale je tomu tak. Člověk do toho spadne a už není cesty zpět. Zpátky by ho musel vrátit velký zázrak, ale ten nepřišel. Nebo přišel???

Vše bylo jako v hodně krutém a nelítostném snu. Ale nebyl to sen, byla to krutá realita, která nechtěla zmizet a já se v ní utápěla hlouběji a hlouběji.

Uběhly skoro dva měsíce a já byla neustále v transu. Nejedla jsem, nekomunikovala, známky ve škole jsem měla na propadnutí. Nemohla jsem se s tím srovnat a myslím, že se s tím ani nikdy nesrovnám.

Opustil mě a nechal mě napospas osudu. Nechal mě tu samotnou a odjel se svou celou rodinou. Opustila mě i Alice a to byla další rána pod pás.

Reagovala jsem pouze na světlo a tmu. Ničeho dalšího jsem nebyla schopná. Charlie už nevěděl co se mnou, ale já prostě jinak nemohla. Zasáhlo mě to tím největším kalibrem a já se s tím nemohla jen tak srovnat. To nešlo.

Pokud potkáme někoho, jako byl on, víte, že už nikdy nikdo takový nebude a to jsem si uvědomovala a přesně to trhalo mé zničené srdce na miliony drobných a drobnějších kousíčků.

Bez něho jsem naprostá nicka. On byl můj celý svět, díky němu jsem dokázala být sama sebou, díky němu jsem byla opravdu šťastná a nekonečně zamilovaná.

I on vždy tvrdil, že beze mě nedokáže žít, a že mě miluje, ale ten osudový den všechny tato slova popřel a to opravdu bolelo a bolet to bude neustále. Z toho se prostě nedá vyhrabat.

Byla jsem jako kost a kůže, ale nevadilo mi to. Vlasy ztrácely svou krásnou kaštanovou barvu, tváří jsem se již podobali jim. Sněhově bílá a tvrdý výraz, který jsem neměnila. Byl mou součástí. Obrovské kruhy pod očima z nevyspání, protože jsem prostě nemohla spát, neustále se mi vracel ten den a byla to už jako má osobní noční můra.

On asi doufal, že se s tím srovnám, tak jako každý obyčejný člověk, ale to mě asi moc dobře za tu dobu nepoznal. Já nebyla jako ostatní lidé. Já byla vždy jiná a také jinak snáším bolest a ublížení. Já byla na totálním dně a potřebovala jsem se z toho dna vyhrabat, ale nevěděla jsem jak.

Vše bylo tak neuvěřitelně vzdálené a nedosažitelné. Ale už jsem nechtěla jenom tak nečinně ležet a plakat do polštáře. Potřebovala jsem na vzduch, který by mi možná trochu pročistil hlavu.

Neváhala jsem konečně udělat něco spontánního a tak jsem na sebe hodila kabát a obula si boty a vyrazila do tmy. Ze tmy jsem měla vždy trochu strach, ale teď už ne, už mi tak nebezpečná nepřipadala, protože já v jedné temnotě byla.

Kráčela jsem po potemnělé ulici a nechala se unášet jenom svými myšlenkami, myšlenkami na něho, které sice neuvěřitelně bolely, ale měla jsem strach, abych na sebemenší detail nezapomněla.

Šla jsem už hodně dlouho, ale vůbec mi to nepřipadalo. Ocitla jsem se někde, kde jsem to vůbec neznala, ale nevadilo mi to. Bylo mi vlastně všechno jedno…

Byla jsem se před vysokou osvícenou budovou a ta mě uchvátila. Byl to nějaký noční podnik, kde jsou neznámí lidé. Bez přemýšlení jsem vstoupila dovnitř.

Hned mezi dveřmi mě chytil nějaký celkem pohledný mladík a zval mě na panáka, ale já byla opravdu jako v transu. Ani nevím jak, ale panák byl ve mně a příjemně se rozléval po celém mém těle. Byl to zvláštní pocit, takový uvolněnější a moc se mi to líbilo.

Neváhala jsem a popadla další a také ho tam klopila. Po druhém jsem už začínala cítit, že jsem opilá, protože v mém žaludku nebylo nic. Ale mě to vyhovovalo. To bylo přesně to místo, kde jsem se chtěla schovávat před realitou. Všichni tu byli milý a přestávala jsem na něj myslet.

Byla jsem na mol opilá a obraz přede mnou se rozmazával, ale byla jsem spokojená, protože to bylo přesně to, co jsem za celou tu mučící dobu potřebovala. Potřebovala jsem utlumit smysly a díky alkoholu to šlo velice snadno.

Nemohla jsem jim ani říct číslo domu, ale nakonec se mi to podařilo. Odvezl mě taxík a já vypadla z auta a zůstala tam ležet. Čekala jsem na smrt, protože jsem myslela, že určitě každou chvílí musí přijít. Nemohla jsem nic, vše bylo pryč. Nemohla jsem ani pohnout rukou, ani nohou, prostě to vůbec nešlo, ale byla jsem konečně alespoň o trošku šťastnější.

Nemusela jsem myslet na něj, ale na to, jak se dobelhám do domu a nerušeně vylezu schody. Ale nezdařilo se, usnula jsem na chodníku před domem, kde jsem konečně po té dlouhé době usnula…

 

 

Nevím, jestli mě nebudete proklínat, ale každý řeší své deprese jinak... tak mě napadlo něco takového... uvidíme, jestli mám pokračovat, záleží jenom a jenom na vás...

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 1:

 1
3. Nara
13.11.2012 [12:28]

ahoj jak se mas Emoticon

2. Nara
13.11.2012 [12:18]

ahoj Emoticon

1. Nara
13.11.2012 [12:14]

ahoj

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!