Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako som sa dostala na začiatok? - 2. kapitola

bigday-ukázka


Ako som sa dostala na začiatok? - 2. kapitolaTáto kapitola bude kratšia, lebo tak si to vyžadovalo, ale sľubujem Vám, že v ďalšej Vám to vynahradím. V tejto časti sa Bella stretne s Edwardom. Snáď sa Vám to bude páčiť. Za komentáre vopred ďakujem. :)

Ako som sa dostala na začiatok? - 2. kapitola

Kráčala som po školskej chodbe, srdce som mala až niekde v krku a hlava sa mi motala z toľkého vzrušenia. Nevedela som sa ho už dočkať, aj keď viem, že ho nemôžem objať, šepkať mu slová lásky a bozkávať jeho sladké pery.

Po ceste na hodinu som zašla ešte na toaletu. Kvôli tomu budem na začiatok hodiny chvíľu meškať.

Zaklopala som na dvere a prudko ich otvorila. Jediná vec, ktorá ma na tom všetkom znervózňovala bola, že som vedela, že Edward sa bude kvôli mne trápiť a ja s tým nemôžem nič urobiť. Najradšej by som mu povedala celú pravdu, ale kvôli našej dcérke to musí podstúpiť, ale aj tak mi v hlave hlodá chrobáčik, že keby som mu povedala to povedala, tak by to mohol zvládnuť, ale tým si nie som istá, tak kvôli tomu ostanem pri pôvodnej verzii, aj keď to bude pre nás oboch ťažké.

Vstúpila som do dverí a musela som prejsť okolo ventilátora. Srdce sa mi rozbúšilo a tvár skrivila od bolesti. Viem, čím si bude musieť prejsť Edward, ale už keď som sa rozhodla, tak to musím vydržať. Svoj pohľad som nasmerovala naňho.

Bolo vidno, že bojuje so svojim vnútorným démonom. Nenávistne sa na mňa pozrel. Pri tom pohľade ma bodlo u srdca a mala som pocit, že sa každú chvíľu rozplačem. V hlave som si stále opakovala, že to musím zvládnuť kvôli môjmu dievčatku.

Našťastie som sa nemusela predstaviť triede, tak som si išla sadnúť rovno vedľa mojej lásky, ktorá teraz túžila iba po jednom a to po mojej krvi. Keď som si doposiaľ myslela, že mi srdce bije šialenou rýchlosťou, tak teraz sa mi snaží vytrhnúť z hrude a rozbehnúť sa za ním. Snažila som sa upokojiť, lebo vôbec mu neuľahčujem túto situáciu, ba práve naopak a to sa mi absolútne nepáči.

Sadla som si a snažila si od neho držať, čo najväčší odstup, aj keď viem, že veľmi mu to nepomôže. Bolelo ma, že to musím robiť, ale človek si nevyberá a hlavne nie v takejto situácii. Viem, že si to všimne, ale nenapadne som sa snažila na neho pozrieť. Pod lavicou sa hromadili pozostatky z lavice, ktorú práve drvil, keď si všimol, kde pozerám, tak s tým okamžite prestal. Radšej som obrátila pohľad a začala premýšľať nad niečím iným, lebo inak by som sa zbláznila. Nemôžem sa ho ani letmo dotknúť.

Ešte som nad tým veľmi neuvažovala, ale zaujímalo by ma, ako je možné, že som sa vrátila späť do minulosti. Určite to musí byť niekoho práca a zaujímalo by ma, kto je to, aby som ho mohla vlastnoručne roztrhať, znovu poskladať a zase roztrhať pokiaľ by ma to neprestalo baviť a až potom by som sa možno zmilovala a hodila ho do ohňa.

Zazvonilo na koniec hodiny a videla som Edwarda, ako už stojí pri dverách a snaží sa udržať ľudský beh. Srdce sa mi stiahlo pri predstave, že uteká odo mňa. Pamätám si, že potom som ho ešte stretla v kancelárii, ale nechcela som ho toľko týrať, tak som radšej šla na ďalšiu hodinu a rozhodla som sa, že až potom si pôjdem vybaviť potrebné veci.

Teraz musím bez neho vydržať niekoľko týždňov.


O pár týždňov neskôr

„Edward,“ vzdychla som.

Šibalský sa na mňa usmieval, keď zo mňa v sekunde strhol všetko moje oblečenie. Ruka mu prešla z líca na krk, kľúčnu kosť až na moju hruď cez stred medzi prsia až na bruško. Mala som pocit, že za chvíľu vybuchnem. Od vzrušenia som sa prehla, keď som zacítila sladké pery, ktoré kopírovali cestu, ktorou šla pred chvíľou jeho ruka. Už to viac nevydržím. Prečo ma tak trápi? Jeho sladký dych ma zrazu ovanul a jeho pery sa prisali na tie moje. Chytil do rúk moje prsia a stlačil ich. Vzdychla som. Robil si so mnou, čo chcel. Chcela som z neho strhnúť košeľu, keď ma zastavil. Zavrčala som naňho a spätnou reakciou bol jeho zvonivý smiech. Chcel sa so mnou hrať. Vedela som to, ale nevedela som, či mu to dovolím, ba čo viac, či to zvládnem.

Pokračoval v láskaní mojich pŕs, ale o chvíľu sa tvárou priblížil k mojej bradavke, ktorú vzal do úst a jemne okolo nej krúžil jazykom. Rukou vošiel medzi moje nohy a cítila som ako prvým a potom druhým palcom vošiel do mňa. Začal s nimi pohybovať.

„Edward,“ znovu som vzdychla.

Nepatrné záchvevy začali pulzovať mojim telom a ja som už nevydržala a strhla z neho tú košeľu. Pozrela som sa mu do tváre a snažila sa zatváriť, čo najnevinnejšie. Zakrútil hlavou a prisal svoje pery na môj krk. Ja som to už nezvládala a následne po košeli nasledovalo všetko jeho oblečenie. Pritlačila som sa k nemu najviac, ako som vedela a nohy obmotala okolo jeho tela. Strácala som nad sebou kontrolu. Chcela som ho cítiť v sebe. Nijak neprotestoval a vnikol do mňa. Vnímala som len prichádzajúcu vlnu rozkoše. Naše tela zapadali do seba ako skladačky, ako keby sme boli jeden celok. Ruky som mu zamotala do jeho bronzových vlasom a pritlačila ho k sebe ešte viac.

„Bella, Bella, Bella,“ vzrušene opakoval moje meno.

„Cŕŕ,“ začula som ten najhorší zvuk a prebrala sa.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako som sa dostala na začiatok? - 2. kapitola:

 1
27.06.2013 [16:40]

IloveRobertPattinsonpěkné pokračuj a ten konec bombovi

7. Gemm
27.11.2012 [20:03]

Gemmpěkný, pěkný, pěkný :D Emoticon

6. M
22.11.2012 [13:16]

To bolo bóóóóóóóóóóómbovééééééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A ten koniec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Prekrásne píšeš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.11.2012 [10:23]

mmonik Emoticon Emoticon Emoticon

4. Terkik
21.11.2012 [0:52]

našla jsem novou povídku a velice mě zaujala. Doufám, že dílky budou přibývat častěji, moc se mi to líbí.

19.11.2012 [12:17]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.11.2012 [9:39]

LiviaCullenbože a ja už som sa zlakla že sa sním skutočne vyspala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon perfektna kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
19.11.2012 [8:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!