Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť ženu za 10 dní - 21. kapitola


Ako skrotiť ženu za 10 dní - 21. kapitolaBella, tráva a problémy...

Prajem pekné čítanie. VictoriaCullen

21. kapitola 

Vydýchla som, nevediac, či to bol výdych po ťažkej práci alebo pred ťažkou prácou. Možno oboje. Esme vyhrala súd a získala ma do opatery, ale to neznamenalo, že som vyhrala aj ja. Môj boj sa mal ešte len začať. A ako som tu tak sedela, pozerala sa na svoju novú izbu a cez balkón na ten najnádhernejší výhľad, nechcelo sa mi do toho. Chcela som tu ostať sedieť naveky. Už sa mi nechcelo bojovať. A niečo vo mne ma presviedčalo, že presne tak je to správne, veď Esme je a vždy aj bude moja matka, ale tá druhá Bella, ktorá ma držala pri živote posledných pár rokov, rázne namietala. Doslova kričala nie!

Cítila som sa rozpoltená. Presne tieto situácie musí nenávidieť každý človek, keď nevie čo robiť. Ktorým smerom sa pohnúť, pretože nevie, ktorý smer je správny. A presne tak som sa cítila v tomto okamihu aj ja.

Ozvalo sa klopanie a hneď na to hlas: „Zlato, môžem ísť ďalej?“

Bola to Esme. „Samozrejme.“

Dvere sa otvorili a Esme vošla dnu s podnosom. Chvíľu ma hľadala pohľadom, kým ma našla sedieť pri skrini.  

„Čo tam dole robíš?“

„Dívam sa,“ odpovedala som a kývla hlavou smerom k oknu.

Esme prešla okolo postele a položila podnos na nočný stolík. Vo vzduchu sa rozniesla vôňa ovocia a bylinkového čaju. Potom sa obrátila ku mne. „Odkedy sme sa vrátili nezišla si dole, tak som myslela, že budeš hladná.“

„Áno, ďakujem,“ poďakovala som, aj keď to nebola pravda. Môj žalúdok teraz trápilo niečo celkom iné a hlad to nebol.

„Mohla by som si k tebe na chvíľu prisadnúť?“

Mykla som plecami. Esme sa posadila vedľa mňa, vytiahla nohy pred seba a prehodila jednu cez druhú. Bolo zvláštne pozerať sa s ňou na obyčajný západ slnka. Bolo to nezvyčajné.  

„Vieš, chcela by som vedieť či ti niečo nechýba. Mám totiž pocit, že keď sme sa vrátili, opadla z teba všetka radosť.“

Zahryzla som si do pery. Mala pravdu, určite, lenže ja som jej nemohla povedať prečo.

„Bella, neviem si predstaviť, aké to pre teba musí byť,“ pokračovala, „ale chcela by som začať odznova, akoby sa nič z toho nestalo. Chcela by som dobehnúť ten zameškaný čas s tebou a potom, možno neskôr, požiadať o odpustenie.“

Konečne som sa na ňu pozrela. „Nemyslíš, že na to, aby si dohnala roky, ktoré si so mnou nebola, by si potrebovala viac ako desať dní?“

„To určite budem,“ prikývla, „ale po tom, čo si povedala na súde, sa k tej ženskej už nevrátiš. To predsa vieš, však?“  

„Áno, viem. Ale stále je tu...“ nedokončila som myšlienku, pretože som to ani nechcela. Predstava detského domova nebola vôbec prívetivá. Aj keď som ešte nikdy v žiadnom nebola a nevedela som určiť, či by to mohlo byť horšie ako u Dorothey, nechcela som to zisťovať.

„Myslím, že bude najlepšie ak to necháme na okolnostiach,“ povedala som nakoniec a Esme súhlasila.

Sedeli sme bok po boku ešte niekoľko minút, až sa lúče vytratili z oblohy a objavil sa kosák mesiaca. Nerozprávali sme sa, už len to, že spolu zdieľame jeden pohľad bolo zvláštne. Oči sa mi pomaly zatvárali, bol to náročný deň, no akosi sa mi nechcelo pohnúť. Esme to však vytušila.

„Chceš si ísť ľahnúť?“ spýtala sa.

„Áno,“ bolo jediné, na čo som sa zmohla. Pre Esme to bol jasný signál, aby sa postavila a odišla, a prese tak aj urobila. Vo dverách mi ešte popriala dobrú noc a ja som jej to automaticky opätovala. Až keď odišla, napadlo ma, či upíri vôbec spia. Edwarda som to nikdy nevidela robiť a vtedy som si uvedomila, že o upíroch neviem vlastne nič, okrem toho, že sa živia ľudskou krvou a sú nesmrteľné. Nie, oprava, Cullenovci sa živia výhradne krvou zvierat. Bolo šialené predstavovať si vždy upravenú Esme na lodičkách ako sa ženie lesom za srnkou. Alebo to bol už sen?

***

„Chcem usporiadať večierok.“ 

Do kuchyne sa prirútila Alice s Jasperom v tesnom závese. Odlepila som od seba viečka a narovnala sa na stoličke. Vidlička sa mi popri tom vyšmykla spomedzi prstov a padla na zem. 

„Naozaj?“ spýtala sa Esme. Stála za pultom a drhla sporák, špinavý od vyšplechnutých vajíčok. 

Zívla som a utrela si oči. Snažila som sa dávať pozor a to mi ubralo veľa síl. Cez noc som totiž zaspala v nepeknej polohe a niekto ma preniesol do postele. Možno som zo spania aj kričala, pretože sa mi snívalo o štvornohej srne, ktorá mala hlavu Esme. Nebol to pekný pohľad, najmä, keď sa začala zvliekať z kože a predo mnou sa objavil polonahý Carlisle.   

„Sakra,“ zanadávala som, keď sa mi ten obraz opäť objavil pred očami. Ani som nechápala prečo práve Carlisle, keď som si s ním sotva prehodila pár slov. 

Ostatní si moju nadávku vysvetlili po svojom. „Neblázni, Bella, bude to úžasné a o všetko sa postarám. Od teba budem požadovať len účasť.“ Alice nadšene spojila ruky a zažiarli jej očká. 

„Prepáč, čože to?“ stratila som sa.

 „Chcem usporiadať párty na počesť, že sme vyhrali súd. Pozveme tvojich priateľov, spolužiakov zo školy a všetkých, koho budeš chcieť.“

„Ee,“ ostala som v nemom úžase. Posledná párty, ktorú som absolvovala nevyšla práve najlepšie, vlastne zomrelo dievča. A pozvať priateľov? Nebola som si istá, či by sa Esme a Casrlisleovi páčili moji drogovo závislí priatelia, absolútne zamestnaní sexom. A ja som kvôli tomu nepotrebovala dostať dlhé kázanie.

„Prepáč, Alice, ale ja na párty veľmi nie som,“ okamžite som ožila.

„Ani my nie, ale bude to zábava. Už mám všetko vymyslené. Vysvetlím ti to cestou, áno?“ Alice ma nenechala dojesť a už ma ťahala od stola. Esme mi popriala všetko dobré, no jej slová sa stratili v Aliciných a ja som mala čo robiť, aby som jej stačila. Rozprávala presne tak rýchlo, ako sme kráčali k autu.

„Predtým sa zastavíme v Seattli, alebo Portlande a vyberieme si vhodné šaty. Chlapci pôjdu s nami...“

Zastavila som, keď ma chcela našpikovať do strieborného Volva, ktoré patrilo Edwardovi. Lenže toho som nikde nevidela. „Alice, kde máš brata?“ opýtala som sa na rovinu, čo ju donútilo zastaviť.

„Dnes sa necítil dobre, ale možno sa k nám neskôr pripojí.“ Mykla plecami a už ma aj tisla do auta. Kým mi zapínala pásy a stále bľabotala, pozrela som sa na poschodie. Edwardove okno bolo otvorené, ale nikto v ňom nestál. Vlastne som ho naposledy videla pred súdom, na ktorý tiež neprišiel. A nikto sa o ňom nezmienil, akoby nebolo čudné, že je „chorý“ už dva dni.

Alice mi klamala, aj keď som nevedela prečo. Možno sa mi Edward vyhýbal, alebo splnil svoj plán a odišiel? Ale prečo by mi potom klamali?

Bol to začarovaný kruh a ja som nevedela, čo si o tom myslieť. Ostávalo mi dúfať, že sa Edward čoskoro objaví, inak je môj plán totálne v háji.

***

„Alice, stačilo,“ zahriakla som ju. Vstúpili sme do školy a Alice ma sprevádzala až na hodinu, ktorú som s ňou však nemala. Od šiat, ktoré preberala celú cestu v aute, aj napriek značnému znechuteniu oboch jej bratov i Rosalie, sme sa s veľkou námahou presunuli k občerstveniu, ktoré jej robilo problémy. Bande teanagerov chcela ponúkať napichané mäso na špajdlách, čím ma úplne vyčerpala a už som nemala energiu ďalej sa s ňou dohadovať.

„Vyriešime to doma, áno?“

Usmiala sa, možno kvôli tomu slovíčku „doma“, ktoré som neustriehla. No nebolo sa čomu čudovať, Alice by zblbla aj génia.

„Dobre. Ja na to nezabudnem.“ Poklepala si po hlave a ladným krokom prešla po poloprázdnej chodbe.

„Tým som si istá,“ šepla som pre seba a vošla do triedy.

Už po tretíkrát za posledných desať minúť som musela čeliť zvedavým pohľadom svojich spolužiakov. Presne taký čas to totiž trvalo z parkoviska cez chodbu a do triedy. Nevedela som ako, ale všetci už vedeli o mojom príbuzenskom vzťahu s Esme Cullenovou a mali podrobné informácie ako z prvej ruky aj zo súdu, ktoré sa však podávaním z úst do úst prekrucovali.

Sadla som si do svojej lavice vzadu a zložila si hlavu na lavicu. Na hodine som nikdy nespala, vždy som mala toľko slušnosti dávať pozor na učiteľov výklad, avšak teraz som dúfala, že mi to madam Tichuana odpustí. Kým som zaspala, počula som ešte ako jedného dievča šepká chlapcovi, že Esme vraj zastrelila Charlieho, lebo bola drogová mafiánka a on na to prišiel. Nakoniec išla do ochrany svedkov.

„Isabella Marie Swanová!“

Mykla som sa na stoličke a prudko zodvihla hlavu. Čakala som tvár profesorky, ale bola to Andrea. Týčila sa nado mnou ako boh hromu s rukami v bok.

„Ako si to predstavuješ, mladá dáma?“ zamračila sa na mňa. Dezorientovaná spánkom som netušila čo sa deje a prečo ma, dočerta, oslovuje celým menom. „Kedy si mi chcela povedať o tom, že si dcérou Esme Cullenovej a celá tá sexy skupinka na škole sú tvoji nevlastní súrodenci?“

Eh, tak o toto tu išlo. Mala som chuť tresnúť hlavou späť o stôl, ale vyhla som sa radšej akémukoľvek pokúšaniu. Uvedomila som si, že je to vlastne po prvý krát, čo na mňa Andy prehovorila od tej jej nevydarenej párty cez víkend.

„Nie som ti dosť dobrá, Swanová? Sme kamošky, naozaj ti nestojím ani za takú informáciu?!“

Vystrelila som so stoličky a objala ju. Moja stará kamoška na beh na dlhé trate bola späť a ja som bola najšťastnejším človekom na svete. Aspoň niečo už bolo normálne a také ako predtým.

„Prepáč, Andy. Samozrejme, že mi stojíš za každú informáciu a mala som ti to povedať. Lenže posledné dni boli také bláznivé, že som sa si nebola istá, či chcem aby o mne a Esme niekto vedel.“

„Tak to máš smolu, Bella, už to vedia všetci,“ informovala ma stále trochu nabrúsená, ale ja som vedela ako na ňu.

„Lenže nevedia všetky detaily,“ usmiala som sa a ona mi úsmev opätovala, tušiac, že pod detailmi myslím štipľavé historky zo zákulisia. Bolo som ochotná prezradiť jej úplne všetko, dokonca aj veci týkajúce sa Edwarda, len aby som si Andreu udržala.

***

„Takže, ak to chápem správne, odkopla si Edwarda pretože je upír?“

Pozrela som sa na Andy. Už hodinu sme sedeli v Taylorovej dodávke a fajčili jeho marihuanu. Bolo to najlepšie miesto, kam sa zašiť, aby sme unikli nechcenej pozornosti a ja Cullenovcom. Zistila som, že s trávou ide všetko jednoduchšie. Andy ľahšie prijala pravdu o upíroch a dokonca sme prebrali aj „zakázanú tému číslo jeden“. Podala som jej ručne balený šúlok a zároveň som prikývla.

„A nie je to jedno, Bells? Podľa mňa je do teba zamilovaný a odkopnúť ho bola somarina. A tie tvoje nemocničné podmienky. Je to ako nejaká hra so škôlky,“ kritizovala.

„Počkaj, na koho strane si? Myslela som, že sa upírov bojíš, že ich nenávidíš!“

„Nenávidím. Donn bola super baba, nemali ju zabiť, lenže ak ti to nedošlo, neurobil to Edward ale ten druhý. Počúvaj, sme skoro sestry, ale to, čo si predviedla bola totálna hlúposť.“

„A odkiaľ máš, že je do mňa zamilovaný?“ Chytila som sa poslednej šance.

„A nie je to zjavné? Privlastňuje si ťa, pretože je žiarlivý. Nechce aby si bola s niekým iným. Za druhé mu záleží na rodine. Takže je verný, aj keď ste sa spoznali v striptíz klube. A za tretie s ním máš dokonalý sex. Už len to je dôvod, prečo s takým chlapom ostať. Ostatné by pre takého chalana zabíjali, lenže on je s tebou a stará sa o teba. Alebo si si neuvedomila, aký musel byť statočný, keď vyrazil dvere od tej motelovej izby, aby ťa zachránila  postavil sa ďalšiemu upírovi?“

Andrea prekrúcala, pretože Edward nevyrazil dvere. Ale nehľadiac na to, bolo to hrdinské, až sa mi v podbrušku rozlial príjemný pocti tepla. Celá situácia bola nebezpečná, bála som sa a zistenie, že je upír mi tiež na nálade nepridalo. Možno preto som nezvážila aj druhú stranu mince a začala som s obviňovaním a trestaním.

Pozerala som sa na Andy a zvažovala, či má pravdu. Bola to hlúposť? Ak by som brala celú tú vec s upírstvo s väčšou pohodou, čo by sa v tej nemocnici stalo? Možno by to upevnilo náš vzťah a prestali by sme sa navzájom používať len ako sexuálne pomôcky. Ja som si už priznala, že ho milujem, ale nepovedala som mu to. Teraz som si svojimi pocitmi nebola istá, ale bola som si istá tým, že ak by som sa mu zdôverila, mali by sme vzťah. Potom by prišlo na rad priznanie pred Esme a v mojich predstavách nás prijala. Nechcela Edwarda vyhodiť z domu, stále ho milovala ako vlastného syna.

Pokrútila som hlavou. Všetko to bolo veľmi krásne a jednoduché. Andrea ma presvedčila, že som urobila chybu, ale ja som to v tej chvíli cítila inak a podľa toho som aj konala. Nikto sa nikdy neocitol v situácii, ako ja, preto ma nikto nemohol súdiť, dokonca ani Andrea nie.

Potiahla som si z cigarety a vydýchla hustý dym, ktorý obklopil Andreu. „Marihuana došla,“ oznámila som jej smutný fakt a ľahla si k nej na starú deku, ktorú mal Taylor snáď od babičky.

„Nevyriešili sme problém s Alice,“ napadlo ma. Zdôverila som sa Andy o tej oslave. To bola jediná vec v ktorej som ju dokázala prikloniť na svoju stranu.

„Tak jej proste povedz, že nemáš oslavy rada.“

„To nemôžem. Alice by sa urazila, alebo by ma v horšom prípade presvedčila, že je to perfektné.“

„Takže chceš byť diplomat? Chceš aby si Alice myslela, že keď párty nebude, vyhrajú obe strany, ale v podstate vyhráš iba ty?“

„Presne.“

„Tak ju presvedč, aby ste to oslávili na plese.“

Zamračila som sa. „Myslíš ten ples, kde si všetci vezmú úbohé masky ne tému Mária Antoinetta?“

„Presne ten. Koná sa už o týždeň a ja a Mike tam budeme tiež. Aj s tými úbohými maskami, ktoré sú, mimochodom, na tému Kráľovná storočia.“

Prevrátila som oči tak, aby to Andy nevidela a na chvíľu ich zavrela. Plesy a ja to nebola dobrá kombinácia. Možno aj práve z toho dôvodu, že na plesoch sa tancovalo. Väčšinu svojho života som bola rada, že nohy udržím na zemi a jediný tanec, ktorý som poznala  bol striptíz. A ten sa na verejnosti považoval za viac ako len nevhodný.  

„Ešte to zvážim a uvidím, či sa Alice nechá presvedčiť. Ale bolo by lepšie mať masku, než byť vystavená medzi ľuďmi ako tro...“

Vykríkla som. Niekto ma násilne vytiahol z dodávky a ja som sa náhle ocitla na čerstvom vzduchu a na vlastných nohách. Ani jedno mi nebolo príjemné a žalúdok sa mi zvrtol o stoosemdesiat stupňov. Chrbtom som narazila o bok dodávky a zažmúrila som cez jasné svetlo na Edwardovu tvár.

„Človek ťa nemôže nechať ani na chvíľu bez dozoru,“ hovoril nahnevane. Omámená marihuanou som však nevedela prečo. Bolo to preto, lebo som bola sfajčená, alebo počul niečo z nášho rozhovoru? Chcela som sa ho opýtať, ale akosi som sa nevedela udržať ani na vlastných nohách. Zosunula som sa k zemi.

„Pamätáš si, že máš byť o tretej u psychologičky? Alebo si to ten tvoj sfajčený mozog vymazal zo zápisníka?“  

Bol hnusný. Jeho správanie vyvrátilo absolútne všetky Andreine fakty o jeho veľkej láske.

Kľakol si a vytiahol mi jedno viečko. Zahnala som ho rukou, no on ju poľahky chytil.

„Totálne zhúlená. Perfektné, Isabella. Teraz ťa budem musieť dať dokopy skôr, než si súrodenci niečo všimnú. Tak vstávaj,“ prikázal.

Už mi začínal liezť na nervy. Nebola som zhúlená viac než obyčajne. To len on a jeho prehnaná „starostlivosť“ z toho robili drámu. Nasala som vzduch a vyškriabala sa späť na nohy.  Chcel mi pomôcť, ale ja som ho odstrčila.

 „Zabudol si na našu dohodu?“ skríkla som, „Nedotýkať!“

Obišla som ho a vrátila sa k dodávke. Vzala som si školskú tašku. zatiaľ čo Andy sa na mňa prekvapene pozerala.

„Čo sa deje?“

„Nič. Len pán Dokonalý si myslí, že som príliš zhúlená. Takže idem do sprchy. Udivíme sa zajtra.“ Dala som jej jedno rýchle objatie a namierila si to do školy s Edwardom v tesnom závese. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť ženu za 10 dní - 21. kapitola:

 1
17.04.2014 [20:56]

jesikatauzasne Emoticon Emoticon Emoticon

8. Seb
16.04.2014 [18:45]

To jsem zvědavá,kdy se ti dva dají dohromady. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Kala
16.04.2014 [17:24]

KalaEmoticon Těším se na další. Emoticon

6. Pegi
16.04.2014 [17:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.04.2014 [16:59]

LiviaCullenTo si ako robíš srandu?? toto nemyslíš vážne, takto to ukončiť?? a prečo neprišla žiadna výmena názorov?? a čo tá dĺžka?? vieš si predstaviť ako som sa tešila a ty urobíš toto??

pokiaľ nebudem mať ďalšiu kapitolu nebude ani poriadni koment

4. miky
16.04.2014 [15:09]

Super Emoticon Emoticon Pokracuj prosim Emoticon

3. Clothylda
16.04.2014 [12:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
16.04.2014 [9:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Satu
15.04.2014 [23:10]

SatuZdarec,

článok som ti opravila, no nabudúce si daj, prosím, pozor na í/ý – pekný (jeden) chlapec, pekní (viacerí) chlapci. Sem-tam ti ušla čiarka a tiež priama reč.
Takže pozor, inak to bolo pekne napísané.
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!