Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 3. kapitola


Ako skrotiť upíra - 3. kapitolaŽiarlivosť môže vzťah zachrániť, ale aj zničiť. Keď muž žiarli, správa sa ako dieťa. Žeby to bolo u upírov inak?

Potom ku mne vykročil a okamžite ma objal. Sklonil sa k bozku, no ja som pootočila hlavu a nastavila mu líce. Pobozkal ma a nechápavo zavrtel hlavou.

„Bella, si nádherná,“ povedal zasnene. Uškrnula som sa.

„Ďakujem.“ Usmiala som sa na Alice. Ona mykla ramenami a spolu s ostatnými šla do školy. Edward ma stále držal v objatí a vdychoval vôňu mojich vlasov. Včera som si ich umyla malinovým šampónom. Viem, že tú vôňu zbožňuje.

„Ideme?“ Štuchla som doňho.

„Iste. Poobede, by sme mohli niekam ísť,“ pošepol mi do ucha.

„No ja som si už na poobede niečo dohodla. Potom večeriam s Charliem a pôjdeme do kina. Môžeš ísť s nami,“ povedala som nevzrušene. Vedela som, že to odmietne.

„Nie. Tak sa uvidíme večer u teba. Nechaj otvorené okno,“ zachrapčal mi nervózne do ucha.

„Edward, ja som sa dohodla s Alice. Príde ku mne na noc. Vlastne som to sľúbila Charliemu. Má ju rád a má pocit, že má na mňa dobrý vplyv.“ Zvesila som ramená, aby videl, že ma to mrzí. Edwardov výraz bol kamenný.

„Nevideli sme sa dva dni. Bolo to strašné a teraz musím čakať ešte jeden?“ zaskučal. Laškovne som sa usmiala.

„Nevydržíš to?“

„Budem musieť. Ďalší deň si ale moja!“ Bol direktívny, a tak som prikývla. Keby len vedel. Šli sme do školy. Dnes sme spolu nemali žiadnu hodinu. Šla som na obed, keď ma dobehla Alice.

„Edward je mimo. Vychádza to dokonalo,“ zaštebotala a priam okolo mňa tancovala.

„Všetci chalani zo školy ťa obdivujú. Edward sa z toho zblázni. Na každého vrčí. Žiarli ako blázon,“ šepla Alice, lebo sme už vchádzali do jedálne. Pri stole sedeli Cullenovci a Edward ma hypnotizoval pohľadom. Vzala som si jedlo a šla k nemu. Keď som prechádzala okolo stolu, kde sedeli futbalisti, ozvalo sa popiskovanie. Jeden z nich sa postavil a zachrapčal niečo ako kosť a cica. Edward okamžite vyletel od stola. Rýchlo som prešla k nemu a chlácholivo sa naň usmiala.

„Neblázni. Sú to idioti,“ štekla som, no Edward naďalej upieral pohľad za mňa. Otočila som sa. Ten vysoký chalan, čo ma častoval tými obdivnými poznámkami hľadel na Edwarda. Edward sa prešmykol predo mňa a ostražito sledoval toho chalana aj všetkých pri stole. Ako na povel sa začali všetci dvíhať.

„Máš nejaký problém? Opýtal sa Edward zastreným hlasom. Od stola teraz vstal Emmett aj Jasper. Chytila som zozadu Edwarda za ruku a postavila sa k nemu. Pozrela som mu do očí. Boli úplne čierne.

„Nie, nemám problém. Máš fakt peknú babu,“ zasyčal ten chalan. Potom sa na mňa pozrel a usmial sa.

„Ak ťa tento tu omrzí, tak zavolaj.“ Natiahol sa ku mne, na čo Edward tlmene zvrčal a vzal mi zošit z matematiky. Na zadnú stranu mi napísal číslo. Jeho kamaráti sa jeden na druhého škerili. Edward vyzeral, že každú chvíľu vybuchne. Vzala som si zošit a ťahala Edwarda za sebou. Ani sa nepohol. Stál akoby primrzol a pozeral tomu hlupákovi do očí. On sa na Edwarda pohŕdavo škeril. Bol tu nový, inak by si niečo také nedovolil. Pristúpil k nám Emm a poťukal Edwarda na plece.

„Poď braček. Nič sa nestalo,“ šepol Emm.

„Nič? Keby si vedel, na čo myslel?! Mám chuť zabiť ho,“ zasyčal a šiel k stolu. Všetci na nás upierali pohľady. Vyplašene som pozrela na Emmetta. Očami mi naznačil, aby som sa upokojila. Jasper už naplno využíval svoj dar. Edward sa na mňa zadíval. Výraz jeho tváre bol kamenný. Došlo mi, že sa hnevá aj na mňa.

„Mieniš mu zavolať?“ opýtal sa a znelo to skôr ako zavrčanie. Nechápavo som zakrútila hlavou, že nie.

„Tak to číslo zahoď!“ štekol po mne. Vyvalila som oči. Neviem, na čo ten chalan myslel, ale Edward bol ako odtrhnutý z reťaze.

„Prečo po mne štekáš? Ja som si číslo nepýtala a napísal mi ho do matematiky. Nemienim trhať strany, aby si bol spokojný, a ak sa so mnou mieniš takto rozprávať, nemusím tu byť!“ Postavila som sa a s podnosom odišla k Jessice a Mikovi. Edward sa nahnevane postavil a odišiel z jedálne. Všetci spolužiaci sa obzerali a začali si šepkať. Vyplašene som pozrela k stolu Cullenovcov. Emmett držal obdivne prst smerom hore a ukazoval mi, že som jednotka. Mne sa otáčal žalúdok. Mala som chuť za Edwardom vybehnúť a ubezpečiť ho, že ho milujem, a že by som tomu idiotovi nikdy nezavolala. Jessica sklonila hlavu nad tanier a Mike sa prihlúplo usmieval. Mala som ešte dve hodiny a nanešťastie s Jassicou. Edward sa v škole už neukázal. Šla som smutne k autu, keď ma dobehol Emmett.

„Si skvelá! Žiarlil ako blázon. Vychádza to perfektne,“ povedal radostne.

„Áno. Perfektne pokiaľ chceš, aby sa tvoj brat so mnou rozišiel,“ štekla som nahnevane.

„Zavolám mu.“ Vytiahla som mobil, no Emm mi ho okamžite zobral. V tú chvíľu zazvonil. Bol to Edward.

„Nedvíhať!“ štekol Emm.

„Emmett, nechápeš to. Zúril. Nechcem o Edwarda prísť. To radšej budem bez sexu.“ Natiahla som ruku, aby mi dal mobil. Emmett pokrútil hlavou, no mobil medzi tým stíchol.

„Nevyvádzaj. Všetko vychádza,“ šepol Emm a pohladil ma po chrbte. Do očí sa mi drali slzy. Oprela som si hlavu o jeho obrovskú hruď a rezignovane som spustila ramená.

„Urobím, čo budeš chcieť. Prosím, len to nikomu nepovedz. Už to, že to vie Jasper a Alice. Neťahaj do toho aj Rose. Áno?“ šepkala som mu do košele. Emmett úplne stuhol. Bol ako skala a dokonca prestal dýchať. Zodvihla som pohľad. Emm hľadel tupo pred seba a jeho výraz bol meravý. Pomaly som otočila hlavu. Stála tam Rose. Jej pohľad šľahal blesky. Emm sa nevinne usmial.

„Ahoj, zlatko,“ šepol. Ja som stála ako v tranze s rukami okolo Emmettovho pásu. Okamžite som ho pustila a otočila sa celým telom k Rose. Emm sa za mňa skryl ako malý chlapec za maminu sukňu. Rose dupla nohou.

„Čo to má znamenať?“ zasyčala a zaškrípala zubami.

„Rose, nič sa nedeje. Emm mi s niečím pomáha,“ šepla som smerom k nej.

„Áno? S čím ti akože pomáha. S rovnováhou?“ zasyčala odmerane.

„Vysvetlím ti to.“ Urobila som krok k nej.

„Mám oči a nepotrebujem vysvetlenia. Som zvedavá, čo na to povie Edward!“ štekla a hodila vražedný pohľad na mňa a potom na Emmetta. Urobila prudký výpad smerom ku mne. Okolo pása sa mi omotali ľadové ruky a odstrčili ma na stranu. Emm zasiahol v poslednej chvíli. Držal Rose uväznenú na svojej hrudi a ona sa zmietala a bila ho päsťami, aby povolil zovretie.

 

2. kapitola - 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 3. kapitola:

 1
09.04.2012 [22:18]

lenuskaemmChudák Edward! Ten sa musí cítiť. A chúďa Rosalie. Ale Emmett je jednotka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [13:33]

domcamerciKriste pane, já tu Rosalii zabiju. Emoticon
Když Bella Emmetta objala, bylo to takové roztomilé... Jééé, copak nevidí, že jsou jen brat a sestra. Emoticon
Tohle se mi nelíbí...Edward je pryč...Sice umírám na tím, když žárlí, protože je to sexy, ale teď se bojím. Emoticon

2. Kačka
30.10.2011 [17:17]

tak to je něco Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
31.08.2011 [23:40]

Mne sa žiarlivý Edward strašne páči. Ale čo sa týka Rose... Budú problémy? Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!