Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 24. kapitola

TW boty 2


Ako skrotiť upíra - 24. kapitolaA je tu 24. kapitola. Bella si konečne príde na svoje. Milostné scény mi nikdy veľmi nešli, tak buďte zhovievavé. Je to z pohľadu Edwarda. Pekné čítanie. Lolalita

24. kapitola

 

Edward:

Bella bola prekrásna. S tou šatkou na očiach pôsobila tak bezbranne. Rukami som ju opatrne objal a otočil k sebe. Nechcel som riskovať, aby na slepo niekde spadla.

„Edward,“ vzdychla. Okamžite som ju pobozkal a potom jej jemne vnikol jazykom do úst. Automaticky ma začala hladiť po chrbte. Najradšej by som ju schmatol, vtlačil do perín a vzal by si všetko a hneď. Musel som predýchavať každý okamih, aby som sa zvládol ovládať. Pohladil som ju pozdĺž tela a nahmatal okraj sukne. Jemne som ju povytiahol a hladkal ju po stehne. Prstami som našiel okraj pančušiek a zostal úplne vyvalený. Musel som sa na to okamžite pozrieť. Mala na sebe čierne samodržky. Bolo to tak nesmierne sexi, že som okamžite padol na kolená a prisal sa perami na pokožku jej snehobieleho stehna. Bella sa zachvela a na vysokých opätkoch stratila balans. Pohotovo som ju chytil a zodvihol do vzduchu.

„Prosím, pokračuj,“ šepla vzrušene. Musel som sa zasmiať. Položil som ju opatrne do postele a kochal sa pohľadom na ňu. Pokrčila kolená a spustila ich na stranu. Jej sukňa mi odhaľovala okraj pančušiek a jej nádherné bledé stehná. Ruky mala pohodlne rozpažené na posteli. Hľadel som na ten najkrajší obraz na svete. Nádherná žena ležiaca v posteli a čakajúca len na mňa. Vzrušenie prešlo celým mojím telom ako elektrický prúd. Nebola to obyčajná žena, ale tá najúžasnejšia a najkrajšia. Chytil som ju za kolená a jemne ich od seba odtiahol. Chcel som byť rýchlo medzi nimi. Najradšej by som bol rýchlo v nej. Rukami ma k sebe pritiahla a dravo sa vrhla na moje pery. Zaplietla mi ruky do vlasov a pritiahla sa ku mne až na doraz. Privádzala ma do šialenstva. Tá jej dokonalá vôňa, jej rýchly tep a vášeň, ktorá z jej tela vyžarovala. Prešiel som perami na jej krk a ochutnával jej pokožku. Šaty som jej rýchlym pohybom stiahol z ramien. Boli prekrásne, ale už si ich žiaľ nikdy nebude môcť obliecť. Chytil som spodný lem sukne a opatrným pohybom ich roztrhol po celej dĺžke. Jediným trhnutím som ich vytiahol spod Bellinho tela a odhodil ich na stranu. Bella zastonala a prehla sa v krížoch. Neodolal som a bozkami zasypával jej dekolt. Mala na sebe čierny korzet a čierne priehľadné nohavičky. Videl som dokonalo, každú krivku a záhyb jej tela. Priložil som jej chvejúce sa ruky, ktorými ma až doteraz ostýchavo hladila na svoju hruď. Okamžite mi začala rozopínať gombíky. Sledoval som jej pohyby. Nedarilo sa jej, a tak si začala hrýzť spodnú peru. Robila to vždy, keď bola nervózna alebo ak niečo nevychádzalo ako chcela. Sledoval som ju a čakal, čo moja princezná vymyslí. Schmatla prudko košeľu a trhla. Gombíky odleteli a rozsypali sa na všetky strany. Neovládol som sa a hlasno sa zasmial. Bella sa zarazila a stuhla. Kľačal som medzi jej stehnami a ona sedela. Chytil som ju okolo chrbta a za stehno a vysunul ju na seba. Objala ma a krásne sa usmiala. Bozkával som ju opatrne na spodnej strane čeľuste.

„Daj mi tú šatku dole,“ šepla alebo skôr zastonala.

„Nie,“ šepol som. Bella sa zaklonila a vzdychla. Ten korzet ma už nesmierne rozčuľoval, a tak som ho opatrne chytil do zubov a zatiahol. Bella zaskučala. Okamžite som jazykom obkrúžil jej bradavku a vydýchol. Naskočila jej husia koža. Chvíľu som ju láskal perami a potom som ju znova uložil pod seba. Obsypával som bozkami jej bruško a kĺzal nižšie. Chytila ma za vlasy a nechcela pustiť dole. Dokonca zažala pritláčať kolená k sebe. Bola rozkošná, a tak som jej musel ukázať, že tu velím ja. Zavrčal som a roztiahol jej stehná. Perami som prešiel na vnútornú stranu jej stehien a bozkával ju centimeter po centimetri. Chytil som okraj jej nohavičiek a potom prstom skĺzol cez ich stred. Bella sa prehla a hlasno zavzdychala. Bol to šialený zvuk. Zalapala po dychu a prisahal by som, že jej srdce vynechalo dva údery. Zľakol som sa a okamžite ju pohľadom skontroloval. Vytiahol som sa k jej perám, ale ruku som nechal medzi jej stehnami. Druhou som jej opatrne stiahol z očí šatku. Zaklipkala a pozrela mi do očí. Museli byť úplne čierne. Bol som vzrušený ako ešte nikdy. Bella sa mi pritisla k perám a ja som zašiel prstami pod nohavičky. Bola horúca a vlhká. Prudko mi vydýchla do úst a zastonala. To ma posmelilo, a tak som opatrne prstom zašiel do jej tela. Okamžite ma chytila za ruku medzi svojimi stehnami, ale neodťahovala ju. Naopak, jemne na ňu zatlačila. Pozrel som jej do tváre. Celé líca jej sčerveneli a mne to pripadalo neskutočne sexi. Zašiel som prstom hlbšie a začal ním opatrne hýbať. Slastne vzdychala a bokmi mi vychádzala v ústrety. Už som to nedokázal vydržať. Tak rýchlo, že to najskôr ani nepostrehla, som z nej stiahol nohavičky a odhodil svoje nohavice. Vtlačil som sa medzi jej stehná. Doširoka otvorila oči a nádherne sa usmiala. Pohľadom prešla po celom mojom tele a vzdychla. Pritisol som sa k jej perám a jemne do jej tela vnikol. Na jej tvári som videl bolesť. Chcel som hneď prestať, no ona sa ku mne pritiahla bližšie a zaklonila hlavu. Nahlas sa nadýchla a potom sa uvoľnila. Uložila sa naspäť do vankúšov a uprene na mňa hľadela. Bola tak nádherná a sladká.

„Veľmi to bolí?“ šepol som. Pokrútila hlavou.

„Ani nie. Príjemne chladíš,“ šepla a začervenala sa. Musel som sa pousmiať.

„Ty zas hreješ.“ Otrel som sa nosom o jej a ona pritisla svoje pery na tie moje. Bozkávali sme sa a ja som bol čím ďalej náruživejší. Bella mi vplietla prsty do vlasov. Ani som si neuvedomil, ako sa rytmicky pohybujem. Bella hlasno dýchala. V jej tvári nebol ani náznak bolesti. Zatínala mi nechty do ramien a vzdychala v rytme mojich prírazov. Nikdy som necítil nič dokonalejšie. Slasť prechádzala celým mojim telom a naplnila ma do poslednej bunky. Nevedel som si ani predstaviť, že by mohlo existovať ešte niečo lepšie. Nežne som ju hladil a užíval si blízkosť jej tela. Jej dokonalá vôňa a vôňa jej roztúženého lona ma pripravovali o rozum. Bolo toľko vecí, ktoré by som s ňou chcel robiť a toľko vecí, ktoré by mohla urobiť mne, ale pre tento okamih nebolo nič dokonalejšie. Veľmi som sa bál, že nebudem schopný tlmiť svoju túžbu, ale nebolo to ťažké. Keď som si spomenul na jej ubolený pohľad na začiatku, vedel som, že by každý neuvážený pohyb mohol spôsobiť katastrofu. Cítil som na hrudi jej tep, cítil som ho úplne všade, pri každom dotyku. Jej srdce mi búšilo v hlave a v kombinácii s jej vzdychmi to bola dokonalá symfónia. Nechcel som nič uponáhľať. Bozkával som ju na krk a dokonalé prsia. Vždy sa slastne prehla a privrela oči. Bolo to také nežné a jemné. Nedokázal som si ani prestaviť, že som schopný byť tak nežný k tak krehkému telu. Bolo to ako hladiť kvetinu. Tú najvoňavejšiu kvetinu na svete. Vedel som, že to už dlho nevydržím, ale chcel som dať Belle všetko. Začala privierať oči a dýchať rýchlejšie. Kŕčovite sa na mňa pritláčala a vzdychala moje meno. Počuť z jej úst zavzdychať Edward, bolo ako počuť zaplakať anjela. Bolo to tak naliehavé, že som sa silnejšie zaprel a niekoľkokrát prudko prirazil. Belline srdce šlo vyskočiť z jej hrude. Telo sa začalo zmietať v kŕči a bola horúca ako láva. Prehla sa ako luk a klesla do perín. Jemne som ju pohladil po tvári.

„Pokračuj,“ šepla. Urobil som ešte pár prudších pohybov a vybuchol som aj ja. Neexistujú slová, ktoré by dokázali popísať túto chvíľu. Ako sa dá slovami popísať dokonalé spojenie dvoch duší. Bozkával som ju po celej tvári. Nevynechal som jediný milimeter. Potom som prešiel na krk. Stále uväznený medzi jej stehnami, v tom vlhku a teple. Bol som okamžite pripravený na pokračovanie, no Bella začala dýchať pravidelne. Pozrel som jej do tváre. Jej oči sa privierali.

„Miláčik, spinkaj,“ šepkal som jej do ucha.

„Si dokonalý,“ zavzdychali jej pery. V krátkej chvíli už spala. Jemne som z nej vykĺzol a uložil sa k nej na bok. Sledoval som každý jej nádych a výdych až do samého rána. Cítil som sa šťastný. Nedokázal som pochopiť, čoho som sa to vlastne bál. Prišiel som o toľko úžasných chvíľ pre svoju zdržanlivosť a hlúposť. Bella sa otočila tvárou ku mne a zastonala. Nebolo to bežné ospalé zastonanie, ale bolestivé. Spozornel som. Odhrnul som jej z čela vlasy a ona sa pomrvila. Pomaly otvorila oči a obdarila ma úžasným úsmevom.

„Ahoj,“ šepla.

„Ahoj,“ šepol som ako odpoveď. Bella natiahla ruku ku mne a pohladila ma po tvári. Na jej zápästí sa rysovala modrina v tvare pút. Okamžite som jej ruku zadržal a pozrel si ju. Hneď som si pozrel aj druhú. Vyzerala rovnako. Rýchlym pohybom som Bellu odkryl a ona nesúhlasne zavrčala. Na jej tele bolo ešte pár modrín. Nebolo to nič strašné, ale o pár hodín, budú ďaleko horšie. V hlave mi znelo dookola jedno slovo. Bolo to slovo netvor. Vôbec som si neuvedomil, žeby som na ňu tlačil takou silou. Ešte včera som sa ja hlupák presviedčal o tom, aký som bol nežný. Skamenel som. Bella sa rozpačito  posadila. Ja som zostal ležať a tvár si zakrýval rukami. Cítil som sa hrozne. Ona ma začala ťahať za ruky, a tak som sa podvolil. Sadla si na mňa obkročmo a ja som sa tiež posadil. Nechápavo sa na mňa dívala.

„Bella, prepáč mi to,“ šepol som zúfalo.

„Čo ti mám prepáčiť?“ Rozosmiala sa.

„Tie modriny. Ja som si ani neuvedomil...“ Hlas sa mi zlomil. Bella sa začala smiať a vysadla na mne troška vyššie.

„Edward, ty si vôl,“ šepla po chvíli. Neveriacky som sa na ňu pozrel. Ona mi nadáva? Vyvalil som oči.

„Bolo to dokonalé, úžasné, skvelé a nič ma nebolí. Keď to okamžite nezopakuješ, bude nutné opravovať ďalšie auto,“ šepla. Pozrel som na ňu a zodvihol obočie. Vo chvíli zosmutnela.

„Tebe sa to nepáčilo?“ Jej hlas chytal náznak paniky. Okamžite som ju objal.

„Zbláznila si sa? Priviedla si ma do raja,“ šepol som a zvesil ramená. Bella sa blažene usmiala.

„Poďme do sprchy,“ šepla.

„Spolu?“ opýtal som sa laškovne. Bella zo mňa zliezla a postavila sa nahá k posteli.

„Môžeš sa pozerať, ak nechceš ísť pod sprchu so mnou.“ Totálne mi vyrazila dych. Čo sa na toto dalo povedať? Zaskučal som ako psík a šiel za paničkou do sprchy. Bella pustila vodu a milo sa usmiala.

„Môžeš sa pozerať a keď budeš dobrý, smieš sa aj pridať,“ povedala a zadívala sa na mňa. Bola to najsexi veta, akú som kedy počul. Vyvalil som oči. Bella sa len pousmiala a vliezla do sprchy. Oprel som sa o otvorené dvere a sledoval každý jej pohyb. Bola tak nádherná a nemravná. Keď si začala po prsiach rozotierať sprchový gél, nevydržal som to. Vliezol som k nej a začal ju pomalými pohybmi mydliť. Stál som za ňou a ona sa oboma rukami opierala o stenu. Zozadu som jej prešiel rukou pomedzi prsia a ona zastonala.

23. kapitola - 25. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 24. kapitola:

 1
4. Naťa
19.03.2016 [15:35]

Bolo to úžasne
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Naťa
19.03.2016 [15:34]

Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [18:33]

domcamerci.............................
.............................
.............................
...... Už asi můžu.
Už jsem se vzpamatovala.
Nádhera. Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [2:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!