Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 18. kapitola

cullenovi


Ako skrotiť upíra - 18. kapitolaMáme tu požiadanie o ruku. Čo Bella odpovie? Pekné čítanie. Lolalita

18. kapitola

Bella:

Ja som nechápavo pozerala a zhlboka sa nadýchla. Edward sa zachvel. Na chvíľku sa zmenil na rozmazanú šmuhu a potom mi k nohám zložil všetky tie nádherné a voňavé ruže. Kľakol si k mojím nohám. Bol nervózny a pozeral mi hlboko do očí. Srdce sa mi rozbúchalo. Naozaj som nevedela, čo čakať. Dal mi už toho toľko a nedokázala som si ani predstaviť, čo mi chce dať k výročiu. Edward ma pohladil po stehne a skĺzol na lýtko. Vyzeral, akoby hľadal tie správne slová.

„Bella, si nádherná. Toľkokrát som si to nacvičoval a teraz sa neviem vysloviť,“ šepol a uškrnul sa. Zhlboka sa nadýchol.

„Bella, si žena môjho života. Čokoľvek poviem, bude len slabý odvar toho, čo naozaj cítim. Kým si nevstúpila do môjho života, existoval som v tme a prázdnote. Rozsvietila si moje čierne nebo ako kométa. Prevrátila si môj život naruby. Začal som znova veriť, že moja existencia nie je zbytočná. Bella, zbožňujem každý okamih, ktorý si mi dala a neviem sa dočkať každého, ktorý príde. Chcem sa s tebou spojiť na večnosť. Bella, vezmeš si ma?“ šepol nežne. Zachvela som sa.

„Bože,“ šepla som. Hlava sa mi točila a ja som neverila tomu, čo práve urobil. V ruke zvieral malú krabičku. Pomaly ju otvoril a mňa priam oslepil nádherný prsteň.

„Bože...“

„Prosím? To znamená áno alebo nie?“ Edwardov hlas sa zlomil. Prekvapene som sa dívala. Neviem, čo to do mňa vošlo, ale vybuchla som v obrovský záchvat nefalšovanej radosti. Začala som pišťať a jačať. Edward na mňa prekvapene hľadel. Hodila som sa mu okolo krku a začala ho bozkávať po celej tvári. Obsypávala som ho drobunkými pusinkami. Edward fascinovane hľadel a ani sa nepohol.

„Ja sa zbláznim. Ja umriem. Wooow. Kedy a kde? Koho pozveme? Kto to povie Charliemu...“ sršalo zo mňa.

„Bella, zlatko.“ Skočil mi do monológu. Nechápavo som na neho pozrela. Mal by sa tešiť.

„Neodpovedala si,“ šepol. Vyvalila som oči. Ja som mu vážne neodpovedala.

„Prepáč, prepáč. Ešte raz.“ Snažila som sa upokojiť. Edward stále kľačal.

„Bella, milujem ťa viac, než dokážem vypovedať. Si mojím súkromným rajom. Si pre mňa všetkým. Si môj anjel. S tebou cítim, že mám dušu. Vezmeš si ma?“

„Áno, áno, áno, áno, áno!“ zakričala som na celé hrdlo. Moje srdce šlo vyskočiť z hrude. Vrhla som sa mu okolo krku a prisala sa na jeho pery. Od šťastia som sa chvela na celom tele. Edward sa snažil udržať pokojný výraz. Vybral prsteň a opatrne mi ho navliekol. Videla som v jeho očiach, aký je šťastný. Čakala by som, že bude rovnako nadšený, no on bol pokojný.

„Bella, chcem ťa požiadať ešte o niečo...“

„Áno.“

„Počkaj. Nevieš ešte, čo chcem,“ šepol so smiechom.

„To je jedno. Áno, je moja odpoveď,“ šepla som zahanbene.

„Bella. Miluj sa so mnou,“ povedal a nežne ma pohladil po tvári. Zachvela som sa a nervózne si prehrabla vlasy. Z očí sa mi rozkotúľali slzičky. Edward mi ich začal rýchlo zotierať z tváre. Pozrela som sa mu do očí.

„Áno. Musíme pár dní počkať.“ Usmiala som sa. Edward prikývol a stiahol ma k sebe do náručia. Bozkával ma a v jeho tvári som videla niečo zvláštne. Vyzeral ako niekto, kto práve vyhral jackpot a nemôže tomu uveriť. Držal ma pevne a jemne zároveň. Hľadela som na ten úžasný prsteň a nebola ochotná pohnúť sa, no ja som mala pre Edwarda tiež darček. Nebol tak úžasný ako ten jeho, ale chcela som mu ho dať. Vymanila som sa z jeho objatia a nahmatala kabelku. Edward sa posadil na posteľ a usmial sa. Stále sa ma dotýkal na ruke. Sadla som si na jeho kolená a pohladila ho.

„Edward, aj ja mám pre teba darček,“ šepla som.

„Ty si mi ten najkrajší už dala,“ povedal milo. Vybrala som škatuľku podobnú tej Edwardovej a usmiala sa. Edward si ju vzal a otvoril ju. Široko sa usmial. Vybral môj darček zo škatuľky. Bolo to zlaté srdiečko na retiazke. Viem, že je to klišé, ale ako inak vyjadriť mužovi lásku.

„Otvor ho,“ šepla som. Jemne ho otvoril a jeho oči zažiarili. Bola tam moja fotka.

„Ak by som vedela, že ma dnes požiadaš o ruku, fotku ti tam nedám,“ povedala som a pohladila ho po ruke. Nechápavo na mňa pozrel.

„Veď budeš mať originál,“ šepla som. Edward ma pobozkal.

„Bella, urobila si dnes jedného upíra šťastným. Vždy som vedel, že k sebe patríme,“ zašepkal mi do ucha a jeho dych ma príjemne pohladil po rozpálenom hrdle.

„Vieš, že ťa Charlie zastrelí?“ Uškrnula som sa. Edward pokrútil hlavou.

„Charlie o všetkom vie. Jeho som o tvoju ruku požiadal už pred troma dňami,“ povedal pokojne. Môj úsmev zmrzol.

„Čo!“ prskla som a prudko sa postavila. Obišla som posteľ. Edward pohotovo vyskočil na nohy.

„Bella, nehnevaj sa. Viem, že ťa to naštvalo, ale ja som to chcel urobiť správne. Som proste taký.“ Zvesil ramená.

„A ak by som odmietla? Čo potom? Čo by si potom povedal Charliemu. Alebo si si bol mojou odpoveďou tak istý?“ štekala som po ňom.

„Nie, nebol som si istý. Bál som sa, že odmietneš. Neskutočne si ma prekvapila. Milo prekvapila. Charlie bol presvedčený, že odmietneš. Ak by si ma odmietla, skúšal by som to každý deň, až by si nakoniec súhlasila. Bella, prosím. Prosím.“ V jeho očiach som videla, že je mu to ľúto. Opatrne som vzala vankúš z postele a celou silou ho tresla o Edwarda. Prekvapene stál a pozeral na mňa.

„Sľúbila som, že už žiadne auto nerozmlátim,“ šepla som a udrela ho znova. Zodvihol obočie a schmatol ďalší vankúš a úder mi vrátil. To ma naštartovalo a začali sme sa mlátiť vankúšmi. Edward ma zvalil na posteľ, no ja som sa nevzdávala a vracala údery. Edward mi vankúš vzal a celým telom ma pritisol na posteľ. Chytil mi zápästia a začal bozkávať moje hrdlo. Zavrčala som a Edward sa rozosmial.

„Ja som tu na vrčanie,“ šepol z úsmevom a vyplnil moje ústa jazykom. Bola som v siedmom nebi. Edward ma bozkával a ja som mu bozky vracala. Jemným pohybom mi rozopol šaty a stiahol ich z mojich pŕs. Zalapala som po dychu a prehla sa ako luk. Edward skĺzol svojimi ľadovými perami na môj hrudník a bozkával a hladil každý milimeter mojej odhalenej pokožky. Šalela som s tých dokonalých dotykov.

„Edward,“ zašepkala som zmučene.

„Ja viem. Už budem dobrý,“ pošepol a presunul sa na moje hrdlo. Potom sa posadil a stiahol si sako a vestičku. Kravatu odhodil hneď za sakom a v krátkej chvíli ma navliekol do svojej košele. Ja som sa posadila a hladila ho po nahej hrudi. Zvalila som ho na chrbát a ľahla si na jeho hrudník. Kreslila som mu po ňom prstami malé srdiečka. Edward ma nežne hladil po chrbte a vlasoch.

„Milujem ťa, ty moja potvorka.“

„Aj ja teba, ty môj sladký upírik,“ pošepla som a Edward sa rozosmial.

„To bolo pekné. Kombinácia slov sladký a upír,“ smial sa ako blázon. Natiahla som sa k jeho perám a pobozkala ho. Edward ma celý čas držal za ruku a obdivne si ju prezeral. Preplietal naše prsty a zakaždým nezabudol pohladiť môj prstenník s prsteňom. V jeho očiach som videla nadšenie a hrdosť. Bol šťastný a ja s ním.

 

17. kapitola - 19. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 18. kapitola:

 1
19.12.2011 [17:55]

domcamerciTo byla nejkrásnější žádost o ruku (hned po Zatmění) jakou jsem slyšela. Emoticon
Bella mě tak potěšila. Konečně jednou řekla hned ano. Emoticon

3. RoPa
12.12.2011 [8:07]

Celkem dobrá povídka, ovšem v porovnání s Tvou ostatní tvorbou slabší dílo. Ale tahle část mě zklamala. Bellina reakce na žádost o ruku se mi vůbec nezamlouvá.. to k ní prostě nesedí. Já být chlapem a ženská takhle zareagovat tak ji poslu odkud přišla. No aspoň mě to v noci donutilo jít spát.

2. kikuska
01.09.2011 [1:34]

Krásne. Naozaj nádherné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2011 [20:14]

Neyimiss Emoticon Emoticon Emoticon Dokonalé a příšerně sladké... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!