Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 1. kapitola

Kenzie


Ako skrotiť upíra - 1. kapitolaBella sa za pomoci Emmetta rozhodne zviesť Edwarda. Emm sa zahrá na profesora lásky. V prvej kapitolke sa len rozbiehame. Teším sa na komentáre.

Celou silou som vrazila Edwardovi do čeľuste. Jemne sa uhol, a to len preto, aby som si neublížila. Moja ruka ho len ľahko škrtla. Totálne ma to vytočilo. Ak by som si bola udrela a pocítila bolesť, aspoň trocha by ma to upokojilo, no teraz som soptila. Schmatla som prvé, čo som mala po ruke a šmarila to po ňom. Ani sa neobťažoval uhnúť. Sklenená misa sa oň roztrieštila na tisíc kúskov. Bol pokojný, akoby sme sa vôbec nehádali. On mi proste povie svoj názor a ja ho musím akceptovať.

„Choď dočerta!“ štekla som po ňom. Otočila som sa k posteli a vzala som si bundu. Než som sa otočila naspäť, boli už črepiny pozbierané. Nahnevane som zasyčala.

„To sa mi snáď zdá! Ja to chcem upratať! Rozumieš? Rozbila som to a chcem to upratať!

Edward nechápavo pokrútil hlavou. Vzal zo stola Esminu vázu a pustil ju na zem. Váza sa rozletela na malé kúsky. Vyvalila som na neho oči. On sa len nevzrušene uškrnul.

„Nech sa páči! Miláčik, môžeš to upratať a neporež sa!“ Obišiel ma a sadol si na posteľ. Pozrela som sa mu do tváre. Jemu už cukali kútiky úst. Veľmi som sa chcela hnevať, ale dá sa to, keď sa tvári ako malý chlapec?

„Tú vázu si rozbil ty a ja to Esme poviem. Ty to upraceš!“ povedala som šeptom. Edward sa naklonil a schmatol ma za pás. Nohy sa mi ocitli vo vzduchu a v sekunde ma drvil pod svojím telom. Perami blúdil po mojom hrdle. Chcela som protestovať a niečo povedať, no Edward moje ústa vyplnil svojím jazykom. Zrazu sa ozvalo zaťukanie na dvere. Edward tlmene zavrčal.

„Bella nechtiac rozbila vázu,“ povedal smerom k dverám.

„Ja len, či je v poriadku, že tak rýchlo stíchla,“ opýtal sa Emm spoza dverí a hneď nato sa rozrehotal. Škaredo som pozrela na Edwarda. Pretočil oči a pokračoval presne tam, kde prestal. Strácala som rozum, keď ma bozkával. Tak veľmi som sa chcela hnevať. Zúrila som, ale odolať jeho sladkým perám a podmanivej vôni bolo nemožné. Edward bol zásadový a preto som musela využiť jeho povznesenú náladu. Pritisla som sa k jeho telu a nežne ho hrýzla do spodnej pery. Cítila som, ako sa uškrnul. Vedel, že vyhral. Omotala som mu nohy okolo pásu a perami sa zošmykla na jeho krk. Tlmene zavzdychal. Odtiahol sa odo mňa, aby mi pozrel do tváre. Jeho oči boli čierne. Táto farba ma dokázala vydesiť, ale aj neskutočne vzrušiť. Bolo mi jasné, že to chce ukončiť, a tak som sa zatvárila kyslo.

„To je ako všetko?“ povedala som uštipačne.

„Strčíš mi jazyk do úst a ja mám byť akože šťastná. Tak to teda nie!“ štekla som. Edward na mňa vyplašene pozeral. Odľahčil sa, keď ucítil, ako sa ho zo seba pokúšam zhodiť. Už sa mi to takmer podarilo, keď ma znova stiahol pod seba.

„Takže strčiť ti jazyk do úst nestačí. Čo by stačilo?“ povedal a uškrnul sa. Nahneval ma. Ako sa opovažuje hrať sa so mnou. Je vždy tak zásadový, odmieta ma a teraz sa tvári, akoby som bola ja tá zdržanlivá. Ja ti to spočítam! Neviem, kde sa to vo mne vzalo. Inokedy by som sčervenela ako paprika. Bolo to určite spôsobené zlosťou, ktorú som cítila, a tak som sa pomrvila a strčila Edwardovi koleno medzi stehná.

„Musel by si strčiť niečo iné, niekde inde,“ šepla som a pritlačila koleno na to správne miesto. Edward rozpačito zalapal po dychu a vyvalil oči. Než stihol akokoľvek zareagovať, z prízemia sa ozval ohromný rehot. Bol to Emmett a keďže Rose nakupovala, bol sám a krátil si čas počúvaním mojej hádky s Edwardom. Edward si nervózne odkašľal. Bol tak ľudský, tak komický.

„Nemohli by sme sa na túto tému porozprávať bez svedkov? Emmett sa baví a mne je to trocha trápne.“ Nevinne sa pousmial.

„Odrazu ti vadí rozprávanie. Nie si to práve ty, kto chce stále diskutovať?“

„Bella, milujem ťa. O sexe sme sa už bavili. Povedal som ti, čo si o tom myslím. Skús ma akceptovať,“ šepol mi do ucha. Edwarda som zo seba elegantne zhodila a posadila som sa.

„Ja ťa akceptujem. Ty však neakceptuješ mňa. Nechcem od teba nič viac, než to, čo robia iný denne. Nehovor, že mi to nemôžeš dať alebo nie si schopný. Ty mi to nechceš dať.“ Postavila som sa a prešla k dverám. Ešte som sa obzrela na Edwarda, ktorý sedel na posteli a tváril sa, akoby videl ducha. Bola som vďačná, že nevidí moje myšlienky. Točila sa mi hlava. Niečo podobné by som normálne nikdy nepovedala. Nechápala som, čo to do mňa vošlo.

Musela som Edwarda poriadne šokovať. Inokedy ma vyprevádza alebo ma odvezie. Nastúpila som a pomaly sa rozbehla po ceste. Zrazu sa auto s hrmotom zakývalo. Prudko som zastavila. Do kabíny sa mi už natlačil Emmett.

„Čo chceš?“ opýtala som sa podráždene.

„Pomôcť. Tak nesyč!“ uzemnil ma Emmett.

„S čím mi chceš pomôcť?“ Nechápala som, o čo ide.

„S Edwardom.“ Uškrnul sa. Teraz som to chápala dokonale.

„Vystúp! Ja si viem poradiť!“ Emmett vystúpil a nahol sa cez okienko.

„Očividne si nevieš poradiť. Upíra len tak neskrotíš. Mohol by som ti poradiť a pomôcť.“ Usmial sa. Začala som premýšľať. Možno má pravdu. Kývla som, aby nastúpil.

„Tak. Edward ti o upíroch veľa nepovedal.“ Skúmavo na mňa pozrel.

„Povedal mi všetko.“ Oponovala som.

„Bella, to nebola otázka, ale konštatovanie. Povedal ti len základ. O upírich citoch, inštinktoch a túžbach ti nepovedal nič,“ povedal sucho a tváril sa ako nejaký profesor.

„My prežívame všetko veľmi intenzívne. Oveľa intenzívnejšie.“ Pozeral mi do očí.

„Chápem,“ prikývla som.

„Nič nechápeš! Ja sa ti to pokúsim vysvetliť. Tak nejaký príklad. Pre teba je bozk, len bozk. Pre upíra je bozk niečo viac.“ Pozeral na mňa, akoby čakal, že sa mi nad hlavou zjaví žiarovka a zasvieti.

„Ak by si to prežívala intenzívne ako upír, tak máš z jedného bozku orgazmus!“ povedal už naštvane. Ja som okamžite sčervenala. Emmett sa na mňa zadíval a rozosmial sa.

„Ty si ešte zaostalejšia než môj brat.“ Škľabil sa.

„Dobre. Zajtra začneme výučbu. Dnes len malá rada. Keď chceš zviesť upíra, musíš ho najprv skrotiť. Keď skončíme, Edward prilezie po štyroch, aby si sa s ním vyspala. Teda mi nespíme, myslím...“ Rýchlo som mu dala ruku na ústa. Chcela som sa vyhnúť ďalšej vlne červenania, ale bolo neskoro.

„Dobre. Keď na to Edward príde, bude zúriť.“

„Nepríde. Tvoje myšlienky nepočuje a moje už počúvať nechce.“ Vyskočil z auta a poklepal po kapote.

„Vezmem ťa zajtra zo školy. Edward ide loviť, tak máme čas. Oslovuj ma profesor lásky.“ Rehotal sa.

 

zhrnutie - 2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 1. kapitola:

 1
09.04.2012 [21:54]

lenuskaemmProfesor lásky. Ách, úžasné. Emmett a profesor lásky. Úžasné. Emoticon Emoticon Emoticon A Bella je aká drsná. Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [13:20]

domcamerci Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak tohle je naozaj něco. Čemu se takys divim, když to píšeš ty. Konec mě dostal. Emoticon Emoticon

2. kikuska
31.08.2011 [23:24]

Takže... Skvelá kapitola. Tá hádka na začiatku naozaj nemala chybu. Mne sa to neskutočne páčilo. A potom ten Emmmett. Že vraj profesor lásky. No uvidíme. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [20:29]

NeyimissProfesor lásky... Emoticon Mno, to jsem zvědavá... Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!