Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ahoj, ja som tvoj osud! 9. kapitola

Prsten Eclipse


Ahoj, ja som tvoj osud! 9. kapitola Prepáčte, že mi to trvalo trošku dlhšie, no nejako som sa zasekla a opustila ma múza, no našťastie ma osvietilo. :D V tejto kapitole sa dozviete, ako sa Mike dostal ku Volturiovcom. Prajem vám príjemné čítanie! Pink :)

 

„Áno,“ povedali sme obaja jednohlasne. Edward si ma v momente pritiahol bližšie a objal ma, pri tom mi ešte do vlasov vtisol bozk. Žiarlivec jeden!

Mike hneď pochopil, že sme spolu.

„Tak dobre teda, začíname!“ vyhlásil Aro.

Mike už pravdepodobne vedel, čo sa bude diať, tak sa od nás odvrátil. Demetri s Felixom sa presunuli smerom od nás a Mike ich nasledoval. Edward si ma pritisol ešte bližšie.

„Vážne sa na to chceš pozerať?“ opýtal sa ma.

„Mne je to jedno, ale môže to byť zábava!“ zasmiala som sa.

„No vieš, ja by som bol radšej, keby si to pre istotu nevidela.“

„Čo sa bojíš, že by som si pozrela všetky tie ťahy a potom ťa ľahko zložila?“ doberala som si ho. Len sa zasmial a objal ma okolo pása. Mike sa na mňa pozrel s obrovským sklamaním; sklopil hlavu k zemi a povzdychol si.

„Asi bude predsa len lepšie, ak pôjdeme,“ zašepkala som Edwardovi.

„Ako chceš,“ povedal a chytil ma za ruku. Spolu sme kráčali až do mojej izby. Tam som si ľahla na posteľ a hlasno si povzdychla.

„Ťažký deň, čo?“

„To hej, ale na opačnej strane aj ten najšťastnejší,“ dodala som s úsmevom. Usmial sa a podišiel ku mne.

„Sme najšťastnejší pár pod slnkom!“ Svoju hlavu si zložil na moje bruško. „A teraz ticho, snažím sa zachytiť myšlienky,“ zasmial sa. Schytila som mu jednu jeho ruku a on si so mnou preplietol prsty. Zatvorila som oči. Takto sme tam ležali dosť dlho. Edwardova nízka teplota tela mi vôbec nevadila.

„Nič,“ vyhlásil smutne. „Absolútne nič. Čo ak to nepočujem? Vôbec? Ale tep vnímam,“ dodal.

„Edward,“ napomenula som ho. „Daj tomu trošku čas. A čo sa Mika týka, tak prečo tu vlastne je?“ Moja zvedavosť vyhrala. Pôvodne som o ňom nechcela počuť nič.

„Tak to je trošku dlhší príbeh a už vôbec nie šťastný. Však kto by už len u upírov čakal krásne, romantické príbehy, osudy.

Všetko sa to začalo ešte keď ste sa priatelili, čiže vo Fokrse. Ty si už vedela, čím budeš.“

„Takže mám na tom vinu aj ja?“ prekvapivo som sa spýtala.

„Nie, nie, nie. Nechaj ma dohovoriť. Jasné, že ty za nič nemôžeš,“ uistil ma.

„Fajn, pokračuj, ja ťa počúvam.“

„Vieš, Volturiovci si tých, čo chcú do gardy, vyhliadnu ešte kým sú ľudia. Niečo z nich ako keby vyžarovalo.“

„Volturiovci si ho osobne vyhliadli?“ To sa na mňa už Edward prísnejšie pozrel. „Som ticho!“

„Blízko Forksu žije jeden klan. Je to v Denali. Tam žije upír menom Eleazar. Možno si už o ňom počula. Istú dobu žil tu vo Volterre na hrade. Pre volturiových vyhľadával talenty.

Keďže sa s ním tvoj otec Carlisle poznal, často ho k sebe pozýval. Tento klan sa taktiež živí výlučne len zvieracou krvou.

Jedného dňa boli v lese na love. Keď sa vracali, Eleazar zacítil lahodnú vôňu človeka. Cítil tiež aj, že dotyčný ma talent. Dohodli sa, že ho budú istú dobu sledovať. Ale zistili, že to je ešte len malé dieťa, a ak chceli z neho spraviť upíra, museli čakať. Potom ste sa prisťahovali do Volterry, takže sledovanie mal na starosti len Eleazar. Každý týždeň o ňom podával informácie tu – do Volterry. Aro nariadil, že keď bude dospelý, može ho premeniť. Nechcel do gardy mladých upírov.“ Pozrela som sa na neho s otázkou v očiach, ktorú hneď aj pochopil. „Jane s Alecom sú výnimky. Ich vtedy skoro niečo zabilo, no nik si nespomína čo,“ povzdychol si. „Ale späť ku Mikeovi.

Eleazar sa dohodol s Arom, že za ním do školy pošle Jane s Alecom. Obaja nastúpili na tú istú školu spolu s Mikeom. Tam ho každý deň sledovali, a potom ho premenili. Ale to by nebol on, keby sa len tak nevyparil,“ zasmial sa.

„Keď bol malý, dosť často mi len tak utiekol. Mala som dosť námahy, aby som ho našla, nieto chytila,“ uznala som.

„No vidíš, tak im utiekol a istú dobu spôsoboval problémy, lebo bol nápadný! Alec sa s Jane vrátila do Volterry, samozrejme, bez neho. Ara to dosť naštvalo, a tak tam poslal Demetriho s Felixom. Tí ho našli a priviedli. Ale cestou si toho s ním najskôr dosť užili. Mike má totiž taký dar, že sa veľmi rýchlo premiestňuje. Niečo také ako jedna upírka Victoria, ktorú sme už dávno zničili, no Mike je oveľa rýchlejší. Taktiež je veľmi dobrý stopár, čiže ako Demetri.

A tak sa dostal ku Volturiovcom.“

„Fíha! Zaujímavé,“ vydýchla som.

„To hej, zíde sa pri boji, takto môže sledovať a zabiť v priebehu jednej sekundy dosť veľa upírov. A ešte by som rád počul jeho príbeh od teba,“ poprosil ma.

„No, veď bolo to dávno, takže veľa vecí si nepamätám. S Mikeom sme boli ako brat a sestra. Dalo by sa povedať, že sme sa poznali už od plienok. Býval hneď vedľa nás, takže sme sa mohli stretávať aj každý deň, dokonca viackrát. Naozaj nič zaujímavé,“ dokončila som. Toto bolo oveľa rýchlejšie a kratšie než to, čo mi povedal Edward.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ahoj, ja som tvoj osud! 9. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!