Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Agentka (9)

jakson


Kapitolka, ve které se stane dost podstatných věcí. Konečně se nám blíží už setkání Ag s Edwardem a také pár zajímavých zjištění. Dále jsem se rozhodla udělat vám radost a pokusila jsem se kapitolku dát docela dlouhou. Tak ať se líbí.

(Bella)

„Ty mě od sebe odháníš!“ obvinil mě Edward, když jsem mu řekla, že opět jej nepozvu dovnitř.

„Ne, ale bydlí u nás na nějakou dobu jedna Charlieho kamarádka z oboru, kdo ví, co by si mohla myslet,“ řekla jsem na svou obranu.

„Aha,“ Edward se na chvíli odmlčel, „takže zítra tady budu jako na koni,“ usmál se nakonec a lehce mě políbil na čelo.

„Ne, raději v lese,“ začala jsem odporovat, ovšem Edward se vážně zamračil, „jen kousek za domem, aby nás Charlie s Ag neviděli spolu,“ vysvětlila jsem, ale Edward hodlal něco namítnout, což jsem mu rychle zatrhla. „Jsme domluveni, zítra za domem na kraji lesa.“

„Ach jo,“ povzdechl si jen Edward, nejspíše neměl chuť mi odporovat, a tak zmizel v lese.

 

(Ag)

Seděla jsem si tak na gauči v obýváku, když vtom jsem slyšela přijíždět auto. Bella je opět doma z nějakého výletu. Uvědomila jsem si, že s někým mluví, a tak jsem hned chtěla vědět s kým, to jsem sice nezjistila, ale uslyšela jsem několik útržků z rozhovoru, bavili se o lese a o zítřku. Hned mi to docvaklo. Rychle a neslyšně jsem se objevila v Charlieho ložnici.

„Charlie, musím ti něco říct.“

„Co se děje Ag?“ Nějak z mého tónu vytušil, že něco není v pořádku.

„Bella je v nebezpečí,“ špitla jsem, „jsou tady upíři a jeden z nich se snaží ji dostat,“ řekla jsem fakta, ale přitom jsem kontrolovala, aby Charlie nepřišel k infarktu nebo něčemu podobnému. Naštěstí seděl na posteli a nemohl se zhroutit z postele dolů. Raději jsem rychle pokračovala.

„Ale mám plán, zítra Forks zbavím upírů a Bellu ochráním, to ti slibuji, ale musíš dělat, co ti řeknu,“ špitla jsem k Charliemu.

„Dám jí hned domácí vězení,“ mumlal si pro sebe Charlie, duchem nepřítomen.

„Charlie, to nemůžeš, nemůžeš ji věznit do konce života, abys ji ochránil, upíři by se tady stejně dostali a Bella by tě za to nenáviděla,“ řekla jsem, „já mám plán!“ dokončila jsem svůj monolog.

„Ag, nemůžeš po mně chtít, ať svou dceru vystavím takovému nebezpečí,“ špitnul Charlie nešťastně.

„Neboj, Charlie, důvěřuj mi.“ Objevila jsem se vedle něj a snažila se jej uklidnit. Charlie se na mě podíval a usmál se na mě. Celé dvě minuty jsme takhle seděli a hypnotizovali se navzájem pohledy, než jsem slyšela Bellu, jak vchází do domu.

„Důvěřuješ mi?“ zeptala jsem se tiše.

„Ano,“ odpověděl jen a očima rychle zabrousil k podlaze.

„Neboj, Charlie, nedovolím, aby se někomu z tvé rodiny něco stalo,“ řekla jsem, a pak jsem vstala a rychle a nepozorovaně jsem se přesunula do obýváku. Bella zrovna šla tímtéž směrem.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ji, když vešla do pokoje.

„Ahoj, Ag,“ pozdravila mile, „dáš si s námi večeři?“ zeptala se. Problesklo mi jen hlavou, že hnusnější než ten můj sajrajt to být nemůže, a tak jsem se jen usmála.

„Jasně, už se těším, co dobrého nám uvaříš,“ řekla jsem radostně.

„To se nech překvapit.“ Bella vypadala, že je moc ráda a hned zmizela v kuchyni.

„Té holce není těžké udělat radost,“ pomyslela jsem si, a pak jsem se natáhla na pohovku, načež do místnosti vešel Charlie.

„Ahoj Bello,“ pozdravil Bellu, a pak si o něčem povídali. Nakonec Charlie vešel do obýváku.

„Také ti nechce říct, co bude na večeři?“ zeptal se s úsměvem na tváři, a tak jsem se jen zasmála a přestala jsem zabírat celou pohovku. Charlie si sedl na pohovku vedle mě.

„Tak co, jaký je plán?“ zeptal se docela vystrašeně.

„Plán se uzpůsobí podle situace a Bella je vedle, takže bych nerada, kdyby o tom věděla,“ špitla jsem tak, aby to slyšel.

„Jak já jsem se jí snažil chránit od všeho nadpřirozena,“ povzdychnul si Charlie.

„To bude dobrý. Možná je lepší, že bude vědět, jací tvorové kromě lidí ještě existují,“ řekla jsem, trochu narážejíc na vlkodlaky.

„Billy by nikomu neublížil,“ řekl, ale když jsem se na něj zamračila, nejspíše si vzpomněl na ráno. „On neví, že nejsi upír, možná po těch upírech jde stejně jako ty,“ hned plácnul první blbost, která jej napadla.

„Ne, sám mi to řekl. Má s nimi nějakou dohodu,“ ušklíbla jsem se, ale pak už šla Bella ke dveřím do obýváku, a tak jsem na to jen Charlieho upozornila a opět jsem se zatvářila mile.

„Večeře!“ řekla Bella, když vešla do obývacího pokoje.

„Super!“ usmála jsem se, „už jsem začínala mít hlad,“ zalhala jsem, ráno a přes noc jsem toho sajrajtu vypila více než dost a pomalou, lidskou chůzí jsem vešla do kuchyně. Na stole byly připravené tři talíře, a tak jsem si sedla na jednu židli a zkoumala jsem, co nám to Bella připravila. Bylo to nějaké maso a těstoviny, společně se zelenýma fazolkama, kukuřicí a paprikou, politou nějakou červenou omáčkou. Odpustila jsem si úšklebek i odvážný nádech a raději jsem se podívala na Bellu s údivem, hraničícím s obdivem.

„Vypadá to úžasně,“ řekla jsem a nikdo si nemohl všimnout, že jsem neříkala pravdu. I Charlieho udivený výraz mě utvrdil v tom, že mám herecký talent.

Pak už jsme se pustili do jídla. Samozřejmě jsme si při jídle povídali o všem možném, ale také jsem měla čas na vnímání chuti jídla. Kupodivu to nebylo nic jako moje strava. Dokonce by se dalo říct, že mi to i chutnalo, ale samozřejmě se to nedalo srovnávat s krví.

Po jídle jsem ještě pochválila Bellu, že umí skvěle vařit a Bella zářila jako sluníčko. Charlie na mě jen udiveně a obdivně díval.

„Vážně ti tak chutnalo?“ zeptala se Bella nevěřícně.

„Jasně,“ zasmála jsem se a poklepala jí ze srandy na čelo. Bella se začala smát, ale to jsem vnímala jen okrajově, protože jsem v tu chvíli ucítila něco divného. Zdálo se mi, že cítím nějaký dar.

„Lidé přece nemají dary jako upíři, ne?“ ptala jsem se sama sebe v duchu. Musím o tom zjistit více, a tak jsem vymyslela ještě něco, jak ten dar nepozorovaně prozkoumat.

„Gratuluji, jsi nejlepší kuchařka,“ řekla jsem a začala jí třást rukou, načež se Bella ještě více rozesmála, ale já jsem se soustředila na to, abych zjistila, co jsem cítila. Ano, byl to dar. Nejspíše nějaký štít.

Po večeři Bella už šla spát, protože měla zítra naplánovanou „návštěvu u Angely“ a chtěly se prý setkat hodně brzy. Jen jsem upozornila Charlieho, aby jí to nezatrhnul, a pak jsem se také vymluvila na únavu a zmizela v obýváku. Jen, co jsem slyšela, jak oba zmizeli v jejich pokojích, objevila jsem se u Charlieho.

„Půjdu sama, ty musíš zůstat tady, abych nemusela zachraňovat oba dva.“ Vlastně jsem se ani nezeptala, jestli Charlie souhlasí, jen jsem mu to oznámila.

„Ne, jdu s tebou!“ odporoval.

„Jsi jak malé dítě, jedině to zhoršíš!“ řekla jsem malinko naštvaně.

„Klidně se budu schovávat, můžu ti pomoct s Bellou,“ začal vymýšlet, a tak jsem nakonec souhlasila.

„Ale schováte se a nebudete se plést do boje, nevím, kolik jich je,“ řekla jsem a Charlie souhlasil.

„Charlie, ještě něco,“ začala jsem opatrně rozhovor o Belliném daru, „Bella má dar, nějaký štít, ale nejspíše jej neumí používat,“ řekla jsem.

„Jako upírský dar?“ zeptal se Charlie udiveně a trochu… Vyděšeně?

„Ano, asi se u ní projevuje, i když není upír,“ řekla jsem. „Mohla bych si jej půjčit?“ zeptala jsem se nakonec.

„Co? Proč?“ zeptal se Charlie pořádně zmateně.

„Když ho neumí použít, nebyl by jí na nic, ale já bych díky tomu měla výhodu a lépe bych vás ochránila,“ odpověděla jsem jednoduše a sedla si k Charliemu.

„Slibuji, že ten dar vrátím, a že vás ochráním,“ řekla jsem a Charlie se na mě podíval, očima mě chvíli hypnotizoval, a pak zase uhnul pohledem.

„Dobře, jak už jsem řekl, věřím ti,“ řekl a já jsem se vydala ke dveřím, kde jsem se zastavila a otočila se na Charlieho.
„Nehodlám tvou důvěru zklamat, to víš,“ špitla jsem, a pak jsem zmizela v obýváku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Agentka (9):

 1
9. RosalieLove
11.10.2011 [17:23]

Jestli si Ag vezme od Belly štít, tak ji Eward uslyší myšlenky :DDD Tk to bude ještě prdel :DDD Prosííím další díleček :))

8.
Smazat | Upravit | 06.10.2011 [18:04]

jak o tom přemejšlim tak docházím k názoru že by musela mít volný přístup do její hlavy, aby si dokázala štít "půjčit", ale jelikož má Bella štít, tak se jí do hlavy nedostane a nemuže jí ho tedy vzít ... Emoticon Emoticon Emoticon

7. anonymmka
06.10.2011 [17:25]

ale vždyť si ho nemůže půjčit! je to Belliin dar. to nemůže! ať jí nejde si ho "vypůjčit"
jinak super Emoticon

6. Zdenuše
05.10.2011 [19:18]

však když je štít, tak by si ho neměla ani vzít ne? to by mělo bellu ochránit, aby si ho někdo "nevypůjčil". Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.10.2011 [17:07]

FaireTo se nedělá.
Je to přeci dar Belly, má se tedy zeptat jí. Emoticon

4. schuchinka
05.10.2011 [17:04]

prosiiiiiim nech jej ho nevie zobraaaaat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BJaneVolturi
05.10.2011 [15:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 05.10.2011 [15:21]

Nějak přestávám mít Ag ráda ... zlodějka jedna ... Emoticon Emoticon Emoticon

05.10.2011 [15:19]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!