Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Agentka (5)

Weizt - NM 3


Tak po dlouhé době nová kapitolka. Ag jde na výpravu. V této kapitole vám trochu přiblížím její mocný dar.

Kapitola 5

Běžela jsem po lese. Namířeno jsem měla stále na sever. Les byl hustý a špatně prostupný, ale mně to nevadilo. Vadilo to spíše těm stromům, protože těm se lámaly větvičky. Po chvíli jsem se zastavila. Ucítila jsem totiž upíra. Abych se neprozradila, zpomalila jsem do tempa normálního člověka a klidně jsem šla po lese. Schválně jsem se otočila zády k upírovi, který na mě číhal. Jen co mě ucítil, totiž změnil svůj směr a zamířil si to rovnou ke mně. Pomalu a tiše se ke mně přibližovat. Přeběhl mi mráz po zádech, věděla jsem, že ho zvládnu bez obtíží porazit, ale tohle bych neměla dělat. Otočila jsem se a vyděšeně vykřikla. Tmavovlasý upír s rudýma očima stál naproti mně a sledoval mě se zaujetím.

„Promiňte, ale vyděsil jste mě,“ řekla jsem, věděla jsem, jak se zachovat, aby na mně nešlo poznat, kdo jsem.

„Omlouvám se, mladá dámo, nechtěl jsem vás vylekat,“ řekl upír. Docela se mi jeho chování zamlouvalo. Byl jiný než městští upíři. Tenhle byl alespoň vychovaný. I když jeho obětím to mohlo být jedno, jestli je před tím, než je zabije, pozdraví nebo ne. Za chvíli byl přímo u mě.

„Promiň, krásko,“ zašeptal mi do ucha.

„Je škoda, že tě musím zabít,“ dodala jsem, což upíra docela překvapilo. Za chvíli už ležel na zemi.

„Cože?!“ Upír byl nejspíše úplně mimo. Určitě nečekal, že ho dnes zabije „člověk“.

„Jak jsem řekla,“ usmála jsem se. On se postavil. Nehodlal utéct, což mi dalo příležitost k tréninku. Provedl výpad, kterému jsem se vyhnula. Pak kolem mě začal kroužit, já jsem se jen lehce otáčela, abych na něj měla výhled. Když znovu provedl výpad, utrhla jsem mu ruku. Tehdy si uvědomil, že nebudu zas tak obyčejný „člověk“, a tak se začal nenápadně stahovat.

„Ty už jdeš?“ zeptala jsem se a on jen zavrčel. Rozhodla jsem se využít svůj dar. Napřáhla jsme k němu ruku a jemně se dotkla jeho čela. On jen vyděšeně vyjekl. Stál tam, nechápajíc, co se mu stalo. Sice mě neviděl, ale slyšel, a tak se dal po chvíli na úprk. To mě ale přestalo bavit, a tak jsem jej po docela dlouhé honičce chytila a utrhla mu hlavu. Pak jsem tělo roztrhala na kousíčky a ty pak spálila. Věděla jsem, že takhle by se neměl vrátit, ale já nikdy neriskovala a vždy používala na zničení více než jeden element, a tak jsem prach sebrala a vhodila do moře. Pak jsem běžela zase zpátky do Forks.

Bella byla pryč. Doma jsem byla sama, a tak jsem si dala skleničku modré kapaliny, která krev nepřipomínala v žádném případě, a pak jsem se pustila do úklidu domu. Tohle jsem nikdy nedělala, ale bavilo mě to. Dobrý způsob, jak zahnat nudu. Když byl celý dům jako ze škatulky, šla jsem prozkoumat pokoj Belly. Věděla jsem, že tohle je narušování soukromí, na zákony jsem byla dobrá, ale tušila jsem, že tam bude něco, co mi řekne více o upírech v této oblasti. A potvrdilo se mi to, jen co jsem otevřela dveře. Ucítila jsem totiž pach upíra. Byl to jistě jeden z těch upírů, co jsem je ucítila v lese. Ale co tady dělal?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Agentka (5):

 1
06.07.2011 [10:30]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon

5. Lidka H
03.07.2011 [10:31]

Kdy bude další????? Emoticon Emoticon Emoticon

4. kate
30.06.2011 [10:29]

skvěle píšeš, těším se na další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [22:15]

BJaneVolturi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [19:41]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [17:56]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, ale na tak krátký text jsi tam měla spoustu chyb, proto tě poprosím, aby sis příště po sobě článek pořádně přečetla, než ho pošleš k publikaci.
Dávej si pozor především na mě/mně (mě - 2. a 4. pád, mně - 3. a 6. pád) a na čárky. Díky. Emoticon
Pokud si s gramatikou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům, kde si můžeš ze seznamu vybrat korektora, který ti s ní pomůže.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!