Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Agentka (2)

Cosmopolis


Druhá kapitolka. Jak si prožila první setkání z Bellou Ag? Co všechno jí Charlie zatajil a proč se pohádají? O tom bude druhá kapitola Agentky.

2. kapitola

„Dobrý den,“ pozdravila mě formálně dívka s hnědými vlasy, hnědýma očima po Charliem a bledá skoro jako upír. Měla na sobě hnědý rolák a džíny. Isabella. Hned jsem si uvědomila.

„Ahoj, ty budeš jistě Isabella, tvůj otec mi o tobě tolik vyprávěl,“ řekla jsem mile.

„Jen Bella, prosím,“ řekla vesele, doufala jsem, že budeme kamarádky, ale Bella položila na stůl tři talíře, což mi neuniklo.

„Bello, Ag s námi večeřet nebude,“ řekl Charlie, takže on jí to neřekl! naštvala jsem se v duchu.

„Pročpak?“ řekla Bella. Věděla jsem, že je naštvaná, takže z nás moc dobré kamarádky nebudou, když si potrpí na tom, abych jedla lidské jídlo, i když nemůže to být horší než moje strava.

„No… víš… Ag… ona totiž…,“ zakoktal se Charlie. Věděla jsem, že tohle Bellu naštvalo ještě více.

„Já jsem už jedla,“ dodala jsem, nepotřebovala jsem, aby Charlie dělal další problémy.

„Musíme si promluvit,“ sykla jsem tak potichu a rychle, že jsem nevěděla, jestli to slyšel, ale doufala jsem, že to pochopí.

Když povečeřeli, přišel Charlie do obývacího pokoje.

„Co se děje, Ag?“ zeptal se mě.

„Tys jí to neřekl, jsi nenapravitelný, jakpak jí vysvětlíš, že nikdy nejím, nespím a vůbec, copak sis myslel? Určitě ani neví, že jsem agentka, že ne? Nechci se pořád schovávat, myslela jsem, že alespoň s tebou můžu být sama sebou a ne, že si musím pořád na někoho hrát, to jsem mohla zůstat v New Yorku!“ vyvalila jsem potichu, aby to Bella neslyšela.

„Ag, prosím, dobře, že jsi agentka, jí řeknu, ale vážně je nutné, aby věděla o upírech? Aby byla také v nebezpečí? Nebo jsi snad už zjistila, co po tobě jde?“ řekl naštvaně.

„Dobře,“ řekla jsem smutně, pochopila jsem, že má pravdu. Je jasné, že nechce Bellu vystavit nebezpečí, ne že bych jí mohla ublížit, ale jiní upíři ano.

„Promiň, bylo to ode mě nefér, Ag,“ omluvil se mi Charlie. Bella šla po schodech nahoru. Charlie šel za ní a zastavil ji.

„Počkej, Bello, musíme si promluvit,“ řekl jí.

„Něco se děje?“ zeptala se, snažila se znít klidně a překvapeně, ale já věděla, že se bojí, aby její nepřátelství ke mně Charlie neprokoukl. V tom jsem měla praxi; poznat, co si lidé myslí.

„Ne, ale musím ti něco vysvětlit, nechtěl jsem, ale Ag na tom trvá,“ řekl Charlie a začal přešlapovat. Pak přešel do obývacího pokoje.

„Takže, Ag, je… no, ona je…,“ snažil se vykoktat Charlie.

„Tajná vládní agentka,“ radši jsem mu pomohla, protože bylo možné, že bychom zde stáli do zítřka.

„Cože?! To je nějaký vtip?“ ptala se Bella.

„No, víš, jsem tu na dovolené, takže se nemusíš bát, nic se neděje. Jen jsem ti to musela říct, aby ses nedivila,“ řekla jsem jí a pak jsem jí pověděla všechno o tom, kdo teď jsem. Chtěla jsem, abychom mohly být s Bellou kamarádky, a potřebovala jsem někoho, kdo zná alespoň polovinu pravdy. Bella vypadala, že to nerozdýchá, a tak šla nahoru, zastavila jsem Charlieho, když chtěl jít za ní.

„Nech ji, aby si to všechno nechala projít hlavou. Je toho na ní moc,“ řekla jsem mu, pak jsme si s Charliem povídali o všem, co se událo od té doby, co jsem tu byla naposledy. Charlie si postěžoval na nudu, která tu beze mě vládne, protože prý nemá v práci nic zajímavého. Já jsem mu říkala o mém „vzrušujícím“ životě tajné agentky, a tak jsem se konečně po dlouhé době cítila jako člověk, opravdový.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Agentka (2):

 1
12.06.2011 [11:10]

nesinka Emoticon Emoticon

06.06.2011 [21:25]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon

2. Niki
06.06.2011 [20:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.06.2011 [20:14]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!