Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A zvony zvonia - 5. časť

VMA 09


A zvony zvonia - 5. časťSven odprevadí Herriet domov, kde ich čaká nemilé prekvapenie.

5. časť 

Narušitelia

 

pohľad Herriet

„Na druhom konci mesta,“ povedala som, hrajúc sa so strapcami na svojom šále. Bála som sa, že nevydržím pohľad jeho krásnych očí.

„Nemusíte sa obťažovať, zvládnem to aj sama.“ Chcela som odísť skôr, ako domov dorazia ostatní.

„To neprichádza do úvahy,“ povedal a chytil ma za lakeť. „Neviete, čo sa v meste deje za posledné obdobie? Záhadné vraždy, unesené telá...“ Bol rozrušený, to bolo na ňom vidno. „Môže sa vám niečo stať,“ presviedčal ma. Nechcela som mu vysvetľovať, že za tým všetkým stoja moji „priatelia“ a tiež ja.

„To naozaj nebude potrebné, ja...“ začala som sa s ním hádať, ale rýchlo ma prerušil.

„V žiadnom prípade nepôjdete sama,“ prikázal. Nechcela som sa s ním hádať. Práve naopak. Hoci jedna časť mojej osobnosti, tá racionálnejšie uvažujúca, chcela tohto človeka dostať do bezpečia, druhá chcela ostať s ním čo možno najdlhšie.

„Tak dobre!“ súhlasila som

 

pohľad Svena

Chcela odísť.

„To nemôžem dopustiť,“ pomyslel som si. Čo všetko by sa jej len mohlo stať! Gőteborgom v posledných mesiacoch otriasalo veľké množstvo nevyriešených vrážd. Niektoré telá sa vôbec nenašli, iné boli na míle vzdialené. Všetky však mali jedno spoločné! Nájdené telá boli vždy bez jedinej kvapky krvi. Niečo podobné sa udialo pred niekoľkými mesiacmi v Rakúsku, ale tam teraz všetko utíchlo. Zdalo sa, že vrah sa presunul na sever Európy.

Oblial ma studený pot, keď som si predstavil, že niečo podobné by sa mohlo stať aj mojej krásnej neznámej. No neznámej?! Vedel som jej meno, ale to bolo asi tak všetko. Len dúfam, že budem mať šancu zistiť viac.

 

pohľad Herriet

Celou cestou sme sa rozprávali. Sven bol príjemným spoločníkom. Mal prehľad o dianí vo svete i v umení. Priznal sa, že je maliarom a bol by veľmi rád, keby som mu stála ako model. Prirodzene mi lichotilo, že ma niekto považuje za tak pôvabnú, aby som bola vyobrazená na plátne. Ale tiež som sa obávala následkov. Mohlo by sa stať, že by si niekto môj portrét spájal s mýtami o upíroch a to som nemohla dopustiť. Pre istotu sa spýtam Surey! Predsa len je staršia a má viac skúseností.

Ani som sa nenazdala a v diaľke (prirodzene len pre upírie oči) som zazrela náš dom. Bol prirodzene maličký. Prízemný, s tromi izbami, kde bývali Surea s Erikom, Pierre, Phillippe a ja. K domu patrila aj veľká kúpeľňa, aby sme sa mohli dať do poriadku vždy, keď sme sa vrátili z lovu.

„Uvidíme sa zajtra?“ spýtal sa ma.

Prikývla som, nerozmýšľajúc nad dôsledkami. Vôbec mi nedošlo, že zajtra sa majú vrátiť ostatní.

„Tak zajtra na poludnie v parku. Vyhovuje?“ opýtal sa ma a usmial sa. Mal taký krásny úsmev.

„Radšej až v sobotu. Zajtra musím do práce. Voľno som dostala iba na dnes,“ zaklamala som, ale nič iné mi nezostávalo. Jeho krásna tvár viditeľne osmutnela. Aj mne sa štyri dni zdali byť priveľa.

Ale odrazu som zostala zarazene stáť. Vo vzduchu bol cítiť pach upírov. To znamenalo len jediné! Surea a ostatní sú doma! Rýchlo som sa snažila vymyslieť, ako dostať Svena preč. Ale plán, ako ho hlavne dostať z mesta, mimo dosahu Surey a jej krvilačných partnerov, sa mi nepodaril. Nemala som čas, keďže v okne domu som zazrela Sureinu rozžiarenú tvár.

„Poďte sem, chlapci, Herriet doniesla niečo pod zub.“ Začula som Francúzkin spevavý hlas, ktorým zvyčajne volala svojich chlapcov na „večeru“. Tomu musím zabrániť. Dnes sa Surea prerátala. „Môj“ Sven nie je na „jedálnom lístku“!

 

koniec 5. časti

4. kapitola 6. kapitola

Prosím o komentáre, predsa nemôže byť ťažké kliknúť na smajlíka. Pls!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A zvony zvonia - 5. časť:

 1
11.12.2011 [21:20]

lolalitaÁááá, to nie. Bože, to nemyslíš vážne. Utekaj, Sven!

1. UV
03.12.2011 [16:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!