Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 2gether-9.díl

Twilight <3


2gether-9.díl9. kapitola

V tom snu,jsem na své hrudi měla přitisknuté nádherné dítě. Bála jsem se o něj, utíkala jsem lesem a za mnou se vlekly vysoké chlupaté postavy. Neviděla jsem jejich oči. Podívala jsem se do tváře toho dítěte, sotva slyšitelně zanaříkalo. Jeho oči byly neuvěřitelně krásně zelené. Zděšením jsem vykřikla a s křikem jsem se probudila z toho snu.

Edward mě stále držel v náručí a vyděšeně se na mě díval. Po obličeji se mi začaly kutálet slzy. "Stalo se něco Bello?", jeho oči se zavrtávaly do mých. Chtěla jsem mu odpovědět, ale nešlo to. Tak jsem se mu vrhla kolem krku a dál jsem plakala, nechtěla jsem, ale nešlo to zastavit. Pevně mě sevřel a šeptal mi do ucha: "Byl to jen sen, všechno je v pořádku. Neboj se, já tě ochráním". Ještě chvíli mě uklidňoval ve své náruči. Pláč pomalu ustával a po chvíli mi hlasitě zakručelo v žaludku. Oba jsem vybuchli v hlasitý smích. Jemně si mě vyhoupl do náruče a nesl mě do kuchyně. Než mě postavil, tak mě políbil.

K snídani mi udělal vajíčka, bylo jich dost pro oba, ale já jsem to všechno spořádala sama. Udiveně mě pozoroval. Když jsem dojedla, usmála jsem se na něj. Po snídani jsme si lehli na pohovku a pustili nějaký film, byla to spíš jen zvuková kulisa, byli jsme příliš zaneprázdněni. Nemohla jsem odolat a každou chvíli jsme ho musela políbit. Samolibě se culil, ale moje polibky mi bez otálení oplácel. K obědu mi udělal vynikající kuře. Snědla jsem ho skoro celé, zase na mě vyjeveně koukal. Opět jsem se na něj usmála,políbila ho na tvář. Vzala jsem ho za ruku a vedla jsem ho ven z domu. Chvíli se pomalu loudal vedle mě, ale pak už to nevydržel, vzal mě do náruče a běžel se mnou k pláži. Zastavili jsme se na okraji pláže. Jemně mě postavil na zem, shýbl se ke mě, políbil mě na krk. Rozepnul si košili a vydal se směrem k vodě. Chvíli jsem tam jen stála v němém úžasu nad jeho dokonalým tělem. Slunce se od něj odráželo, nádherně se třpytil. Vešel hloub do vody a když jí měl po pas, otočil se na mě. Pokynul mi, abych se k němu připojila. Nebyla jsem si jistá, ale pomalu jsem došla k vod a sundala jsem si tričko,pod kterým jsem měla plavky. Pomalu a nejistě jsem došla až k Edwardovi. Jen co jsem se zastavila u jeho boku, chytil mě kolem pasu, přitiskl mě k sobě a usmál se na mě s jiskřičkami v očích. Pomalu jsme ruku v ruce kráčeli hlouběji do vody. Potápěli jsme se a blbli jsem jako malé děti. Bylo to krásné odpoledne.

Když už jsme zase byly v teple domova, dopřála jsem si pořádně dlouhou sprchu. Potom jsem se odloudala do kuchyně. Edward už zase něco kuchtil a vonělo to neuvěřitelně. Bylo to vynikající. Po večeři jsme ještě chvíli seděli v objetí na gauči a povídali si. Vzpomínali jsme na ostatní,hlavně kolik věcí už asi Alice za naší krátkou nepřítomnost nakoupila, a smáli jsme se. Zase nás přepadla touha, zase jsme se milovali, bylo to něco úžasného. V noci se mi opět zdál sen o dítěti, které jsem musela chránit, ale teď se mnou byl i Edwar. Díval se na mě zvláštním pohledem, který jsem nechápala. Spala jsem jako mimino. Dny s ním ubíhaly velmi rychle. každý den byl výjimečný, každý den jsme dělali něco jiného, ale večer se to pořád opakovalo dokola. Nejdřív milován, pak zase ten sen,který se každý večer trošičku lišil. Vůbec jsem to nechápala, ale sny byly to poslední co mě trápilo. Každý den jsem snědla hory jídla až mě to děsilo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 2gether-9.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!