Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 2gether-24.dil

Sraz Ostrava!!! 18


Tak je tady další díl.Omlouvám se,že sem vás nechala tak strašlivě dlouho čekat.ALe škola je děsná,skoro pořád mě zaměstnávala.Ale ted sou prázdniny a tak jsem napsala další,jeden z úplně posledních dílů.Tak snad si to užijete.Přeju hezký počteníčko P.S.:snad tam nebude moc chyb Jo a ještě...možná věkově omezený..asi tak 15..ale stejně na to nikdo nebere ohledy že?:-D

 

Pro připomenutí z posledního dílu:Když jsme dorazili domů,uložili jsme s Edwardem Eje a šli ještě dolů do obýváku.Všichni jsme se navzájem objímali,Emmet byl jako u vytržení,dal mi bratrskou pusu na tvář a vyhodil mě do vzduchu a tím vyvolal u celé rodiny záchvat smíchu.Chvíli jsme tam tak stáli a navzájem se obývali,a pak jsme po dvojicích zamířili do svých pokojů,a věnovali se sami sobě.

 

S jistotou jsem věděla,že v ostatních pokojích se děje to samé co v tom našem.Jen co se za námi zavřeli dveře,tak mě na ně Edward přirazil,a začal mě vášnivě líbat.Neprotestovala jsem a ruce jsem mu zapletla do vlasů.Obmotal mi ruse kolem pasu,trošku si mě nadzvedl a lidskou rychlostí mě donesl k posteli,a při tom mě stále líbal.Když se před postelí zastavil,tak jsem mu nohy obtočila kolem pasu a přitiskla se na něj ještě víc.A pak už jsem to skoro nestíhala registrovat.

Edward nás povalil na postel a jen co se moje tělo dotklo povlečení postele,tak už ze mě strhával oblečení. Nejprve ze mě strhl triko,a potom kalhoty.Když jsem byla jen ve spodním prádle,tak jsem se na něho vrhla já.Nejdřív se na zemi objevilo jeho triko a hned po tom kalhoty.Oba dva jsme na tom byly stejně,klečely jsme naproti sobě,jen e spodním prádle a líbali se.Já mu přejížděla dlaněmi po hrudi a on mě hladil po zádech.Když moje ruce sklouzly níž,ke gumě jeho trenýrek tak se mu zrychlil dech.A to bylo znamení.Vrhnul se na mě,roztrhnul mi podprsenku a doslova ze mě serval kalhotky a já mu sundala trenýrky.

Nejdřív jsme se jen mazlily,ale to nám nestačilo.Vyhoupnul se nade mě,a líbal mě na krk,prsa,břicho,a když se dostal k mým rtům zašeptal ty dvě nejkrásnější slůvka na světě"Miluju tě"řekl svým líbezným,sametovým hlasem,který byl teď plný touhy."Miluju tě"řekla jsem to samé a smazala tím veškerý prostor mezi námi.

Pevně jsem se k němu přitiskla a on neváhal a vnikl do mě.Trošku jsme zalapala po dechu.Byl jemný,ale zároveň svým způsobem trošku hrubý.Ale to našemu milování nijak neškodilo.Nikdy to nebylo takové,vždy jsme k sobě byly něžní,ale teď, po dni plném stresu jsme si nebrali žádné servítky.Hrubě se ve mně pohyboval a já mu svými boky vycházela vstříc.Oba dva jsem hlasitě oddechovali a já mu zarývala nehty do ramen.Jak se ve mně pohyboval,tak zrychloval,a náš dech se zrychloval taky.Cítila jsem že brzy vybuchnu,blížila jsem se ke slastnému vrcholu a on zřejmě taky.Stále zrychloval,líbal mě na rty a oba dva jsme vzdychali s mezi vzdychy jsme střídavě šeptali ty dvě slova"Miluji tě".A pak,když už jsme vážně myslela že vybuchnu naposledy přirazil.Já si ho k sobě snad z posledních sil pořádně přitiskla a oba dva jsem zavzdychali a dospěli společně k orgasmu.

Něžně mě políbil na rty,ale mě to nestačilo.Jazykem jsme mu vklouzlas úst a obkroužila jím jeho sladké rty.Slastně zavzdychal přitáhl si mě k sobě blíž.Ztratila jsem nad sebou kontrolu a převalila se,takže jsem teď já byla nahoře.Podívala jsem se mu do očí a viděla v nich stejný chtíč jaký jsme cítila já.Divila jsem se že mám ještě chuť se s ním za tak krátkou dobu milovat podruhé,ale bylo to silnější než já.Pomalu jsme mu dlaněmi sjížděla po hrudníku,přes břicho až Tam.Když moje ruka sevřela jeho penis,slastně přivřel oči,a zase se přetočil,takže byl teď opět nahoře on.Ale to jsme nemohla dopustit,chvíli jsme bojovali o nadvládu a nakonec jsem byla já nahoře.Poamlu jsme se pohybovala nahoru a dolů a slastně jsem při tom vzdychala.Líbala jsem Edwarda na krk,jeho dokonalou hruď a nejvíc na rty.Měli tak krásnou,sladkou chuť.Edward mě přiváděl k šílenství.Opět jsem měla pocit že vybuchnu,a netrvalo dlouho,a začala jsem se pohybovat rychleji,a Edward taky.Opět jsme měli vyvrcholení společně.Svalila jsem se vedle něj a on si mě přitáhl blíž a políbil mě do vlasů.Opět mi to nestačilo a políbila jsem ho na rty.Vášnivě jsme se líbali,ale postupně se naše polibky stali něžnější.

"Páni,to bylo....."nevěděla jsem,jak to přesně vyjádřit."Úžasný.."dokončil za mě Edward.Podívala jsem se mu do očí,a všechny obavy,strach byly pryč.Mohla bych se do jeho očí dívat donekonečna.Ale až teď.mi došlo že je něco špatně.A ihned mi bylo jasné co.

"Volturiovi!jsou stále tady....co když.."víc jsme ale nestačila říct,protože mě Edward znovu políbil.Nechtěla jsem,ale musela jsem se od něj odtáhnout.Vždyť jsou tady Volturiovi,co když někoho zabijí!Přece mu to nemůže být jedno!Odtáhla jsem se od něj a řekla"Edwarde,vždyť jsou tady.mohou někoho zabít!To ti to nevadí?"a tázavě jsme zvedla obočí.

Pohladil mě po tváři a řekl"Neboj se,nikomu neublíží.Ještě než jsme odešli jsem si s Arem promluvil.V myšlenkách.Domluvili jsme se že nikomu neublíží a že se.."kouknul se na hodinky a pokračoval.."teď už za dvě hodiny sejdeme na stejném místě jako jsme se s nimi setkali předtím.Takže nemusíš mít strach.Nikomu neublíží".Tohle ujištění mi stačilo,a tak jsem se mu stulila do náručí.Chvíli jsme tam tak leželi a líbali se když mě něco napadlo."Půjdeme za Ejem?"a podívala jsem se na svého osobního anděla.Pokřiveně se usmál,políbil mě a přikývl.V rychlosti a tichosti jsme se oblékly a zamířili do Ejova pokoje.

Potichu jsme otevřela dveře a přešla jsme k Ejově postýlce.Edward šel hned za mnou.Sklonila jsem se a políbila Eje na jeho teplé čelíčko.Když jsem se narovnala,tak mě Edward chytil kolem pasu a bradu mi položil na rameno.Chvíli jsme tam mlčky stáli,stále pozorujíc náš poklad."Na co myslíš"zeptal se Edward.Pousmála jsem se o pootočila hlavu abych mu viděla do obličeje."Na to že žádná žena nemá takové štěstí jako já.Mám nejkrásnějšího muže na světě,nekrásnějšího a nejchytřejšího syna na světě a nejlepší,milující rodinu na světě.Takže jsem absolutně šťastná"odpověděla jsem po pravdě.Viděla jsem v Edwardových očích miliony jiskřiček a donutilo mě to k tomu abych ho políbila.

Když jsme se od něj odtáhla,tak se na našich tvářích roztáhly zářivé úsměvy.

Ještě jednou jsme se podívala na Eje,políbila ho na čelo,vzala za ruku Edwarda a vyšla směrem do obýváku ,kde jsme se měli setkat se zbytkem rodiny.A pořešit to setkání s Volturiovími.Doufala jsem že tohle bude už naposledy,co je uvidíme.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 2gether-24.dil:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!