Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 2gether-21.dil

kellan5


Omlouvám se...předtím jsme blbě označila díl...předchozí byl 20.a tenhle je 21.tak se nezlobte jestli jsem vám v tom udělala maglajz...

...konfrontace začala.

Edward vedle mě zavrčel.Nechápavě jsem se na něj podívala,a ostatní také."Chtějí zabít Eje".Tentokrát jsem zavrčela já.Mému andílkovi nikdo ubližovat nebude,a už vůbec ne banda štěňat.

Edward mi stiskl rameno a já se uvolnila,ale ještě předtím jsem ty psiska obdařila nenávistným pohledem.Edward se vedle mě uchechtl. Opět jsme se na něj všichni nechápavě podívali a on jen řekl"Chtějí s námi komunikovat,ale nevědí jestli když se někdo z nich přemění,jestli ho nezabijeme".Pohrdlivě jsem vydechla.Co si o nás ti smradlaví psi myslí?Jako bychom neměli nic lepšího na práci než se tady zdržovat s nimi.Nikdo ani nepomýšlel na to že by jsme je zabili,pokud by nezačali útok."Neublížíme vám"ujal se slova Carlisle"tahle situace není příjemná ani pro jednu stranu a tato konverzace zrovna, slibuji že vám nikdo neublíží a prosím jestli by jste se nemohli přeměnit to lidských podob".Všichni vlci se podívali po tom největším,šedivém a ten přikývl."Ted se vzdálí a přemění se,máme tu počkat"na znamení že rozumíme a souhlasíme jsme všichni kývli.Vlci se vraceli zpět do úkrytu stromů,ale neotočili se,pořád na nás doslova vyseli očima.Když všichni zmizeli,otočila jsem se na Edwarda a políbila jsem ho,to samé vedle mě udělali Rose,Alice a Esme. Ej mi poklidně seděl v náručí a když se Rose natáhla a rozcuchala mu jeho dokonalé vlásky nahlas se zasmál.Znělo to jako zvonkohra.

Uplynulo asi 10 minut a ze stínů stromu se vynořilo pět osob.Pět chlapců.Pět nesmírně vysokých,opálených chlapců.Všichni měli velmi podobné rysy,stejnou bravu kůže a stejně černé a stejně ostříhané vlasy.Ten největší z nich si odkašlal.Celá rodina na něm na okamžik pohlédla ale pak zase očima přeskakovali od jednoho k druhému.Ten nejvyšší,asi jejich vůdce si znovu odkašlal a promluvil hrubým hlasem"Jmenuji se Andy a toto je má smečka"pokynul rukou ke zbylým čtyřem a hned pokračoval"určitě víte proč jsme tu,ale očekávám od vás alespoň nějakou obhajobu,nebo pokus o vysvětlení.Edward vedle mě vztekle zavrčela pak řekl"Není co obhajovat,vy se mýlíte".Andy se uchechtl a řekl"Tak my se mýlíme ano?haha,,to je vážně vtipné....".Teď jsem zavrčela já"Co ti na tom příjde směšného pse?!".Podíval se na mě,chvíli rozmýšlel co řekne a pak pomalu začal"Ehm..no..já..nejsem..nejsem sice znalec vašich zákonů pijavice"...Edward na něj tentokrát zasyčel,stiskla jsme mu ruku „ale"..pokračoval Andy"..ale...není náhodou zakázané udělat pijavici z dítěte?vždyť nemůže nikdy dospět,neumí se ovládat,nemůže nic pochopit.."."Tak tohle si myslíte?"zeptal se zdvořile Carlisle i když v jeho tonu bylo slyšet pobavení"ale tak to není"pokračoval"Ej není upír..tedy vlastně je..ale jen z poloviny.Tady Bella ho porodila ještě když byla člověk."Andy se nadechoval že něco řekne ale Carlisle zvedl ruku a řekl"Jen pozorně poslouchejte".Andy poslechl a poslouchal,a tak i všichni ostatní vlkodlaci.Andy po chvíli zalapal po dechu.Vytřeštěně zíral na mě.na Edwarda a na Eje.Podle jeho výrazu jsem pochopila že mu docvaklo co to slyšel."Opravdu to je to co si myslím"zeptal se Andy."Ano,přesně to to je"odpověděl s klidem Edward."Jak to,já to vůbec nechápu,vždyť vypadá uplně stejně jako vy a dokonce tak i smrdí".Nenávistně jsme an něj zasyčela,mého drahouška a ani mou rodinu nebude nikdo obviňovat že smrdí. Naopak,mě všichni úžasně voněli,hlavně Edward. Edward mi opět stiskl ruku.Byla jsme mu vděčná,že mě uklidňuje a tak jsem mu jeho stisk oplatila."Ano Andy,Ej skutečně pije krev,ale jen zvířecí.Nepotřeboval ani přesvědčovat,je velice inteligentní"."Ale mě nezajímá jestli je inteligentní,vždyť je nebezpečný,vždyť se neumí ovládat"rozkřikl se Andy a začal se při tom třást."No,nevím kdo se tady neumí ovládat,Andy. Ale Ej opravdu nikomu neublíží"řekl klidně Carlisle. Andy se na něj podíval a pomalu se přestal otřásat."Takže mi chcete říct že to...to..TO není nebezpečné?Že to nikomu neublíží?Myslíte si že sem debil?!".Tak tohle už přehnal,Eje nikdo nebude oslovovat jako TO...co si o sobě ten smradlavý pes myslí?!.Vztekle jsem na něj vrčela.Edward šeptl"Jen klid lásko,uklidni se".Jeho sametový hlas měl své kouzlo.Vždy mě dokázal uklidnit.Pomalu jsme vydechla a podívala se na to ohavně páchnoucí psisko."Tak zaprvé,jediný kdo tady smrdí,jsi ty a ta tvoje smečka.Za druhé Ej není žádné TO,ale Ej.Za třetí,ano,myslím si že jsi debil. A za čtvrté,Ej by nikdy nikomu neublížil.Takže se uklidni a přestaň mě štvát nebo se neudržím a zabiju tě".Jen na mě koukal a mlčel.Po chvíli se vzpamatoval a řekl"To bude pořád takhle malý?"."Ne,Ej každým dnem roste,každý den ho vážím a měřím.Mám vše zapsané.Kolik by jste řekl že mu je?"zeptal se Carlisle zdvořile Andyho."Tak rok,možná rok a půl"řekl Andy. Všichni jsme se pobaveně uchechtli."Co je tady vtipného?"zeptal se zmateně Andy.Slova se opět ujal Carlisle a řekl"Andy,Ejovi je jen několik měsíců,něco málo přez dva".Andymu údivem poklesla čelist.Pobaveně jsme si ho měřila.S otevřenou pusou vypadal jak neuvěřitelnej tupec.Všichni jsme se bavili pohledem na něj.Po chvíli se sebral a oznámil"Ted to musím jit prodiskutovat se svými bratry.Tak tu chvíli počkejte,do deseti minut jsme zpět".Přikývli jsme a všech pět chlapců se vydalo zpět do stínů lesa,opět couvali a oči měli upřené na nás.Když poslední z nich zmizeli ve stínech uvolnili jsme se a čekali..jen čekali...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 2gether-21.dil:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!