Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 2gether-16.díl

Alice a Jasper tapetka by Alice


Ej poklidně spal,když jsme přišly,hned jsme ho šly zkontrolovat.Po té co jsme se ujistily,jsme šly do našeho pokoje a měli čas jen pro sebe.Touha nás oba ovládla,nemohli jsme být unavení,nevěděla jsem,jak dlouho jsem potom ležely v obětí,dívajíc se navzájem od očí."Edwarde za jak dlouho budou moje oči mít stejnou barvu,jako ty tvoje?Nelíbí se mi mít rudé oči".Jen se lehce pousmál a řekl"Ještě několik měsíců".Podívala jsem se na něj nevěřícně,měsíce,nelíbilo se mi že mě náš malý Ej bude vídat s takovýmahle očima.Ale lepší někdy,než vůbec.Byl tady den odjezdu,panoval tady trochu zmatek,ale to nebylo nejhorší.Všichni byly smutní,že musí opustit svůj domov,a já byla smutná,že je to kvůli mě.Ej byl velice vnímavý,poslušně mi ležel v náručí,a pohrával si s mímy dlouhými vlasy.Vypadal docela spokojeně.Jely jsme ve dvou autech,věcí jsme sebou měli minimum,hlavně obrazy a památky.Oblečení a takové jsme vše nechaly v domě.Byly jsme rozhodnuti,alespoň občas se sem na pár dní vrátit,a za několik desítek let,se sem nejspíš zase natrvalo vrátit,pokud dům bude ještě stát.Já,Edward a Ej,jsme jely s Alicí a Jassperem a Rosalie a Emmet jely s Carlislem a Esme.Maly Ej spokojeně dřímal v mém naručí,a Edward mě objímal okolo ramen.Jely jsme docela dlouho.Moji pozornost upoutala až cedule "Víteje v Easyvillu".Podívala jsem se z okénka,a koukla jsem na oblohu,která byla stejně zatažená jako ve Forks."Tady je to asi hodně podobné jako ve Forks že?"zeptala jsem se,a Alice která seděla na místě spolujezdce se na mě krásně usmála a přikývla"Slunce tu svítí průměrně 15 dní v roce,jinak je tu zataženo"odpověděla na mou otázku.Projely jsme městem,a pokračovaly dál.Cesta vedla lesem,nahoru.Připomínalo mi to cestu do našeho starého domu.

Auto najednou zastavilo a všichni začaly vystupovat.Jen co jsem stála nohama na zemi,údivem mi poklesla čelist.Ten dům byl téměř stejný,jako ve Forks.Zaklapla jsem pusu a podívala jsem se na Esme.Usmívala se na mě.Šly jsme dovnitř,a já zjistila že dům je kopie starého domova,až na několik moderních vylepšení.Esme nás provedla domem,a ukázala nám naše pokoje,byly pořád stejně seřazeny,vybaveny novými,modernímy věcmi.Nakonec si nechala pokoj malého Eje.Byl vedle pokoje který patřil mě a Edwardovi.Jeho pokojíček byl nádherně vybaven,do modré barvy.Uprostřed pokoje byla krásná postýlka,u stěny byla malá pohovka.Bylo tam toho hodně,hlavně hraček tam byla spousta.Ej se vzbudil když jsme dojely na místo,a teď měl oči jako ostříž,jak všechno registroval.Zdálo se že ho jeho pokojíček nadchnul.Posadila jsem ho na zem,ale on se postavil,a na vratkých nožkách přešel k poličce s hračkami.Všichni jsme na něj udiveně koukaly,a všem nám došlo,že tohle byly jeho první krůčky.Emmet za námy začal výskat a tleskat a šel k Ejovi,zvedl ho do vzduchu a říkal"Seš chlapák mladej".Všichni jsme se usmívaly a já jsem přešla k Emmetovi,převzala si od něj Eje a políbila jsem ho na čelo"Ty můj šikulko,miluji tě".A jako kdyby toho dnes nebylo moc Ej mi do ucha zašeptal krásným,zvonivým hláskem"Já tebe taky mami".Podívala jsem se na něj celá vykulená,a on se na mě usmál a řekl"Tati,pojď sem".Edward rozpačitě přešel k nám,Ej se k němu natáhl a dal mu pusu na tvář.Edward se zasmál a políbil ho na čelo"Ty náš malý svišti,všichni tě milujeme","A já vás"odpověděl Ej.

Ten den byl velmi zvláštní,od toho dne s námy Ej komunikoval slovy,ale mnohem raději pořád komunikoval beze slov.A tak první den v novém domově byl úžasný,všichni jsme byly překvapení a šťastní.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 2gether-16.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!