Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 2gether-12.díl

Chris Weitz - perex


Podle výsledků Carlislovích testů,byl plod v pořádku,ale vyvíjel se rychle.Až moc rychle.Byla jsem těhotná jen 16 dní,a dítě bylo vyvinuto na úrovni 5 měsíce.Předpokládaly jsem že to způsobuje to,že jsem těhotná s upírem.

Byly jsem zpátky teprve 3 dny a břicho se mi opět zvětšilo.Jednoho rána jsem ležela,neschopná se hnout,protože jsem byla úplně vyčerpaná i když jsem celou noc spala,Edward vedle mě seděl na posteli a prohlížel si mě ustaraným pohledem.Předpokládala jsem že se na mě tak dívá protože se mi teď pod očima začínaly dělat černé stíny,kůžu jsem měla přez klouby napnutou,téměř průhlednou.Jak jsem tak koukala do jeho andělského obličeje,ve kterém se zračilo utrpení,ucítila jsem prudkou bolest v břiše,jako kdyby do do mě nekdo zevniř udeřil pěstí.Vykulila jsem oči,s úst se mi prodral slabý výkřik,a já se schoulila do klubíčka.Edward se ke mě sklonil,jemně mě pohladil po tváři a s neuvěřitelně bolestivým pohledem,a bolestí v hlase řekl"Bello,co se stalo?".Lapala jsem po dechu a čekala jestli ucítím ještě jednou tu ochromující bolest,ale když se nevracela,podívala jsem se na něj,lehce jsem se na něj usmála,a jemně mu stiskla ruku"V pořádku,ale ten malej svišť se přihlásil že je tady,myslím že mi dal pořádnou perdu do břicha".Edward zaskřípal čelistí,jeho oči potemněli,a kdyby to bylo možné,přísahla bych že byl ještě bělejší než normálně.Vyděšeně jsem se na něj podívala,a on se trošku zklidnil."Bello,omlouvám se,nechtěl jsem ti ublížit,je to moje vina,kdyby nebylo mě,netrpěla by jsi,kdyby nebylo mě,nic by ti neubližovalo,kdyby nebylo mě.."."Kdyby nebylo tebe,nebyla bych ani já,nemůžu bez tebe žít,prosím,když jsi smutný,jsem smutná i já,Edwarde,Miluju tě,a na tom se nic nezmění".Shíbl se ke mě a jemně mě políbil na čelo,ale to mi nestačilo,zvedla jsem hlavu a dychtivě jsem ho políbila na rty,polibek mi nežně oplatil.Zase jsem něco ucítila,ale tentokrát to nebyla bolest,ale pocit,jako že mě někdo zevnitř hladí.Jemně jsem si položila ruku na břicho a usmála se.Vzala jsem Edwardovu ruku,v jeho očích byly pochybnosti,ale věděl jak moc jsem v tuhle chvíli byla šťastná,a nechtěl mi to pokazit,takže mě nechal položit jeho ruku na mé vypouklé břicho.Jakmile se jeho ledová ruka dotkla mé kůže,ten příjemný pocit se zopakoval.Edwardovi se rozšířily oči,ale s rukou nepohnul ani kousek.Podívala jsem se co ho tak vyděsilo,a všimla si že na mém břiše,ted byla malá boule,která se pomalu ale jistě blížila k jeho ruce.A pak se spolu setkali,měla jsem v sobě zvláštní pocit štěstí,ale nevěděla jsem kde se vzal.Chvíli jsme byly tiše a pak se Edward usmál,a pozvedl ruku k mé tváři."Musím zavolat Carlisla,aby provedl obvyklou prohlídku",jemně mě políbil na rty a pak zašeptal "Carlisle,je čas na prohlídku",Carlisle byl v mžiku tady a říkal"Však já vím,ale chtěl jsem Bellu nechat trošku odpočinout"A krásně se na mě usmál.Následovala každodenní prohlídka,ke které patřilo měření o kolik se mi zvětšil obvod pasu,o kolik jsem přibrala,zjištění mého tlaku,a činnosti srdce,a tak dál.Když byl Carlisle hotový,chvíli zadumaně stál nade mnou,a pak se nadechl a řekl"Jestli to bude pokračovat tímhle tempem,tak asi za 9 dní,budeme mít dalšího člena rodiny".S Edwardem jsme na něj pohlédly s výrazem jestli si z nás náhodou nestřílí,ale podle jeho výrazu si legraci nedělal.Nahlas jsem polkla a pohladila svoje břicho,na kterém se teď rýsovala modřina od raního útoku našeho malého svišťe.

Měla jsem strašný hlad,a tak mi Esme udělala vajíčka,byly vynikající jako obvykle.Ale zdálo se že obyčejné jídlo mi nestačilo,pořád mi něco scházelo,ale ten pocit nebyl můj,ale něčeho co se vyvíjelo ve mě.Nemohli jsme přijít na to co to je,a tak jsme zkoušely různé pokusy,ale nic nezabíralo.Nevěděli jsme si rady,až jednou Rosalie řekla svůj návrh."Vím že to zní divně,ale není možné,že to dítě,jelikož je jeho otec upír,potřebuje ...krev?".Všichni se na ní dívaly jako na blázna,ale pak Carlisle přikývl"Možné to je,..nejspíš to budeme muset vyzkoušet".



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 2gether-12.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!