Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 2gether-10.díl


2gether-10.díl1O. kapitola

Ani jsem se nenadála a zjistila jsem, že na ostrově jsem už dva týdny. Něco mi pořád nesedělo a já nevěděla co.

Jako každé rán mi Edward udělal vynikající snídani,tentokrát palačinky. Jenže jen co jsem strčila sousto do pusy, cítila jsem, jak se mi začal zvedat žaludek a letěla jsem do koupelny jako o život. Doběhla jsem jen tak tak, padla jsem na kolena a otřásala jsem se, jak se mi zvratky hrnuly z žaludku. Edward byl v mžiku vedle mě a držel mi vlasy: "Bello, co se stalo?" ptal se vyděšeně. Jen jsem na něj mávla rukou, nebyla jsem schopná slova. Když jsem přestala zvracet, zhrouceně jsem zůstala sedět vedle záchodu. "Bello, je ti dobře?" ptal se. Teď byl jeho hlas vyděšený ještě víc. "Už je mi líp.". Ještě chvíli jsem tam tak seděla, on klečel vedle mě a držel mě za ruku. Už jsem se zvedala, ale udělalo se mi špatně a tak jsem se opět otočila k záchodu a zase jsem nezastavitelně zvracela. "Bello! Prokristapána, co ti je?" v jeho hlasu teď byla zřetelná stopa hysterie. Myslela jsem, že nikdy nepřestanu zvracet, ale pak to najednou ustalo.

Zvedla jsem hlavu,podívala jsem se na Edwarda a řekla"To bude dobrý,nevím proč je mi špatně,ale bude to v pohodě".Pohladila jsem ho po tváři,a okamžitě jsem si šla vyčistit zuby.

Zbytek dne jsme byly vevnitř.O obědu jsem si dala radši jen suchý rohlík,můj žaludek protestoval i proti tomu,ale nezvracela jsem.Dívali jsme se na nějaký film,který byl o upírech.Docela jsme se tomu smály,protože tam byly takové nesmysly,až hamba.Chtěla jsem se otočit na Edwarda,chtěla jsem vidět jeho oči,jak v nich tanči pobavené jiskřičky.Ale jakmile jsem se otočila o pár centimetrů,můj žaludek se opět zhoupl,a já pádila do koupelny.

Otřásala jsem se před mísou,nešlo to zastavit.Bylo mi strašně špatně,a já nevěděla proč.Když už jsem nezvracela,podívala jsem se na Edwarda,bylo mi ho líto,v jeho očích byl strach."Edwarde,neboj se,zítra už mi bude dobře".Pomalu jsem vstava,zase jsem si šla vyčistit zuby.Když jsem byla hotová,zamířila jsem do pokoje.Edward mě chytil kolem pasu,a vedl mě k postely.Pomohl my lehnout si,ale jakmile mě přikryl,a chtěl si lehnou vedle mě,vyskočila jsem jako střela.Ihned my stál po boku,bál se že zase budu zvracet,ale já běžela ke batohu,a chňapla jsem malou taštičku,a vlítla do koupelny,a zamkla za sebou.Ťukal na dveře,nedal se odbýt."Bello,je všechno v pořádku?",v jeho hlase,zaznívala panika."Nic mi není,jen buď prosím chvíli potichu".A bylo ticho.Začala jsem hrabat v té taštičce,než jsem našla co jsem hledala.Byla to malá,světle modrá krabička,dosud neotevřená.Počítala jsem jako blázen,pořád dokola,s nadějí že jsem se zmílila v počítání.Když jsem usoudila,že jsem počítala správně,dala jsem si ruku na břicho a podívala se na něj.Vytřeštila jsem oči.Mezi mímy boky byla zřetelná vyboulenina.Ačkoliv jsem nebyla nijak zvláštně zasvěcená do těhotenství,věděla jsem že tohle není možné."Bello,pustíš mě dovnitř"v jeho hlase byla naléhavost.Zvedla jsem ruku,odemkla dveře,a nechala jsem ruku klesnout zpět na podlahu.Edward pomalu otevřel dveře,a když mě viděl,že jsem zhroucená na zemi,okamžitě se ke mě sklonil.Nechápavě se díval na krabičku tamponů vedle mě.Zvedl ke mě oči a řekl"Más nevolnosti z menstruace?".Já jsem zavrtěla hlavou a nadechla se."Edwarde,já... myslím že jsem těhotná".Vytřeštil na mě oči,podíval se mi na břicho,na kterém byla znatelná vybyoulenina,a těžce vydechl.Natáhl ruku,aby se ujistil že tam opravdu je.Když se jeho ruce dotkly mého břicha,naskočila mi husí kůže.Rychle odtáhl ruku pryč,a zalapal po dechu.Popadl mě,a nesl mě do postele.Jakmile mě posadil,už držel v ruce telefon."Ano Edwarde?"ozval se z telefonu Cralisluv hlas."Carlisle,máme problém,Bella je nejspíš těhotná".Chvíli bylo ticho a pak Carlisle řekl"A jste si tím jistí?".Edward si povzdechl a řekl"Téměř stoprocentně"."Tak v tom případě se musíte okamžitě vrátit,ale nesmí vás nikdo poznat,pošlu pro vás vrtulník,přímo na ostrov.Poletí pro vás Emmet.Zítra dopoledne bude u vás"."Dobře,budeme připraveni",odpověděl Edwrad a zaklapl telefon.CHvíli jen stál,mlčky,otočený ke mě zády."Edwarde,co se děje?Já to nechápu,jakto že už je to takhle moc vidět?"ptala jsem se zděšeně."Já nevím Bello,každopádně zítra letíme domů,Emmet tu bude za necelách 14 hodin".Sedl si vedle mě,políbil mě do vlasů a řekl"Ted spi,budeš potřebovat hodně energie,já zatím sbalím a za pár minut budu u tebe".Lehla jsem si,zavřela jsem oči,a začaly se mi z nich kutálet slzy.Plakala jsem mlčky,ale Edward byl za okamžik hotový s balením a přisedl si ke mě.Omluvným tonem mi zašeptal do ucha"Omlouvám se Bello,nechtěl jsem ti ublížit,jsem hroznej debil,já sem vá..","Edwarde"přerušila jsem ho "Neublížil si mi,a za tohle můžeme oba,měli jsme si prostě dávat pozor,takže se za nic neomlouvej,,,jasný?!".Podíval se mi do očí a pak s odevzdaným povzdechnutím přikývnul.Přimáčkla jsem se k němu,políbila ho jemně na rty,a pak jsem se mu schoulila v náruči,a spánek se téměř okamžitě přihlásil o nadvládu nad mím vědomím.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 2gether-10.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!