Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info

...


NEWS

SZKŠK

SZKŠKNová strana SZKŠK! Máte dost šťastných konců?
Upozornění: My nebojujeme ani proti STZKT, ani proti SŠŠK!

Aktualizace: 9.8.2009

 

Čí FF čtete nejraději?

V poslední době tu přibývá doopravdy hodně FanFiction, kdyby je někdo chtěl stíhat číst všechny, musel by u nich sedět 24 hodin denně a nejsem si jistá, zda by to stačilo :). Proto je tu tento článek s otázkou: "Které FF si vás získalo?"

 

NM kalendář - Fotky

Určitě jste už viděli fotky, které jsou použity v kalendáři k NM. Kalendáře jsou dva. Jeden z nich vyjde i u nás.Vydá ho Bontonland.

 

New Moon kalendář

New Moon kalendářNew Moon kalendář bude stát vážně za to. Hlavní obrázky budou tvořit Edward, Bella a Jacob.

 

Vodotisky k filmu New Moon - opravdu nádherné....

Vodotisky k filmu New Moon - opravdu nádherné.... Na internetu jsem našla úžasné fotečky, tak mrkněte...

NEWS

Twilight pc hra

Twilight pc hraNašla jsem na netu takovou malou informaci, tak se musím podělit :-D

NEWS

Edwardova občanka

Edwardova občankaNašla jsem udělanou občanku Edwarda Cullena a tady je.:)

NEWS

Twilight v taneční soutěži

V soutěži Senior Jazz Worlds 2009 si jedna taneční skupina ke své choreografii vybrala hudbu z Twilight...

 

New Moon Birthday Supplies

New Moon Birthday SuppliesPredstavitelia New Moonu sú už naozaj všade. Už sa objavila aj sada na párty alebo oslavu....je tu všetko; tanieriky, poháre, obrúsky......

 

New Moon Fashion Collection to Debut at Nordstrom

New Moon Fashion Collection to Debut at NordstromNew Moon má už ďalšiu kolekciu oblečenia. Je ozaj pekné, škoda, že u nás sa to kúpiť nedá :(

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!