Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info

Stephenie Meyer


NEWS

Zfilmování Hostitele

Zfilmování HostiteleAno, dojde ke zfilmování další knihy Stephenie Meyer. The Host se dočká i svého filmové zpracování. Za tím však nebyl uveden žádný přesný termín.

 

Meet me on the equinox ke stáhnutí + text + preklad

Meet me on the equinox ke stáhnutí + text + prekladAk by ste si chceli stiahnuť pesníčku zo soundtracku New Moon, od Death Cab for Cutie - Meet me on the equinox, tak som ju dala na uložto, odkaz je v článku:)

NEWS

SCREAM AWARDS 2009

SCREAM AWARDS 2009A je tu další hlasování pro Twilight !!!!!!

 

Zamyšlení o komentářích

Zamyšlení o komentáříchZdůrazňuji: TOTO JE POUZE MALÉ ZAMYŠLENÍ, nechci zakládat žádnou stranu nebo hnutí, chtěla bych pouze zveřejnit svůj názor a zeptat se na ten Váš

 

Vzhled na blog ke stažení

Vzhled na blog ke staženíZdravím,
doufám, že tímto volným vzhledem udělám radost nejen těm, kteří moc nerozumí grafickým editorům, ale i jejich návštěvníkům. Přináším Vám vzhled na blog.cz, který si může ZDARMA stáhnou kdokoliv. Já jsem s ním docela spokojená, bohužel do nemám kam dát... Snad tím udělám alespoň malou radost. :)

 

Schémata

schémata stmívání a jiné

NEWS

Společeská hra New Moon

Společeská hra New MoonNa světě je nová společenská hra :D

 

Ambigram slova Twilight

Ambigram slova TwilightTakže, vytvořila jsem ambigram slova Twilight... a cože je to vlastně ten ambigram? Více v článku...

 

Oblíbení autoři :)

Zeptala jsem se vás, čí FF čtete nejraději. Komentářů bylo dost, tudíž umožnily sestavit slušný seznam autorů :) Ti na prvních místech, s největším počtem "hlasů", mohou být doopravdy rádi, protože povídek je zde šílené množství... a samozřejmě děkuju, že mě pět z vás zmínilo :* ;)

 

New Moon kalednář - Fanmade

New Moon kalednář - FanmadeTady vidíte, co se dá s trochou snahy udělat. Jeden fanoušek vytvořil FANMADE Kalendář New Moon. (Fotky jsou i z 1.)

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!