Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info

the host stills


NEWS

Rozvrhy s Twilight

Rozvrhy s TwilightŠkolní rok je nenávratně zpět a většina z nás usedla do školních lavic s novou dávkou nechuti a pocitem, že teď začíná opravdová nuda. I já jsem se jedno odpoledne nudila, a tak jsem pro vás vytvořila pár rozvrhů s vašimi hrdiny, abyste si alespoň trochu ty chmurné dny v obrovských školních budovách něčím zpříjemnili. Doufám, že se někomu budou líbit… ;)

EDIT: Přidány další dva rozvrhy. (Riley a Volturiovi)

 

Články s názory

Články s názoryZde jsou názory 3 osob. Můžete souhlasit, nemusíte.

NEWS

Vzhledy Stmívání na Firefoxu!

Tak nějak jsem brouzdala, až jsem něco objevila. Možná už to někteří mají. Já jsem si Firefox stáhla až dneska, protože mám Google Chrome a jsem s ním spokojená. Tak to sem dávám :)

NEWS

Eclipse Board Game - Emmett Cullen

Eclipse Board Game - Emmett CullenKdyž se tento článek objevil v podobě Jaspera, tak jsem si byla víc než jistá, že někde bude Emmett. Samozřejmě jsem se nepletla, tak vám přináším další obrázky!

 

Volterra pod lupou

Volterra pod lupouKdo je Chelsea, Didyme, Afton a další? Mě to také vrtalo hlavou velmi dlouho. V tomto článku přináším výsledky svého bádání.

NEWS

Twilight barbie - Alice, Viktorie

Twilight barbie - Alice, ViktorieVedle panenek Edwarda, Belly a Jacoba se na netu objevila i Alice s Viktorií :)

NEWS

Němé díky

Němé díkySlovo vypuštěné z úst ani stádem koní nezastavíš (čínské přísloví).

NEWS

Nájdi rozdiel

Nájdi rozdielNájdi rozdiel! :) Večer som sa nudila a tak vo Photofiltri vzniklo toto. :)

 

100 Monkeyes - písničky ke stažení

100 Monkeyes - písničky ke staženíJednou sem si pouštěla mou oblíbenou písničku "ugly girl" od 100 monkeyes a napadlo mě dát na tento web písničky od této skupiny, ve které je i náš sám oblíbený Jackson Rathbone :D Přeji hezký poslech xD

NEWS

Zlatá kniha 2010

Zlatá kniha 2010Když se čtenáře zeptáte co pro něj znamená kniha, literatura nebo spisovatelé, dokáže Vám snadno odpovědět, zvláště, je-li to čtenář náruživý. Pak mu ale položíte otázku, která kniha je jeho nejoblíbenější. A na to už se hledá odpověď velmi špatně. Každý má jiné preference, jiný oblíbený žánr, čte knihy od různých autorů. Proto otázka, která kniha je ta nejlepší, nejoblíbenější, uvede člověka k zamyšlení a nebude schopen objektivně odpovědět. Nejde nám o jeho osobní názor, o knihu kterou má nejraději on, ale chceme se dozvědět, která kniha je nejlepší obecně podle většiny čtenářů.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!