Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forkský anděl - 10. kapitola

Alice and porsche by Horse


Forkský anděl - 10. kapitolaPo dlouhé době jsem napsala další kapitolu. Je sice trochu kratší, ale kapitola to stále je. ;) Jak asi Jake zareaguje na Nessieinu podezřelou otázku? A co na ni zase přichystal? To se dozvíte níže, nic víc vám říkat nebudu. Přeji příjemné čtení, Kacennnka. :)

„Ehm... cože?“ nechápal Jake.

„Nic, nic... zapomeň na to,“ rychle jsem to zakecávala.

„Ne, počkej. Proč se mě na to ptáš?“ ptal se naléhavě a já si uvědomila, že jsem právě zničila celý večer. Smutně jsem se podívala do země a vše mu řekla. To o Patchovi, který sem jezdí každé ráno, o rozhovoru na dámských záchodcích, o „cizí“ vzpomínce v mé hlavě.

Jake tam celou dobu seděl a poslouchal. Mluvila jsem o všem úplně otevřeně a nic jsem se nesnažila skrývat. Jake mi do mého monologu nijak zvlášť nezasahoval, ale přesto jsem věděla, že každé mé slovo poslouchal. V tom jsem si uvědomila, že jsem tento večer vůbec nezničila, jen jsem ho mírně opepřila. To, co se dělo okolo Patche, mi nikdy nešlo do hlavy a nikdy jsem o tom nemluvila. Až do teď.

„Ehm... proč byl vlastně na dámských záchodech?“ ptal se zvědavě Jake s pozvednutým obočím.

„Prý měnil toaletní papír,“ odpověděla jsem stručně.

„A opravdu dělal co?“

„To já nevím...,“ odpověděla jsem sklesle. Jake se nahnul a políbil mě do vlasů.

„Určitě se to vyřeší,“ usmál se na mě a já mu hlavu zabořila k ramenu. „Pojď,“ postavil mě na nohy, vzal za ruku a někam táhl.

„Kam?“ ptala jsem se nabručeně.

„Překvapení,“ zašeptal tajemně.

„Jacobe!“

„No tak..., Renesmé...,“ oslovil mě celým jménem a já na něj zavrčela. Pobaveně se na mě ušklíbl a táhl mě dál. Přestala jsem odporovat a nasadila stejné tempo jako on. Šli jsme někam do lesa. Byla tma, a ač to je zvláštní, trochu jsem se bála. Vší silou jsem se držela Jakovy ruky, ale věděla jsem, že on si toho ani nevšiml. Šli jsme stále hlouběji a hlouběji.

„Kam to jdeme?“ šeptala jsem a hlas se mi třásl.

„Nessie, ty se bojíš?“ pobaveně řekl. Řekl to mnohem hlasitěji než já a jeho hlas se odrážel mezi stromy.

„Ne...,“ špitla jsem rychle.

„Nessie, neboj se. Chodím tu pořád a nikdy jsem na nikoho a na nic nenarazil. Nemáš se čeho bát,“ utěšoval mě.

„Dobře...,“ zase jsem zašeptala.

„Nikdy bych nedovolil, aby se ti něco stalo,“ zašeptal a dal mi ruku okolo pasu. Co nejvíce jsem se k němu přitáhla a najednou jsem se cítila.... v bezpečí.

„Jared se otisknul,“ řekl Jake po chvíli, co jsme šli mlčky.

„Cože? Neříkal jsi, že je to ojedinělé?“ opáčila jsem mu.

„Říká se to..., ale nevím. Nejdřív Sam, pak já, Jared...“ přemýšlel nahlas. „Třeba to je... třeba se to i dřív stávalo. Jen už je to... zapomenuté,“ stále přemýšlel.

„Možná,“ odpověděla jsem mu. „Kam to jdeme?“ využila jsem situace a doufala, že mi něco prozradí.

„Já ti to neřeknu!“ zasmál se.

„Prosím,“ škemrala jsem.

„Ne, ne!“

„Prosím, táhneš mě bůhví jakou dobou po tmě lesem a ani mi nic neřekneš?“

„No, popravdě...“ rozmýšlel si odpověď, „ne!“

„Nemám tě ráda,“ odpověděla jsem mu tiše.

„To je špatný no...“ odpověděl na oko smutně.

„Vím, že mě nebereš vážně!“ napomenula jsem ho.

„Fajn... Ale teď zavři oči,“ nakázal mi.

„Ne!“ protestovala jsem.

„Ale jo!“ protestoval a rukama mi zakryl oči.

Vedl mě někam ještě hlouběji do lesa, alespoň jsem měla takový pocit. Po několika krocích jsem začala cítit vodu. Nebyla to slaná mořská voda, ale spíše jako jezero. Ale tady někde je jezero?

„Tak,“ řekl Jake a vytrhl mě z mého přemýšlení a odkryl mi oči.

„Panebože,“ vydechla jsem.

Předchozí < Shrnutí Další

Kacennnka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forkský anděl - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!