Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky »

KEC


Nepřehlédněte

Drabble

DrabblePo pár dotazech jsme se rozhodli vytvořit novou rubriku zvanou Drabble povídky. Najdete ji jako podsekci v jednorázových povídkách.

 

Ta noc

Ta nocBella je s Edwardem na líbánkách, jenže ty neprobíhají právě hladce od doby, kdy se Bella po jejich první společně strávené noci probouzí a je samá modřina. Jenže ani Edwardův náhradní plán se neobejde bez následků… Double drabble - 200 slov.

 

Nepovedené výročí

Nepovedené výročíBella a Edward mají výročí a rozhodnou se jej oslavit skutečně nevšedně. Snad vás to trošku pobaví a zanecháte mi koment, nebo aspoň smajlíka. Double Drabble - 200 slov. Vaše Chloe.

 

První den

První denTripple Drabble - 300 slov.
Navazující drabble na povídku Déjà vu aneb historie se opakuje.
Příjemnou zábavu.
Drabble obsahuje zásadní spoiler na povídku Déjà vu. Nedoporučuje se číst, pokud jste nečetli povídku.

 

Na dárcích záleží...

Na dárcích záleží...Tripple drabble, aneb 300 slov o úplatcích. :-)

 

Zářivá kolize

Zářivá kolizeTuhle scénu známe myslím všichni, ale co kdyby skončila krapet odlišně? Snad vás to aspoň trochu pobaví… Tripple Drabble - 300 slov.

 

Praktická holka

Praktická holka100 slov na téma Edward a Bella konečně spolu...

 

Není nad schopnosti...

Není nad schopnosti...Renesmé trochu blbla se strejdou Emmettem a takhle to dopadlo... Tak trochu Halloweenský Double Drabble - 200 slov, který vám snad trochu zpříjemní den :-)

 

Nepříznivé podmínky

Nepříznivé podmínkyBella zjišťuje, že je Edward upír a celou noc si o tom společně povídají. Ráno ale vyjde slunce a ona vedle sebe najde jen hromádku popela. Obává se, že ho zasáhly sluneční paprsky a rozpadl se v prach. Bylo tomu ale skutečně tak?
Tripple Drabble – 300 slov, které vás snad pobaví.

 

Zboření jednoho mýtu

Zboření jednoho mýtuNosí čáp děti nebo nenosí? Myslím, že my všichni víme, jak to je, ale dětem se to leckdy vysvětluje dosti těžko… Double Drabble 200 slov.

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!