Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Sraz Ostrava!!! 10


 

Forever - Věčnost

Forever - VěčnostU mě dosti nezvyklá forma Drabble povídky, ale tak ne všechny musí nutně skončit úsměvně, takže to berte jako takovou vnitřní úvahu Belly nad slovem a významem pojmu Věčnost. 300 slov od chloe.

 

Šťastně až navěky

Šťastně až navěkyDouble drabble (200 slov) o konečném uzavření jedné dlouhé kapitoly a spojení dvou druhů.

 

Lepšie reflexy

Lepšie reflexyPosledných pár odsekov 13. kapitoly Súmraku z Edwardovho pohľadu (strany 279 a 280). Tripple drabble - 300 slov. T.

 

První

PrvníDouble drabble. Jasper vzpomíná na důležitý mezník svého života. Jaký? To si musíte přečíst. Prosím komentujte! Alice1C

 

A s tebou si to vyřídím, Emmette Cullene

A s tebou si to vyřídím, Emmette CulleneNessie se vrací z nočního klubu. Problém je v tom, že ostatní Cullenovi to zjistili. Jak bude reagovat Edward? A co s tím má společného Emmett? Prosím, pište komentáře, co si o tom myslíte. Double drabble (200 slov).

 

Izzy

IzzySúťažná poviedka na tému: Šťastný nový rok.
Pobozkal ju.

 

Friendship value

Friendship valueBella odchádza na vysokú, Alice tiež, každá niekam inam... ako to vníma Bella? Vydrží ich priateľstvo aj takto na diaľku?

Double drabble - 200 slov.

 

Nespravedlivý jsi!

Double drabble inspirovaný písní Nespravedlivý Bůh z muzikálu Drákula. Marcovy pocity po smrti Didyme. Přeji pěkné čtení a vzhledem k tomu, že je to moje první tvorba, tak prosím o komentáře. :)

 

Temptress

TemptressTriple drabble.
Za tou pozlátkou, krásnym telom, prenikavými očami a zvodným úsmevom som nebola nič viac ako schránka človeka, ktorý už dávno prestal úprimne milovať. Moje chladné dlane si nedokážu nahmatať vlastný tep. Som v podstate mŕtva.
Heidi

 

Nejkrásnější hlásek

Nejkrásnější hlásekCo kdyby se Renesmee a Edward seznámili jinak, než známe? Drabble o 100 slovech. Příjemné čtení :)

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!