Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Chris Weitz - Smithovi


 

Lúč nádeje

Lúč nádejeOpäť tu máme Edwardove myšlienky, ktoré nechal prúdiť. Hľadal odpovede a vďaka tomu, že sa s prosbami obracal na Boha, sa jeho "duši" uľavilo. (Najhoršie na písaní je, keď mám krásne prenádherné myšlienky, ktoré čakajú len na to, aby som ich vložila do príbehu, ale nemám žiaden nápad.)

 

Trampoty s obliekaním

Trampoty s obliekanímRosalie odjakživa túžila potom stať sa matkou, ale nemohla mať deti. Bella a Edward jej chceli urobiť radosť a dali jej na starosť Renesmee. Ako to dopadlo?

 

Útek za slobodou

Útek za slobodouTento drabbel je o Bree a Diegovi, ktorí sú múdrejší ako ostatní. Vďaka Diegovým teoriam a následne praktickým skúškam sa dozvedeli viac o svojom upírstve. Pomohlo im to k úteku.

 

Tri malé mačiatka

Tri malé mačiatkaČo sa stane ak Jacob a Emmett zostanú strážiť Renesmee? Máte pravdu. Nič dobré.

 

Poslední výstraha

Poslední výstrahaVánoce se kvapem blíží a Alice Bellu zaúkolovala jejich přípravami natolik, že chudák neví, kde jí hlava stojí. K tomu všemu se stále musí starat o svou nezbednou dcerku, která chvíli neposedí. Co se stane, když jí dojde trpělivost a uchýlí se ke zcela zoufalé praktice?

 

Posledný list

Posledný listEsme ochorela a Carlisle jej chcel dať poslednú nádej. Aká malá drobnosť stačí, aby sa vám zmenil celý život?

 

Vánoční dárek z lásky

Vánoční dárek z láskyVánoční dárek od Jakea pro Renesmee.
Bree

 

Black friday!

Black friday! Ako už ste podľa názvu zistili, tento drabbel (300) je o Čiernom piatku, tzv. sviatku konzumného života. Nemusíte hádať, kto bude hlavným aktérom. Napoviem vám. Člen rodiny, ktorý miluje nakupovanie... Pekné čítanie.

 

Odhalenie

OdhalenieAké mohol mať Edward myšlienky predtým, než sa rozhodol povedať Belle o svojej temnej minulosti?

 

Copak je mi šest?

Copak je mi šest?Romeo a Julie, porno nebo horor o zombie? Na co se Bella, Edward a Alice budou dívat? A bude mít Alice jako vždycky pravdu?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!